اریک سوالول، نماینده پارلمان می گوید که یک پیام صوتی دریافت کرده است که در آن تهدید به «بریدن سر بچه هایش» شده است، جمهوری خواهان را به دلیل «برانگیختن لفاظی های خشونت آمیز» مقصر می داند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

صدای مردی شنیده می شود که در صوتی که به اشتراک گذاشته می گوید: “امیدوارم کسی گلوی آن مادر را از گوش به گوش دیگر قطع کند. سر او را قطع کنید.” “سوالول یک تیکه بی ارزش از sh–. سر زنش را ببرید، سر بچه هایش را ببرید. من یک f-k نمی دهم.”

او گفت: “به این تهدید مرگ علیه فرزندانم گوش دهید. از زمان جستجوی FBI از مار-آ-لاگو، ترامپ، مک کارتی و جمهوری خواهان MAGA به لفاظی های خشونت آمیز علیه قانونگذاران و مجریان قانون دامن می زنند.” “یکی قرار است کشته شود.”

در این پیام، تماس‌گیرنده ناشناس می‌گوید که سر بچه‌ها و همسرش قطع شود.

  • این اولین باری نیست که سوالول یک پیام صوتی تهدیدآمیز دریافت کرده است.

    اریک سوالول

    سال گذشته، او صدای پیام صوتی ناراحت کننده یکی از طرفداران تاکر کارلسون را به اشتراک گذاشت. تماس‌گیرنده زبانی نژادپرستانه، همجنس‌گرا هراسی و جنسیت‌گرا را در پست صوتی که مملو از توهین‌ها بود، گذاشت.

    صدای نر ناشناس در این پیام گفت: “در مورد این مهاجمان خارجی که به این کشور اجازه می دهید، امیدوارم شما و خانواده تان را خرد کنند و به سگ هایشان غذا بدهند.” “آزادی بیان شما برای امروز وجود دارد، احمق، از طرف ملت ترامپ!”

    نماینده اریک سوالول.Congress.gov از طریق Getty Images

    • سوالول در توییت خود گفت که معتقد است به دلیل این یورش مورد هدف سیاستمداران و رأی دهندگان جمهوری خواه قرار گرفته است.

      این تماس که نزدیک به دو دقیقه طول می کشد، مملو از فحاشی و توهین است. آن را روی دستگاه او در دفتر منطقه ای او در کاسترو ولی، کالیفرنیا گذاشته بود. سوالول این تماس را در اوایل این هفته در توییتر ارسال کرد.

      نماینده اریک سوالول پیام صوتی ناراحت کننده ای را که در یکی از دفاتر خود در کالیفرنیا دریافت کرده بود به اشتراک گذاشت.

    • سوالول گفت که معتقد است به دلیل یورش اف‌بی‌آی به مار-آ-لاگو مورد هدف سیاستمداران و رأی دهندگان جمهوری‌خواه قرار گرفته است.

    این تماس در بحبوحه تحقیقات FBI در مورد اقامتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در فلوریدا انجام شد. اف‌بی‌آی روز دوشنبه به اموال وی در فلوریدا یورش برد و اسناد دادگاه بدون مهر و موم نشان می‌دهد که این تحقیقات بخشی از تحقیقات در مورد اینکه آیا ترامپ سه قانون مربوط به رسیدگی به اسناد دولتی را نقض کرده است یا خیر.

    نماینده اریک سوالول پیام صوتی دلخراشی را به اشتراک گذاشت که می‌گوید دریافت کرده است که در آن تماس‌گیرنده خواستار بریدن سر همسر و سه فرزندش شده است.