استاد MIT چینی ماه ها پس از اتهامات جاسوسی به کشف «تغییرگر بازی» کمک می کند

به گفته چن و تیم، آنها اکنون به این ماده به عنوان جایگزینی مناسب برای سیلیکون برای نسل بعدی محصولات الکترونیکی نگاه می کنند. با این حال، آنها خاطرنشان کردند که تحقیقات و آزمایش های بیشتری برای خالص سازی مواد و ایجاد پایداری طولانی مدت آن مورد نیاز است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی به دلیل هدف قرار دادن یک زن آسیایی به دلیل “سرقت ویروس کرونا” در ایستگاه قطار بروکلین دستگیر شد

موارد بیشتر از NextShark: آهنگ های کی پاپ پس از قرارداد جدید با Kakao Entertainment به Spotify باز می گردند

اطلاعات بیشتر از NextShark: کتابخانه چینی 7 گربه را برای آرامش خوانندگان تنها به دلیل قرنطینه استخدام می کند

یک پروفسور چینی که قبلا به جاسوسی متهم شده بود، در کشف چیزی که موسسه فناوری ماساچوست (MIT) آن را “بهترین ماده نیمه هادی که تا به حال یافته شده” نامیده است، کمک کرده است.

این کشف برای ایالات متحده که در تلاش بوده است، یک کشف مهم است رقابت تکنولوژیکی خود را افزایش دهد در برابر چین ماه گذشته، هر دو اتاق کنگره ایالات متحده “لایحه تراشه ها و علم” را تصویب کردند، یک اقدام 280 میلیارد دلاری که هدف آن کمک به ایالات متحده برای رقابت با چین در تولید داخلی تراشه است.

هشت ماه بعد، او در میان تیم MIT، دانشگاه هیوستون و سایر مراکز تحقیقاتی بود که کشف کردند آرسنید بور مکعبی در انتقال گرما و الکتریسیته بهتر از سیلیکون است.

چن، که در سال 2000 تابعیت ایالات متحده را دریافت کرد، متهم به عدم افشای روابط با مؤسسات چینی در درخواست های کمک مالی به وزارت انرژی شد. قبل از رد اتهامات علیه او، او حمایت جامعه علمی، از جمله بیش از 170 همکار که پشت سر او جمع شدند، به دست آورد.

محققان همچنین گفتند که برای بررسی بیشتر خواص آن به تجهیزات خاصی نیاز دارند.

دانشمندانی که از این دستگیری انتقاد کردند، توضیح دادند که چنین تحقیقاتی می تواند با ترساندن دانشگاهیان، به ویژه آنهایی که در چین هستند، از انتقال به ایالات متحده، اکتشافات بالقوه مهم ایالات متحده را رد کند.

همچنین گزارش شده است که این ماده از سیلیکون در هدایت هر دو الکترون و همتای با بار مثبت آن، “الکترون-حفره” بهتر است. این یک ضعف شناخته شده سیلیکون است که سرعت نیمه هادی های مبتنی بر سیلیکون را محدود می کند.

تصویر ویژه از طریق صبح های CBS

گانگ چن، پروفسور MIT، از جمله تعدادی از محققان چینی در دانشگاه‌های ایالات متحده بود که به اتهام ارتباط با دولت چین در سال‌های اخیر تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. سال گذشته، او توسط ماموران فدرال دستگیر شد اما در نهایت تبرئه شد توسط وزارت دادگستری اتهامات جاسوسی به دلیل کمبود شواهد

در یک بیانیه مطبوعاتی، Chain گفت که ماده جدید یک “تغییرگر بازی” بالقوه است زیرا مشخص شد که می تواند گرما را 10 برابر بهتر از سیلیکون هدایت کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: انجمن سیک های تگزاس 250000 دلار به بانک غذای سن آنتونیو اهدا می کند



منبع