استفان کولبرت ترامپ را در قانون اساسی لغو می کند و پسرش نیز آن را می گیرد

ترامپ نوشت: «یک کلاهبرداری عظیم از این نوع و بزرگی امکان خاتمه همه قوانین، مقررات و مواد، حتی آن‌هایی که در قانون اساسی وجود دارد، می‌دهد.» او همچنین پیشنهاد کرد که فوراً مجدداً به عنوان رئیس جمهور منصوب شود.

سپس مجری برنامه به جزئیات انگیزه هیاهو ترامپ پرداخت. اسنادی که اخیرا منتشر شد، مبادلاتی را بین مدیران توییتر در مورد نحوه رسیدگی به یک داستان نیویورک پست در مورد لپ تاپ هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نشان داد. برخی محافظه‌کاران معتقدند که این لپ‌تاپ حاوی افشاگری‌های اهانت‌آمیز درباره جو بایدن قبل از انتخابات 2020 بود و توییتر این داستان را سرکوب کرد.

مجری گفت: «دوباره با لپ تاپ هانتر بایدن». شما نمی شنوید که کسی روی لپ تاپ پسر رئیس جمهور سابق وسواس داشته باشد. و اریک یکی خوب دارد. این توسط Fisher-Price ساخته شده است و می تواند تشخیص دهد که یک گاو چه صدایی تولید می کند.

مربوط…



منبع

کولبر آن را نداشت.

کولبر ابتدا رئیس جمهور سابق را با یک درس تاریخ بدون شوخی آموزش داد: «تو آدمک. شما نمی توانید قانون اساسی را فسخ کنید. قانون اساسی آمریکاست.»

استفان کولبر، مجری برنامه «The Late Show» روز دوشنبه از دونالد ترامپ به دلیل درخواستش برای لغو بخش‌هایی از قانون اساسی انتقاد کرد – و اریک ترامپ بیچاره گرفتار جرقه شد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

ترامپ روز شنبه از انتشار سند برای تقویت دروغ های خود مبنی بر سرقت انتخابات 2020 از او استفاده کرد.