استنی هویر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان می گوید «بزرگترین تغییر» که در کارنامه کاری خود در کنگره دیده است این است که «جمهوری خواهان تا چه حد متخاصم شده اند».

اما در مصاحبه با واشنگتن پست، هویر – که از رهبری کناره‌گیری می‌کند اما در ژانویه در مجلس نمایندگان باقی می‌ماند – به‌طور قابل‌توجهی در مورد تلفاتی که حزب‌گرایی در اتاقی که او همیشه به دنبال ایجاد اجماع دو حزبی است، رک و پوست کنده بود.

استنی هویر در مورد زمان خود در رهبری صحبت کرد و در حالی که آماده می شود تا کنترل را تحویل دهد.

  • استنی هویر

    هویر در حالی که به رویدادهای 6 ژانویه 2021 نیز اشاره کرد، گفت: “این بزرگترین تغییر است.”

    نماینده استنی هویر از مریلند.آماندا آندراد رودز/ برای واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

    • هویر از رهبری کناره گیری می کند، اما در ژانویه 2023 در مجلس نمایندگان باقی خواهد ماند.

    هویر که در سال 1990 حامی اصلی قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت بود، با استیو بارت، نماینده وقت جمهوری‌خواه تگزاس و رئیس‌جمهور وقت جورج اچ دبلیو بوش برای تصویب این قانون کار کرد.

    او به روزنامه گفت: «من فکر می‌کنم بزرگترین تغییر در این نهاد این است که جمهوری‌خواهان تا چه حد متخاصم شده‌اند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    اما پس از آنکه جان بونر از اوهایو و پل رایان از ویسکانسین، رؤسای سابق مجلس نمایندگان حزب جمهوری‌خواه برای مهار افراطی‌ترین عناصر حزب خود تلاش کردند، حکومت سخت‌تر شد.

    استنی هویر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان که مدت‌هاست از روابط قوی در عرصه‌های سیاسی برخوردار بوده است، در مصاحبه‌ای اخیر گفت که «بزرگ‌ترین تغییر» که در مجلس پایین مشاهده کرده، ماهیت «تقابل‌آمیز» جمهوری‌خواهان است.

    او در مصاحبه ای با واشنگتن پست از ماهیت «تقابلی» برخی جمهوری خواهان در مجلس ابراز تاسف کرد.

  • هویر، یک شهروند مریلندی که از سال 1981 در کنگره خدمت کرده است، اغلب یکی از اولین دموکرات‌هایی است که جمهوری‌خواهان ارشد به دنبال توافق بر سر قوانین مختلف هستند.