ازدواج همجنس‌گرایان بالاخره به قانون تبدیل می‌شود

«آمریکایی‌ها با دانستن اینکه قانون اساسی حق ازدواج برابر دارند، عادت کرده‌اند. استنی هویر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان در جلسه گفت: «کسانی که در ازدواج‌های همجنس و بین نژادی زندگی می‌کنند نباید با این ترس زندگی کنند که دولت آنها می‌تواند شناسایی قانونی خانواده‌هایشان را در هر لحظه لغو کند.»

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در حالی که اعضای دموکرات حاضر در جلسه بودند، رأی را صادر کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

هفته گذشته، سنا این پیشنهاد را با 61 به 36 تصویب کرد. قبل از رفتن به رئیس جمهور جو بایدن، که مطمئناً آن را به قانون امضا خواهد کرد، برای این رای نهایی به مجلس فرستاده شد.

قبل از تابستان امسال، ازدواج همجنس‌گرایان واقعاً در رادار Conrgess نبود. اما پس از ابطال دیوان عالی رو در مقابل وید در تصمیمی که در سراسر کشور شوک ایجاد کرد، همه چیز تغییر کرد. بسیاری به این نکته اشاره کردند که چگونه به نظر می رسد قاضی کلارنس توماس در نظر سقط جنین خود حقوق دیگری مانند ازدواج همجنس گرایان را هدف قرار داده است. از آنجایی که دموکرات ها قادر به جمع آوری اعداد و ارقام برای تدوین حقوق سقط جنین نیستند، آنها به حمایت از ازدواج همجنس گرایان پرداختند. و حداقل در ابتدا با سطوح شگفت انگیزی از حمایت مواجه شدند.

دموکرات‌های سنا به رهبری سناتور تامی بالدوین (D-WI)، که همجنس‌گرا است، تلاش کردند تا اطمینان حاصل کنند که 10 جمهوری‌خواه سنا در حمایت از این پیشنهاد و جلوگیری از یک جنجال به آنها خواهند پیوست. برخی از حامیان اولیه ظاهر شدند، مانند سناتور راب پورتمن (R-OH)، که پسرش همجنسگرا است. اما برخی دیگر با ابراز نگرانی درباره آزادی‌های مذهبی و حمایت‌هایی که احساس می‌کردند در متن لایحه مشخص نیست، مخالفت کردند. برخی از سناتورها سوگند یاد کردند که تا زمانی که چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (D-NY) آن را به رأی گیری نگذارد، موضع خود را آشکار نخواهند کرد.

در نهایت، شومر در تلاشی آشکار برای دادن فضای تنفسی به جمهوری خواهان، رأی گیری در مورد این لایحه را تا بعد از انتخابات میان دوره ای عقب انداخت.

عکس آنا مانی میکر/گتی ایماژ

مجلس نمایندگان نسخه نهایی لایحه ازدواج همجنس گرایان را با 258-169 تصویب کرد و همه دموکرات ها و 39 جمهوری خواه مجلس به این قانون رای مثبت دادند. یکی از جمهوری خواهان، نماینده برجس اوونز (R-UT) نیز رای داد.

این لایحه تضمین می‌کند که دولت فدرال ازدواج‌های همجنس‌گرایان را به رسمیت می‌شناسد، حتی اگر زوجی در ایالتی باشند که این امر را ندارند. برخی تغییرات در این لایحه در سنا ایجاد شد تا اطمینان حاصل شود که آزادی های مذهبی دست نخورده است، مانند اطمینان از اینکه گروه های مذهبی غیرانتفاعی مجبور به انجام ازدواج همجنس گرایان نیستند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

عکس آنا مانی میکر/گتی ایماژ

پس از دهه‌ها انفعال و ماه‌ها یا رفت‌وآمدهای میان مجلس و سنا، سرانجام قانون‌گذاران لایحه‌ای را روز پنجشنبه به میز رئیس‌جمهور فرستادند که برای اولین بار در تاریخ، حقوق ملی ازدواج همجنس‌گرایان را به قانون تبدیل می‌کند.

«این آمریکا نیست. هویر اضافه کرد که این محتوای شخصیت نیست.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

دادگاه عالی آماده است تا از ازدواج همجنس گرایان جلوگیری کند

در مجلس نمایندگان، لایحه اولیه با حمایت 47 جمهوری خواه تصویب شد. دموکرات ها از لحظه توافق دو حزب خوشحال شدند. اما وقتی این لایحه به مجلس سنا رفت، چشم انداز تغییر کرد.