ازدواج های بین نژادی برای دریافت حمایت بیشتر تحت قانون جدید

خبرنگار آسوشیتدپرس، کلر ساویج، در این گزارش از شیکاگو مشارکت داشت.

میز گفت: “ما واقعاً از وجود این قانون راحت هستیم.”

قانون احترام به ازدواج، که هفته گذشته در سنا تصویب شد، از ژوئن، زمانی که دادگاه عالی حق فدرال برای سقط جنین را لغو کرد، در حال افزایش است. این حکم شامل نظر موافق قاضی کلارنس توماس بود که به دادگاه عالی پیشنهاد می‌کرد که سایر احکام پیش‌بینی‌کننده، از جمله تصمیم سال 2015 برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان را بررسی کند.

آن لحظه تلخ حتی در حالی رخ داد که هر گونه عدم اطمینان قانونی در مورد اعتبار ازدواج بین نژادی یک دهه قبل از آن پایان یافته بود – در سال 1967، زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده قوانین ایالتی را که ازدواج بین افراد از نژادهای مختلف را ممنوع می کرد، لغو کرد.

ویاگومز نگران اتفاقات بعدی است. او گفت: “اگر ما جلوی برخی از این عقب نشینی را نگیریم، این کشور به یک مکان بسیار تاریک خواهد رفت.”

ریچموند، ویرجینیا (AP) – یک روز در دهه 1970، پل فلیشر و همسرش در حال عبور از پارکینگ فروشگاه بزرگ بودند که متوجه شدند گروهی از مردم به آنها نگاه می کردند. فلیشر که سفیدپوست است و همسرش که سیاه پوست است به «نگاه» عادت داشتند. اما این بار شدیدتر بود.

برای زوج‌های بین نژادی جوان‌تر، این تصور که حق ازدواج آنها ممکن است مورد تهدید قرار گیرد، یک مفهوم خارجی است.

ادواردز، 62 ساله، که سیاه پوست است، و همسرش، فیل ویلایتو، 73 ساله، که سفیدپوست است، از سال 2006 ازدواج کرده اند. هر دو سال ها از فعالان اجتماعی بودند و گفتند که ازدواج بین نژادی را یک نهاد بالقوه آسیب پذیر نمی دانستند. دادگاه حکم سال 1973 رو علیه وید را مبنی بر قانونی سقط جنین لغو کرد.

گرگ، مشاور مدیریت، گفت که او قانون احترام به ازدواج را «سطح ایمنی اضافی» برای ازدواج‌های همجنس‌گرایان و بین نژادی می‌بیند – یک قانون فدرال و احکام دادگاه عالی از حق ازدواج آنها حمایت می‌کند.

با این حال، آنها نیاز به حمایت های جدید برای ازدواج های بین نژادی را نیز می بینند.

به عنوان یک زوج همجنس، آنها در خط مقدم مبارزه طولانی برای پذیرش قرار داشتند و احساس شادی کردند که پس از تصمیم دادگاه عالی در سال 2015 که ازدواج همجنس گرایان را در سراسر کشور قانونی کرد.

فلیشر به یاد می آورد: “این خانواده سفیدپوست بودند که فقط به ما خیره شده بودند، فقط به سوراخ هایی در ما خیره شده بودند.”

فلیشر 74 ساله، معلم بازنشسته و نویسنده کتاب کودکان، در دهه 1950 در مدارس دولتی جدا شده در آن زمان جیم کرو جنوبی تحصیل کرد و بعداً در دبیرستان، زمانی که چهار دانش آموز سیاهپوست در آنجا بودند، چیزی را دید که او آن را “تکثیف زدایی نشانه ای” نامید. در کلاس ارشد خود با حدود 400 دانش آموز.

