استفان کولبرت احمق‌ترین فردی که تا به حال در سنای ایالات متحده خدمت کرده است

آیا اطلاعیه‌هایی را در فرودگاه می‌دانید که در آن می‌گویند: «بسته‌ای را در پرواز برای کسی که نمی‌شناسید حمل نکنید»؟ من همیشه فکر می کردم که این تبلیغات برای چه کسی است. “معلوم شد که رون جانسون است.”

کولبر همچنین گفت که این وضعیت به سؤالی پاسخ می دهد که او همیشه در مورد آن فکر می کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



Source link

این هفته، جانسون ادعا کرد که «یک کارآموز کارکنان» می‌خواست پاکتی به معاون رئیس‌جمهور تحویل داده شود و دفتر او سعی کرد آن را ترتیب دهد، اما او نمی‌دانست چه کسی آن را فرستاده یا از چه کسی است. به گفته واشنگتن پست، این پاکت بود.

دفتر پنس امتناع کرد.

پیام‌های متنی تازه فاش شده نشان می‌دهد که رئیس دفتر جمهوری‌خواه ویسکانسین تلاش می‌کند جلسه‌ای ترتیب دهد که در آن جانسون فهرستی از رای‌دهندگان جعلی را به مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور وقت تحویل دهد.

کولبر ناباور بود:

حذف کامل او را در زیر ببینید:

استفان کولبرت روز چهارشنبه به یک قانونگذار آمریکایی یک افتخار جدید تند اعطا کرد.

“بنابراین او نمی‌داند از کجا آمده است، نمی‌داند چه کسی آن را به آنها داده است، نمی‌داند که چیست، اما مشتاقانه منتظر است که آن را دستی به فرمانده دوم تحویل دهد. او می‌توانست هر چیزی را در اختیار داشته باشد. اون پاکت برایش مهم نیست: رای دهندگان جعلی، زنبورهای عصبانی، عکس های برهنه مری تاد لینکلن. برای رون مهم نیست! این فقط یک تحویل دهنده است

کولبر در برنامه “The Late Show” گفت: “بیشتر مورخان موافقند: ران جانسون احمق ترین فردی است که تا به حال در سنای ایالات متحده خدمت کرده است.”