استفن کولبرت، آینسلی ارهاردت، خبرنگار فاکس نیوز را به دلیل تئوری «احمقانه» حمله ترامپ، اف بی آی، شرمنده کرد.

جردن کلپر گردهمایی ترامپ را برای مقابله با “MAGA-ites” کرم مغز شکست داد

به طور خاص، مجری برنامه متوجه شد که الگوی جدیدی در نحوه تغییر لحن بزرگترین مدافعان رئیس جمهور سابق در چند روز گذشته ظاهر شده است. او گفت: «این به عنوان «اینجا چیزی برای دیدن نیست» شروع شد و به سرعت تبدیل شد به «هر چیزی که می‌بینید توسط FBI اینجا گذاشته شده است». و همه دژخیمان رئیس جمهور سابق طعمه را خورده اند.»

این فاکس و دوستان یکی از مجریان این هفته اشاره کرد که ماموران FBI با کوله پشتی وارد شدند و پرسیدند: “در آن کوله پشتی ها چه بود؟”

سی بی اس

بعداً، مجری توضیح داد که «برای انجام جستجو، اف‌بی‌آی باید حکم تفتیش را ارائه می‌کرد و برای برداشتن هر چیزی، باید رسیدی دقیق از هر چیزی که بردند به پرز سابق می‌داد». کولبر افزود، در حالی که ترامپ می‌تواند آن اسناد را منتشر کند و «ممکن است راز و دسیسه روشن شود»، «بدیهی است که او چنین چیزی را نمی‌خواهد، زیرا تا زمانی که ما چیزی نمی‌دانیم، او آزاد است هر چیزی بگوید.»

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“پس چگونه ماموران FBI ظاهراً 12 جعبه مدرکی را که بیرون آورده بودند آوردند؟” او درخواست کرد. آینسلی ارهارت نظریه بسیار احمقانه ای دارد.

به همین دلیل است که مریک گارلند، دادستان کل، روز پنجشنبه اعلام کرد که وزارت دادگستری درخواستی را برای رفع مهر و موم این اسناد ارائه کرده است. کولبر گفت: «رئیس‌جمهور سابق تا فردا فرصت دارد برای جلوگیری از این اتفاق به دادگاه شکایت کند، که اولین باری است که او پیشنهاد آزادی کامل را رد می‌کند.»

“نقطه خوب، اینسلی!” کولبر پاسخ داد. «همه می‌دانند، شما باید پلیس‌ها را قبل از اینکه شما را جستجو کنند، جستجو کنید. به همین دلیل است که من همیشه به TSA می‌گویم: “صبر کن، آقا، اول، من می‌خواهم آشغال‌های شما را بند بیاورم.”

کولبر پس از پخش مونتاژی از متحدان ترامپ که آن توطئه را در رسانه‌های محافظه‌کار پخش می‌کنند، گفت: «می‌دانی وقتی کسی را متهم می‌کنی که مدرکی را جاسازی می‌کند، قبل از اینکه بگوید حتی چیزی پیدا کرده است؟ این زمانی است که می دانید آنها چیزی پیدا خواهند کرد.»

سی بی اس

استفان کولبرت آخرین مونولوگ خود را پیش از این باز کرد نمایش دیرهنگام با انجام یک دور پیروزی دیگر در برابر یورش اف‌بی‌آی به مار-آ-لاگو، تا پایان تابستان متوقف می‌شود.