“استاد تجارت احمقانه” در میان 5 کشته در تیراندازی در کلرادو

سابرینا استون به کارآگاه درباره خالکوبی های پسرش گفت، از جمله قلب روی بازوی چپ او، با یک تیر سوراخ شده و در نواری پیچیده شده که روی آن نوشته شده بود “مامان”.

او پس از بیرون آمدن نزد مادرش، در دانشگاه ایالتی نورث ایسترن در Tahlequah، اوکلاهاما تحصیل کرد و رئیس باشگاه LGBTQ آن شد. او برای جمع‌آوری کمک‌های مالی با تولیدات پر زرق و برق‌تر (سابرینا استون توضیح داد: «او فقط ایستاده و همگام‌سازی نمی‌کند») و بند‌های موی دهه 80 را طرفدار می‌کرد.

او گفت: “این فقط یک کابوس است که نمی توانید از آن بیدار شوید.”

دو سال پیش، استون از تولسا به کلورادو اسپرینگز نقل مکان کرد – جایی که پدر و مادرش در آنجا مستقر شده بودند – و در باشگاه کیو به عنوان بارمن و سرگرم کننده شروع به کار کرد، جایی که والدینش در نمایش های او به شادی می پرداختند.

هنگامی که یک کارآگاه و یک مدافع بیمار در همان روز صبح درب خانه آنها را زدند، سابرینا استون گفت که به سربازانی فکر می کند که در طول زمان جنگ به سمت خانه های بیوه های هنوز بی خبر می روند. او می دانست چه اتفاقی افتاده است.

این زوج بدون هیچ به روز رسانی به خانه فرستاده شدند و در حالت گیجی نشسته بودند، ذهنشان در حال چرخیدن از امید بود، سپس بدترین، سپس امیدوار بودند که بدترین نبوده باشد.

مادرش گفت: “(نمایش های دانیل) عالی است. همه باید به دیدن او بروند. او گفت: “او اتاق را روشن کرد، همیشه خندان، همیشه شاد و احمق.”

او اولین بار در مورد حمله و اینکه پسرش در ساعت 2 بامداد یکشنبه با زنگ تلفن به ضرب گلوله کشته شد، شنید. این یکی از دوستان پسرش بود که خبر داد تیراندازی در باشگاه کیو رخ داده و پسرشان در بیمارستان مموریال است.

این مکان برای استون، یک مرد تراجنسیتی 28 ساله و خودخوانده “استاد تجارت احمقانه”، اجراهای رهایی بخش را ارائه کرد که او مدت ها به دنبال آن بود. اما روز شنبه این مکان به محل آخرین تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده تبدیل شد. یک مرد مسلح با یک تفنگ نیمه اتوماتیک تیراندازی کرد و استون و چهار نفر دیگر را کشت و بیست و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

اشتیاق پسرش برای خنداندن و شاد کردن مردم از کودکی در تولسا، اوکلاهاما شروع شد، زمانی که او لباس‌های مفصلی از جمله هیولا از «زیبایی و هیولا» می‌پوشید، کلاه‌های عجیب و غریب را می‌چرخاند و نمایشنامه‌هایی می‌نویسد که توسط بچه‌های محله اجرا می‌شد.

او گفت: “ما در شوک هستیم، کمی گریه کردیم، اما بعد از آن این مرحله را سپری می کنید که به نوعی بی حس شده اید، و من مطمئن هستم که دوباره به ما ضربه خواهد زد.” او افزود: “من مدام فکر می کنم این یک اشتباه است، آنها اشتباه کردند و او واقعا زنده است.”

سابرینا و جف استون با عجله به بیمارستان رفتند، جایی که ابتدا از آنها خواسته شد تا بیرون منتظر بمانند، سپس در یک اتاق انتظار و در نهایت در یک اتاق خصوصی که کارآگاه از آنها سؤالاتی را پرسید، زیرا مقامات برای شناسایی اجساد کار می کردند.

اعضای جامعه LGBTQ کلرادو اسپرینگ می‌گویند که کلاب کیو یکی از معدود پناهگاه‌هایی بوده است که می‌توانستند در یکی از متروهای محافظه‌کارتر این ایالت کاملاً معتبر باشند. سابرینا استون گفت به همین دلیل پسرش به باشگاه رفت. اتاق هویت او را برای نفس کشیدن فراهم کرد و “او دوست داشت به جامعه LGBT کمک کند.”

کلورادو اسپرینگز، کولورادو (AP) – در یک شب معمولی در کلاب کیو، سنگر دگرباشان جنسی در شهر عمدتا محافظه‌کار کلرادو اسپرینگز، دانیل استون را می‌توان دید که رها می‌شود و روی صحنه می‌لغزد و روی زانوهایش در دم می‌چرخد. کفال به اوف و هولر.

مادرش گفت: “ما فکر می کردیم که او به تازگی صدمه دیده است – شما می توانید آسیب را برطرف کنید.”

مادر او، سابرینا استون، زمانی که یکشنبه شب در خانه‌شان در کلرادو اسپرینگز درباره پسرش بحث می‌کرد، بین زمان گذشته و حال متزلزل بود. پدر استون، جف استون، در همان نزدیکی نشسته بود و به داستان‌های همسرش گوش می‌داد و به تناوب دست‌هایش را محکم به هم می‌بست و پیشانی‌اش را حجامت می‌کرد.

والدین شوکه شدند، اشک ها سرازیر شدند و بی حس شدند.

Bedayn یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند.



منبع

استون ترجیح می داد در سنین جوانی لباس پسرانه بپوشد تا اینکه تمسخر بچه های دیگر او را مجبور به امتحان لباس دخترانه کرد. در حالی که سابرینا استون از کمک به سبک پسرش لذت می برد، او گفت که این مد منجر به کاهش وزن شد. او گفت: “او بدبخت بود.”

___