ادمین DeSantis مجوز مصرف مشروبات الکلی محل برگزاری اورلاندو را که میزبان نمایش درگ جنسی برای کودکان بود لغو کرد.

حضار همچنین مورد تقلید جنسی ترانه های محبوب کریسمس کودکان قرار گرفتند. برای مثال، اقتباسی از «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم دو دندان جلوی من بود» با کنایه‌ای از فلاتیوی دهانی در خط «من روی بغلش می‌نشینم، او می‌تواند شیر و کلوچه‌هایش را بین شکاف من بگذارد» ارائه شد. نامه توضیح داد.

ادمین DeSantis مجوز مصرف مشروبات الکلی محل برگزاری اورلاندو را که میزبان نمایش درگ جنسی برای کودکان بود لغو کرد.
از طریق دپارتمان مقررات تجاری و حرفه ای ایالت، دیسانتیس روز جمعه یک شکایت 6 موردی علیه بنیاد فیلارمونیک اورلاندو ارائه کرد و این شرکت را متهم کرد که در ماه دسامبر، کودکان زیر سن قانونی را در معرض اعمال جنسی وقیحانه قرار داده است.

در این نامه آمده است: بنیاد کودکان را در سرپیچی از DeSantis پذیرفت و تنها یک سلب مسئولیت را در جلوی در منتشر کرد که در آن آمده بود: «در حالی که ما دسترسی افراد زیر 18 سال را محدود نمی‌کنیم، لطفاً توصیه شود برخی فکر کنند که زمینه برای زیر 18 سال مناسب نیست.» بر اساس این نامه، برخی از کودکانی که در این مراسم شرکت کردند، کمتر از شش سال سن داشتند.

ظاهراً مجری‌ها لباس‌های تحریک‌کننده جنسی و سینه‌ها و اندام‌های تناسلی زنانه مصنوعی می‌پوشیدند که علاوه بر باسن در معرض دید تماشاگران قرار می‌گرفت. در نامه ادعا شده است که صحنه های نگران کننده دیگر شامل اجراکنندگانی است که خودارضایی، زایمان و سقط جنین را شبیه سازی می کنند.

در ماه دسامبر، DeSantis اعلام کرد که دفتر مقررات در حال بررسی یک رویداد مشابه در فورت لادردیل، فلوریدا به نام “درگ کوئین کریسمس” خواهد بود. محل برگزاری آن نمایش، مرکز هنرهای نمایشی بروارد بود.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

دولت ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، مجوز مصرف مشروبات الکلی مکانی را که میزبان یک نمایش درگ جنسی برای کودکان بود، لغو کرد.

برایان گریفین، سخنگوی مطبوعاتی، برایان گریفین به این نشریه گفت: فرماندار دیسانتیس برای محافظت از بی گناهی کودکان ایستاده است و فرماندار همیشه وقتی می گوید کاری انجام خواهد داد، پیگیری می کند.

شکایت به دست آمده توسط اخبار صدای فلوریدا ادعا کرد که این بنیاد نمایش را برای تمام سنین با موضوع تعطیلات بدون مشخص کردن «ماهیت صریح جنسی» تبلیغ کرده است. دولت DeSantis قبل از نمایش به محل برگزاری اخطار داد که انتظار می‌رود از ورود کودکان اطمینان حاصل شود و در نامه‌ای نوشت که «نمایش‌های درگ شوی صریح جنسی باعث ایجاد مزاحمت عمومی، فعالیت‌های زشت و رفتار بی‌نظم در هنگام حضور خردسالان می‌شود. ” در این نامه آمده است که اگر شرکت از رعایت آن امتناع کند، ممکن است مشمول جریمه هایی تا لغو مجوز شود.