___

او و همسرش، دبرا سیمز فلیشر، 73 ساله، در خارج از ریچموند، حدود 50 مایلی از شهرستان کارولین زندگی می کنند، جایی که میلدرد جتر، یک زن سیاه پوست، و ریچارد لاوینگ، یک مرد سفیدپوست، دستگیر و در سال 1958 به اتهام ازدواج در خارج از ایالت متهم شدند. بازگشت به ویرجینیا، جایی که ازدواج بین نژادی غیرقانونی بود. به چالش کشیدن آنها با قانون منجر به لاوینگ علیه ویرجینیا شد، حکمی که به ممنوعیت ازدواج های بین نژادی پایان داد.

میز گفت که او به یاد دارد که در دانشکده حقوق لاوینگ علیه ویرجینیا درس می خواند و در آن زمان فکر می کرد که “مضحک” است که باید بر سر ازدواج بین افراد نژادهای مختلف دعوای قضایی وجود داشته باشد. اما پس از خواندن حکم دادگاه عالی مبنی بر لغو رو در مقابل وید، گفت: “چه کسی می داند که کجا متوقف خواهد شد؟”

آنجلو ویلاگومز، یک عضو ارشد 44 ساله در اندیشکده مرکز پیشرفت آمریکایی، گفت که غیرقانونی بودن ازدواج او غیرقابل تصور است. ویلاگومز که از نژاد سفید و بومی جزایر ماریانا است و همسرش ادن ویلاگومز 38 ساله که فیلیپینی است در واشنگتن دی سی زندگی می کنند.

آنا ادواردز، مورخی که در ریچموند زندگی می‌کند، می‌گوید: «کمی نگران‌کننده است که این چیزهایی که در آنجا چنین پیشرفت آشکاری داشتیم اکنون به چالش کشیده می‌شوند یا اینکه ما احساس می‌کنیم باید واقعاً سنگر را تقویت کنیم تا آنها را در جای خود نگه داریم.»

Savage یکی از اعضای سپاه برای Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند.



منبع

اما پس از واژگونی Roe v. Wade، “به نظر می رسد که برخی از چیزهایی که به تازگی تلقی شده اند … در معرض تهدید قرار دارند”، ویلاگومز، که والدینش، همچنین یک زوج از نژادهای مختلط، ازدواج کرده اند، گفت: دهه 1970، اندکی پس از تصمیم Loving.

در بیش از نیم قرن از آن زمان، ازدواج بین نژادی رایج تر و بسیار پذیرفته شده است. بنابراین فلیشر متعجب شد که کنگره نیاز به گنجاندن یک حمایت اضافی در قانون احترام به ازدواج را احساس کرد، که برای رای گیری نهایی در این هفته به مجلس می رود. این تضمین می کند که نه تنها ازدواج های همجنس، بلکه ازدواج های بین نژادی نیز در قوانین فدرال گنجانده شده است.

درک میز، یک وکیل 42 ساله سفیدپوست که به همراه همسرش، جاناتان گرگ، 41 ساله سیاه پوست در حومه آتلانتا زندگی می کند، گفت: «ما هرگز در رویاهای خود فکر نمی کردیم که به عنوان یک زوج بین نژادی نیاز به محافظت داشته باشیم. ، و دو فرزندشان.

او گفت: “شما دو راه برای خوب بودن دارید.” “آنها باید هر دوی آنها را از بین ببرند تا ازدواج شما از هم بپاشد.”

در حالی که توجه بیشتر به حمایت از ازدواج‌های همجنس‌گرا معطوف شده است، زوج‌های بین‌نژادی می‌گویند که خوشحالند که کنگره نیز حمایت‌هایی را برای ازدواج‌شان در نظر گرفته است، حتی اگر حق ازدواج آنها دهه‌ها پیش به خوبی تثبیت شده بود.

“من نگران چیزهای دیگری هستم که در قطعه خردکن وجود دارد.”

ویلیتو گفت: «این به همه ما یادآوری می‌کند که هر حقوقی که در این جامعه داریم مشروط است – می‌توان آن‌ها را سلب کرد.» این واقعیت که کنگره مجبور شد این موضوع را در سال 2022 مطرح کند، باید یادآور این واقعیت برای ما باشد. “

___