ارتش تعداد نیروها را در میان نبرد بی سابقه برای جذب نیرو کاهش می دهد

تشدید مشکل، نرخ پایین بیکاری و این واقعیت است که شرکت های خصوصی ممکن است بتوانند برای جذب کارگران هزینه بیشتری بپردازند. و در بین جوانان تنها حدود 23 درصد از لحاظ جسمی، روحی و اخلاقی صلاحیت خدمت بدون دریافت نوعی معافیت را دارند.



منبع

مشکلات استخدام ارتش در سراسر ارتش شدیدترین است، اما سایر خدمات نیز برای یافتن جوانانی که مایل به پیوستن هستند و می توانند شرایط جسمی، روحی و اخلاقی را برآورده کنند، با مشکل مواجه هستند.

واشنگتن (AP) – ارتش به طور قابل توجهی تعداد کل سربازانی را که انتظار دارد در دو سال آینده در این نیرو داشته باشد کاهش می دهد، زیرا ارتش ایالات متحده با آنچه که یک ژنرال ارشد در جذب نیرو با «چالش های بی سابقه» خوانده است، مواجه است.

رهبران نظامی نیز به عنوان مشوق، از پول نقد استفاده می کنند. آن‌ها ده‌ها هزار دلار را در پاداش‌های افزایش یافته برای جذب نیرو صرف می‌کنند، به این امید که بتوانند با سایر کارفرمایان در سراسر شهرستان رقابت کنند زیرا نرخ بیکاری در حدود 3.6 درصد است.

مارتین روز سه‌شنبه به یکی از کمیته‌های فرعی خدمات مسلح مجلس نمایندگان گفت: «ما چالش‌های بی‌سابقه‌ای هم با محیط پس از کووید-۱۹ و هم در بازار کار داریم، بلکه با شرکت‌های خصوصی رقابت می‌کنیم که در طول زمان انگیزه‌های خود را تغییر داده‌اند». مارتین در پاسخ به این سوال که آیا ارتش باید ساختار نیروی خود را برای تامین امنیت ملی و ماموریت های جنگی در سرتاسر جهان تنظیم کند، گفت: «نیازی نداریم فورا این کار را انجام دهیم. اما اگر افتی را که در حال حاضر شاهد آن هستیم در قدرت نهایی متوقف نکنیم، این می تواند در آینده امکان پذیر باشد.

ورموت گفت که کاهش اندازه ارتش بهترین گزینه است.

این خدمات در تمام طول سال افراد استخدام می‌کنند، اما معمولاً آنها را در یک دوره زمانی گسترده به آموزش‌های ابتدایی و بوت کمپ می‌فرستند. تأخیر می‌تواند به استخدام‌کنندگان کمک کند تا برای آموزش سطح ابتدایی، به‌ویژه نیازهای فیزیکی بیشتر، آماده شوند.

رهبران ارشد نیروی هوایی، نیروی دریایی و تفنگداران دریایی گفته اند که امیدوارند اهداف استخدامی خود را برای امسال برآورده کنند یا اندکی از دست بدهند. اما آنها گفتند که باید در لیست متقاضیان ورود تاخیری خود غوطه ور شوند، که با شروع سال استخدام بعدی، آنها را عقب می اندازد.

به گفته سرهنگ دوم راندی فارل، سخنگوی کریستین ورموت، وزیر ارتش، تنها دو ماه و نیم تا پایان سال مالی، ارتش تنها به 50 درصد از هدف جذب 60000 سرباز دست یافته است. بر اساس آن اعداد و روندها، احتمالاً ارتش تا 1 اکتبر تقریباً 25 درصد از هدف خود را از دست خواهد داد. مارتین گفت اگر کمبودها ادامه یابد، می توانند بر آمادگی تأثیر بگذارند.

«ارتش با چالش برانگیزترین محیط استخدام ما از زمان آغاز به کار نیروی داوطلبانه مواجه است. این یک چالش یک ساله نیست. ما این مشکل را یک شبه حل نمی کنیم.» وی افزود که این سرویس به دنبال طیف وسیعی از گام ها برای جذب سربازان بیشتر بدون کاهش استانداردها یا قربانی کردن کیفیت است.

مقامات ارتش روز سه‌شنبه گفتند که این سرویس حدود 10000 سرباز کمتر از توان نهایی برنامه‌ریزی‌شده برای سال مالی امسال خواهد داشت و چشم‌انداز سال آینده تیره‌تر است. ژنرال جوزف مارتین، معاون رئیس ستاد ارتش، گفت که پیش‌بینی می‌کند در سال جاری تعداد کل نیروها به 466,400 نفر برسد که از 476,000 نفر کمتر است. و این خدمت می تواند سال 2023 را با بین 445000 تا 452000 سرباز به پایان برساند، بسته به اینکه چگونه استخدام و حفظ آنها خوب باشد.

در ژانویه، ارتش برای اولین بار شروع به ارائه حداکثر پاداش 50000 دلاری برای سربازان بسیار ماهر کرد که به مدت شش سال به آن ملحق می شوند. در آن زمان، سرلشکر کوین ورین، رئیس فرماندهی استخدام ارتش، به آسوشیتدپرس گفت که تعطیلی مدارس در طول همه‌گیری COVID-19 و بازار کار بسیار رقابتی، چالش‌های مهمی را برای استخدام‌کنندگان ایجاد کرده است.

او افزود: “ما با یک سوال بسیار اساسی روبرو هستیم.” “آیا ما استانداردها را برای رسیدن به قدرت نهایی پایین می آوریم یا برای حفظ کیفیت و نیروی حرفه ای قدرت نهایی را پایین می آوریم؟ ما معتقدیم که پاسخ واضح است – کیفیت مهمتر از کمیت است.”

خدمات نظامی به شدت متکی به ملاقات چهره به چهره با جوانان در مدارس یا در نمایشگاه ها و سایر رویدادهای عمومی بزرگ است. و آن‌ها اکنون پس از دو سال همه‌گیری، واقعاً شروع به بازگشت به چیزی نزدیک به حالت عادی کرده‌اند.