اسامی قربانیان نمایش هوایی دالاس؛ تحقیقات NTSB در حال انجام است

ما به هر چیزی که می توانیم نگاه خواهیم کرد و اجازه خواهیم داد که شواهد اساسا ما را به نتیجه گیری مناسب هدایت کنند. گراهام گفت: در این مرحله، ما در مورد علت آن گمانه زنی نخواهیم کرد.

دالاس (AP) – مقامات اسامی شش نفر کشته شده در برخورد مرگبار بین دو هواپیمای قدیمی نظامی در نمایشگاه هوایی دالاس را منتشر کردند.

گزارش اولیه NTSB طی چهار تا شش هفته انتظار می‌رود، در حالی که تکمیل گزارش نهایی تا 18 ماه طول می‌کشد.

مایکل گراهام عضو NTSB در یک کنفرانس خبری یکشنبه گفت که هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در حال بررسی این برخورد است، از جمله اینکه چرا هر دو هواپیما در یک ارتفاع و در یک فضای هوایی پرواز می کردند.

این سانحه سه سال پس از سقوط یک بمب افکن در کانکتیکات که هفت کشته بر جای گذاشت و در بحبوحه نگرانی های مداوم در مورد ایمنی نمایشگاه های هوایی شامل هواپیماهای جنگی قدیمی رخ داد. شرکتی که صاحب هواپیماهایی بود که در نمایشگاه Wings Over Dallas پرواز می کردند، در تاریخ بیش از 60 ساله خود، سقوط های دیگری نیز داشته است.

چندین ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که هواپیمای جنگنده در حال پرواز به سمت بمب افکن است.

نیروی هوایی یادبود که این نمایش را اجرا کرد، روز دوشنبه قربانیان را به شرح زیر شناسایی کرد: تری بارکر، کریگ هوتین، کوین «کی 5» میشلز، دن راگان، لئونارد «لن» روت و کرت رو.

بازرسان لاشه های هر دو هواپیما را بررسی می کنند، با خدمه حاضر در نمایشگاه هوایی مصاحبه می کنند و سوابق آموزش خلبانی و تعمیر و نگهداری هواپیما را به دست می آورند.

آنها روز شنبه در اثر برخورد یک بمب افکن دوران جنگ جهانی دوم و یک هواپیمای جنگنده در گلوله ای از شعله های آتش سقوط کردند و تماشاگرانی را که برای نمایش هوایی که در روز کهنه سربازان افتتاح شد، به وحشت انداختند.

برادر همسرش اندی کلر روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت، رو، یکی از اعضای گشت هوایی غیرنظامی اوهایو وینگ، رئیس خدمه B-17 بود. کلر گفت که رو، اهل هیلیارد، اوهایو، چندین بار در سال نمایش های هوایی برگزار می کرد زیرا عاشق هواپیماهای جنگ جهانی دوم شده بود.

B-17، سنگ بنای نیروی هوایی ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم، یک بمب افکن عظیم چهار موتوره است که در حملات نور روز علیه آلمان مورد استفاده قرار گرفت. کینگ کبرا، یک هواپیمای جنگنده آمریکایی، بیشتر توسط نیروهای شوروی در طول جنگ مورد استفاده قرار گرفت. به گفته بوئینگ، اکثر B-17 ها در پایان جنگ جهانی دوم از بین رفتند و امروزه تنها تعداد انگشت شماری باقی مانده است که عمدتاً در موزه ها و نمایشگاه های هوایی نمایش داده می شوند.



منبع

آرمین میزانی، شهردار کلر، تگزاس، گفت که بارکر یک خلبان بازنشسته بود که در کلر زندگی می کرد، شهری 50000 نفری، جایی که بسیاری از ساکنان آن یکدیگر را می شناسند.

او گفت: «این قطعاً یک ضرر بزرگ در جامعه ما است. “ما غصه میخوریم.”

بارکر یک کهنه سرباز ارتش بود که در طول خدمت سربازی خود با هلیکوپتر پرواز می کرد. میزانی گفت: او بعداً به مدت 36 سال در شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز کار کرد تا اینکه در سال 2020 بازنشسته شد.