‘از تعادل خارج شده’؟ اکنون دونالد ترامپ در حال حمله به کایلی مک انانی، سخنگوی سابق مطبوعاتی است


Kayleigh McEnany در دوران حضور در کاخ سفید

Kayleigh McEnany در دوران حضور در کاخ سفید

واشنگتن – دونالد ترامپ به یکی دیگر از وفاداران سابق خود، این بار، کایلی مک انانی، سخنگوی سابق کاخ سفید، روی آورده است.

“RINOS و Globalists می توانند او را داشته باشند. FoxNews فقط باید از ستاره های واقعی استفاده کند!” ترامپ اواخر روز سه‌شنبه در وب‌سایت Truth Social خود گفت که انتقاد محافظه‌کارانی را که معمولاً نسبت به رئیس‌جمهور سابق پرخاشگر ابراز همدردی می‌کنند، برانگیخت.

“او کاملاً بی قرار است” مارک تیسن توییت کردیکی از اعضای ارشد موسسه امریکن اینترپرایز، ستون نویس واشنگتن پست و مفسر فاکس نیوز که خشم ترامپ را نیز برانگیخته است.

تیسن با بیان اینکه مک انانی وفادارانه به دولت ترامپ خدمت کرد، در توییتی نوشت: “او در حال از دست دادن کنترل است، به هر کسی و هر کسی که خط او را یدک نمی کشد حمله می کند. غم انگیز است.”

ترامپ همچنین از سخنگوی سابق خود با عنوان “Kayleigh ‘Milktoast’ McEnany” یاد کرد، اگرچه این عبارت “milquetoast” نوشته شده است.

مک انانی که اکنون مجری و مفسر فاکس نیوز است مستقیماً در مورد حمله ترامپ اظهار نظر نکرده است. او در زمان حضورش در کاخ سفید، از جمله در اعتراضات ترامپ به انتخابات 2020، مدافع صریح ترامپ بود.

ترامپ در پست خود مبنی بر انکار دبیر مطبوعاتی سابق خود مدعی شد که مک انانی میزان حاشیه یک نظرسنجی را که نشان می دهد او در رقابت های ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024 پیشی گرفته است، اشتباه گزارش کرده است.

برخی از حامیان ترامپ کلیپ هایی از مک انانی منتشر کردند که در مواقعی از ترامپ به عنوان مفسر فاکس نیوز انتقاد می کرد.

ترامپ سابقه روی آوردن شرورانه به متحدانی دارد که دیگر برای او مفید نیستند، از وکیل مایکل کوهن تا رقیب جمهوریخواه ریاست جمهوری 2024، ران دیسانتیس.

کوهن – که در تحقیقات مختلف علیه ترامپ شهادت داده است – در توئیتی نوشت: «این پست دونالد نشان می‌دهد که او فردی کوچک، بی‌هدف و کاملاً مناسب برای مناصب سیاسی نیست».

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: “Unhinged”؟ اکنون دونالد ترامپ در حال حمله به کیلی مک انانی، وفادارش است





منبع