استفن کری تمدید 44 میلیون دلاری را که قبل از تبدیل شدنش به MVP امضا کرده بود، “مناسب ترین” قرارداد در تاریخ NBA می خواند.

در سال 2012، کری که در آن زمان 24 سال داشت و وارد فصل چهارم خود می شد، قراردادی 4 ساله به مبلغ 44 میلیون دلار با واریرز امضا کرد.

گرین افزود: “یک سال بعد این بدترین معامله در تاریخ ورزش حرفه ای بود. یک سال بعد. بدترین معامله مطلق در ورزش حرفه ای – از طرف شما. از طرف رزمندگان، بهترین معامله.”

استفن کاری در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2022 اخم می کند.

“من سعی کردم همان لحظه و آنجا پایه و اساس ذهنیتم را تنظیم کنم و هرگز بعد از آن دوباره با خودم مذاکره نکنم، هرگز به حدس دوم نپردازم، هرگز به آن لحظه برنگردم، مانند “باید، می توانم، می خواهم.” چون زندگی اینطوری کار نمی کند.» کری گفت.

در آن زمان، کری با مصدومیت مچ پا دست و پنجه نرم می کرد و در فصل 12-2011 تنها 26 بازی انجام داد. سوالاتی در مورد نحوه عملکرد او با افزایش سن وجود داشت و حتی برخی این تعهد را خطرناک می دانستند.

استفن کری تمدید 4 ساله و 44 میلیون دلاری را که در سال 2012 امضا کرد را “مناسب ترین” در تاریخ NBA خواند.

  • کری گفت که همیشه به خودش می‌گفت به جای اینکه چیزی را که می‌توانست به دست آورد، قدردان آن پول باشد.

  • استفن کری به خوبی می‌داند که گلدن استیت وریرز بدون او و تیم دوستدارش سلسله‌ای نمی‌ساخت.

    در پادکست، کری و گرین خاطرنشان کردند که در حالی که 44 میلیون دلار مبلغ فوق‌العاده‌ای است، زمانی که کری منتشر شد، تقریباً نیمی از چیزی بود که او می‌توانست بسازد. کری به گرین گفت که او این طرز فکر را ایجاد کرده است که برای پولی که به دست می‌آورد سپاسگزار باشد نه اینکه چیزی را که می‌توانست به دست آورد.

    کری گفت وقتی به حرفه پدرش دل در NBA نگاه می‌کرد، دیدگاه بیشتری پیدا کرد.

    کری در صحبت با “The Draymond Green Show” در حالی که می خندید، آن را “شاید مطلوب ترین در تاریخ NBA” خواند.

    استفن کاری.جد جاکوبسون / تصاویر AP

    مقاله اصلی را در Insider بخوانید



    Source link

    کری از آن قرارداد تیم پسند فاصله زیادی را پیموده است. او در سال 2017 قراردادی پنج ساله به ارزش 201 میلیون دلار امضا کرد. و در خارج از فصل گذشته، او قراردادی 4 ساله به مبلغ 215 میلیون دلار امضا کرد که او را به اولین و تا کنون تنها بازیکنی تبدیل کرد که قراردادهای 200 میلیون دلاری پشت سر هم امضا کرد. طبق گفته Spotrac، کری در سال 2025-26، زمانی که 37 سال دارد، نزدیک به 60 میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

    تمدید کری باعث شد تا زمانی که او به MVP تبدیل شد و به واریرز اجازه داد تا یک تیم فوق العاده بسازند، دستمزد بسیار کمتری دریافت کند.

  • استفن کاری.جد جاکوبسون / تصاویر AP

    • زمانی که سقف دستمزد NBA در سال 2016 منفجر شد، وریرز در آن زمان فضایی برای جذب کوین دورانت داشت و یک بازیکن با کالیبر MVP به تیمی اضافه کرد که به تازگی 73 بازی را برده بود. همه به این دلیل که MVP آنها 11 میلیون دلار در هر فصل درآمد داشت.

      استفن کوری در حالی که دستانش را بالای سر خود در حین بازی در سال 2022 گرفته است، به بالا نگاه می کند.

      زمانی که کری در سال‌های 2015 و 2016 به عنوان یک MVP شکوفا شد، در حالی که وریرز به فینال‌های متوالی رسیدند و در سال 2015 عنوان قهرمانی را به دست آورد، این قرارداد به یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌ها در تاریخ NBA ختم شد.

      کری به گرین گفت که اولین تمدید او و اتفاقات بعدی چیزی است که او همیشه از آن “قدردان” خواهد بود.

      او گفت: “بیایید چشم انداز را در اینجا حفظ کنیم: 44 میلیون دلار در طول چهار سال. بیشتر از پولی که پاپ های من تا به حال در لیگ کسب کرده بودند، زیرا من 16 سال در لیگ بودم و بازی پدرم را تماشا می کردم.” من می دانم که لیگ چقدر پیشرفت کرده است [since] وقتی بازی کرد این پول خوبی است. از خانواده ام حمایت کنید امنیت زیادی داشت فقط میخوام سالم باشم بیایید فقط روی آن تمرکز کنیم، نه آنچه را که روی میز می گذارید.”

      گسترش کری – همانطور که گرین اشاره کرد – راه را برای واریرز برای ساخت یک تیم فوق العاده هموار کرد. آنها کلای تامپسون را تمدید کردند و دوباره دریموند گرین را امضا کردند، با قراردادی که کری با کلاه دوستانه انجام داد، آنها را از انتخاب های مالی دشوار با بهترین بازیکنان خود نجات داد.