استالی باز هم از بازیکنان دفاع کرد. مربی آیووا می گوید قصد بدی ندارم

استالی گفت: “شاید شما از نحوه بازی ما خوشتان نیاید، ممکن است آن را دوست نداشته باشید، این روشی است که ما بازی می کنیم.” این راهی است که من مربیگری می کنم. من تغییر نمی کنم. ما موفقیت را در آن یافتیم و شاید روزهایی مانند امروز، در سمت بازنده چوب قرار بگیریم. اما حدس بزنید چی؟ ما زنده ایم تا یک روز دیگر را ببینیم.»

مربی آیووا گفت: “می دانم که مربیان چیزهایی را می گیرند و برای ایجاد انگیزه در تیمشان تلاش می کنند.” “من این کار را انجام داده ام، مطمئنم. پس با آن باشد. منظورم این بود که واقعاً یک تعریف و تمجید بود، مثل اینکه باید سخت‌تر از آنچه در زندگی‌تان جنگیده‌اید بجنگید تا در برابر این تیم یک ریباند دفاعی بگیرید، زیرا آنها بسیار خوب هستند. هدف من این بود.»

پوشش AP March Madness: https://apnews.com/hub/march-madness و https://apnews.com/hub/ap-top-25-womens-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

استالی گفت که نظراتی که بعد از رویداد پنجشنبه شب به او گفته شد برای بازیکنانش آسیب زا بود.

مربی دو بار قهرمانی NCAA گفت که قصد دارد نگرانی های خود را بدون در نظر گرفتن نتیجه در فینال چهار برطرف کند. از استالی پرسیده شد که حقیقت در مورد تیمش چیست، زمانی که دیگران پیشنهاد کرده بودند بازیکنانش قلدر هستند.

پس از باخت به هاوکیز، استالی به طور مستقیم به “مبارزان” اشاره کرد اما گفت که نگرانی های او ناشی از اظهارات تحقیرآمیز خبرنگاران ملی نامشخص در مورد تیمش در یک رویداد شب قبل از نیمه نهایی است.

استالی گفت: «اگر واقعاً آنها را می‌شناختید، اگر واقعاً آنها را می‌شناختید، مانند اینکه واقعاً می‌خواهید بازیکنان دیگری را که نماینده این بازی هستند بشناسید، متفاوت فکر می‌کردید.» پس ما را از روی رنگ پوستمان قضاوت نکنید. ما را با نحوه برخورد ما به بازی قضاوت کنید.”

“حقیقت در مورد تیم ما؟” استالی گفت جمعه. این سوال خوبی است. ما جنگجوی بار نیستیم ما اراذل نیستیم ما میمون نیستیم ما مبارز خیابانی نیستیم.»

Gamecocks در تمام فصل با یک زمین جلویی غالب که توسط آلیا بوستون ستاره 6 فوتی 5 هدایت می شد در رده 1 قرار گرفت. ریباندر شماره 2 و گلزن سوم آنها کامیلا کاردوسو مرکز 6-7 بود.

بلودر گفت: “منظورم این است که آنها یک تیم ریباند تهاجمی شگفت انگیز هستند.” “یکی آن را برای من توصیف کرد که شما در حال رفتن به یک دعوای بار هستید وقتی سعی می کنید در مقابل آنها ریباند کنید، آنها خیلی خوب هستند.”

این دیگر بسکتبال نیست. من نمی دانم این چیست، اما بسکتبال نیست.

___

یک روز پس از اینکه هاوکیز به تلاش مدافع قهرمان ملی شکست ناپذیر برای تکرار پایان داد، بلادر روز شنبه گفت در اظهارنظرهایی که سه روز قبل از پیروزی 77-73 تیمش در نیمه نهایی در فینال چهار انجام شد، قصد بدی وجود نداشت.

استالی دو روز بعد در برنامه رادیویی خود پاسخ داد و گفت: «خیلی چیزها با ما تماس گرفته‌اند و من از آن بیزارم. حالم به هم می‌خورد زیرا مربی برخی از بهترین انسان‌هایی هستم که این بازی تا به حال داشته است.»

این اولین باری نیست که در این فصل اظهار نظر مربی حریف استالی را آزار می دهد.

بعد از اینکه Gamecocks در ماه فوریه کانکتیکات را شکست داد، مربی Huskies، Geno Auriemma به کبودی روی لو لوپز سنچال اشاره کرد و گفت: “این واقعاً وحشتناک است که تیم ها اکنون با او انجام می دهند.”

دالاس (AP) – داون استالی، مربی کارولینای جنوبی، با نحوه خصوصیات سبک تیمش مخالفت کرده است، ظاهراً لیزا بلادر، مربی آیووا را مورد هدف قرار داده است، زیرا گفته است که ریباند در برابر گیم‌کاکس مانند «رفتن به دعوای بار» است.

بلادر در کنفرانسی با خبرنگاران در روز سه‌شنبه، پس از تعیین مسابقات چهار فینال، به سؤالی درباره اندازه کارولینای جنوبی و ریباندهای تهاجمی پاسخ داد.

Auriemma گفت که او از مقامات انتقاد می کند، نه از سبک بازی کارولینای جنوبی.

بلادر در کنفرانس خبری که روز یکشنبه با LSU در بازی قهرمانی ملی برگزار شد، گفت: “قطعاً هیچ قصد بدی وجود نداشت.”