ادعای وهم انگیز ترامپ درباره واشنگتن و لینکلن، توییتر را به آتش کشید

سال گذشته، او داستان شکست دادن یک تیم تگ واشنگتن-لینکلن را تعریف کرد، اما نقل قول فرضی یک نظرسنجی را درج نکرد.

به یاد دارم که یک نظرسنجی بسیار معروف، جان مک لافلین، بسیار معروف، درست قبل از فرا رسیدن طاعون به دفتر من آمد و گفت: «آقا، اگر جورج واشنگتن و آبراهام لینکلن از مردگان زنده می شدند و معاون رئیس جمهور تشکیل می دادند. تیم رئیس جمهور، شما آنها را 40 درصد شکست می دهید. تعداد ما به این اندازه خوب بود.»

در جدیدترین نظرسنجی C-SPAN از مورخان درباره اینکه چه کسی بهترین فرمانده کل بود، لینکلن در رتبه اول و واشنگتن در رتبه دوم قرار گرفت در حالی که ترامپ سوم تا آخر شد (پس از فرانکلین پیرس، اندرو جانسون و جیمز بوکانان).

کاربران توییتر ترامپ را به خاطر این آخرین نسخه از ادعا مورد تمسخر قرار دادند:

ترامپ در برابر لینکلن حتی بهتر عمل کرد: در نظرسنجی Economist/YouGov در سال 2019 از رای دهندگان جمهوری خواه، 53 درصد گفتند ترامپ بهتر از رئیس جمهور شانزدهم است.

قابل ذکر است که ترامپ در این سناریوی وحشی به وضعیت رؤسای جمهور زامبی اشاره ای نکرد که به معنای پیروزی قاطع 70-30 ترامپ است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه ادعایی را مطرح کرد که حتی با معیارهای والای او نیز وحشیانه بود. او گفت که نه تنها جورج واشنگتن و آبراهام لینکلن مرده را در انتخابات شکست می دهد، بلکه آنها را در یک لغزش تاریخی از بین می برد.

ترامپ به فیلیپ راکر و کارول به خبرنگاران واشنگتن پست گفت: «فکر می‌کنم اگر جورج واشنگتن از مرگ بازگردد و آبراهام لینکلن را به عنوان معاون رئیس‌جمهور خود انتخاب کند، سخت خواهد بود، فکر می‌کنم شکست دادن من برای آنها بسیار سخت بود». لئونیگ برای کتابشان، من به تنهایی می توانم آن را درست کنم.

با این حال، ترامپ ممکن است از یک جهت موردی داشته باشد: در میان جمهوری خواهان، چنین رقابتی ممکن است نزدیک باشد.

ترامپ در مقایسه با بزرگ‌ترین روسای جمهور این کشور به طور مستمر علاقه‌مند است. در سال 2020، ترامپ مدعی شد که «بیش از هر کسی به استثنای آبراهام لینکلن برای سیاه پوستان آمریکایی انجام داده است»، چیزی که قبلاً چندین بار نیز گفته بود.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

در سال 2019، یک نظرسنجی دانشگاه مونموث از آمریکایی ها خواست که بین واشنگتن و ترامپ یکی را انتخاب کنند. فقط 15 درصد ترامپ را انتخاب کردند. اما در میان جمهوری خواهان، تعداد ترامپ افزایش یافت. اگرچه واشنگتن همچنان در این رقابت فرضی پیروز می شد، اما با اختلاف 44 درصدی پدر بنیانگذار در مقابل 37 درصد ترامپ، با اختلاف کمی پیش می رفت.

ترامپ در کنفرانس رهبری هیسپانیک در میامی گفت: