اخبار اتهام دزدی توله سگ به دنبال خار “توله سگ بیمار” رامنی است

چند روز بعد، سانتوس مراسم فرزندخواندگی را در فروشگاه حیوانات خانگی استیتن آیلند برگزار کرد. پولیتیکو با استناد به سوابق دادگاه و وکیلی که به سانتوس کمک کرد، گفت که اتهام سرقت لغو شد و سابقه سانتوس حذف شد، زیرا سانتوس گفت که شخصی دسته چک او را دزدیده است.

<span>عکس: Rex/Shutterstock</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/izUG6dkzjayREfK3NHl1FA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/96282ad129fcbb3e2986f5fc0d135276″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/izUG6dkzjayREfK3NHl1FA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/96282ad129fcbb3e2986f5fc0d135276″/></div>
</div>
</div>
<p

<p>سانتوس تمام اتهامات متهم را رد می کند و می گوید که استعفا نمی دهد.  او در مورد پرونده آمیش کشور اظهار نظری نکرد.  با توجه به تحولات بعدی، وکیل به پولیتیکو گفت: «او اکنون داستان او را باور نمی کند».</p>
<p>این اولین مورد سانتوس نیست که شامل دسته چک است.  دادستان‌های برزیل پرونده‌ای را بازگشایی کرده‌اند که شامل استفاده ادعایی از دسته چک سرقتی است.</p>
<p>رامنی گفت که به سانتوس گفته که به کنگره تعلق ندارد.  او همچنین سانتوس را “توله سگ بیمار” خطاب کرد و ادعاهای رزومه خود را تحقیر کرد.  سانتوس ادعا کرد که رامنی او را “الاغ” و سناتور را “احمق” خطاب کرده است.</p>
<p>سانتوس 34 ساله سال گذشته در ناحیه سوم نیویورک برنده شد.  او از آن زمان اعتراف کرده است که رزومه خود را زیبا کرده است.</p>
<p><button class=داستان ادامه دارد

مک کارتی و دیگر جمهوری‌خواهان ارشد گفته‌اند که منتظر تحقیقات درباره پرونده‌های مالی کمپین سانتوس هستند، در میان سوالاتی در مورد منبع ثروت و فعالیت‌های او با نام دیگری، آنتونی دوولدر.

رابرت گارسیا از کالیفرنیا گفت: «ما به او زمان زیادی برای استعفا دادیم و او تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد.

جمهوری خواهان، دموکرات ها و رای دهندگان خواستار کناره گیری سانتوس شده اند. اما سانتوس با 15 رای برای رئیس مجلس از کوین مک کارتی حمایت کرد و رهبر جمهوری خواهان که باید با اکثریت محدود کار کند، نگفته است سانتوس باید برود.

مربوط: یکی از اعضای کنگره جمهوریخواه نیویورک می گوید که جورج سانتوس یک «جامعه گرا» است

روز پنجشنبه، سانتوس به نیوزمکس گفت که همان شب، سناتور مستقل آریزونا، کیرستن سینما، “بسیار مودب، بسیار مهربان” بود و گفت: “همانجا باش رفیق.”

پولیتیکو گزارش داد، در پرونده پنسیلوانیا، در کشور آمیش، 15125 دلار چک بد برای “توله سگ ها” پرداخت شد.

عکس: رکس/ شاتر استوک

درگیری رامنی با سانتوس در سخنرانی روز سه شنبه برگزار شد.

روز جمعه سخنگوی سینما به CNN گفت: “این یک دروغ است.”





منبع

او همچنین توسط یک دستیار سابق به آزار جنسی متهم شده است.

ادعاهای عجیب و غریب، از جمله بازی والیبال برای کالجی که در آن شرکت نکرده و تهیه کننده در موزیکال مرد عنکبوتی، فاش شده است. ادعاهای مربوط به خانواده او، از جمله تبار بازماندگان هولوکاست و اینکه 11 سپتامبر جان مادرش را “مدعی” کرد، رد شده است. سانتوس گزارش هایی را که او در برزیل درگ کوئین بوده را رد کرده است.

این رسوایی که توسط پولیتیکو گزارش شده است، اولین باری نیست که سانتوس شامل سگ ها و موسسه خیریه او، Friends of Pets United است. یکی از کهنه سربازان نیوجرسی مدعی است سانتوس برای یک عمل جراحی برای سگش پول جمع آوری کرده و سپس با پول فرار کرده است.

استعفا از کنگره امری رایج است اما اخراج اینطور نیست. تنها پنج نماینده اخراج شده اند – سه نفر به دلیل مبارزه برای کنفدراسیون در جنگ داخلی. با این وجود، دموکرات ها روز پنجشنبه قطعنامه اخراج سانتوس را ارائه کردند.

جورج سانتوس، نماینده جمهوریخواه کنگره نیویورک، که در مرکز یک رشته رسوایی های عجیب قرار دارد و سناتور یوتا، میت رامنی او را این هفته “توله سگ بیمار” نامید، در سال 2017 در پنسیلوانیا به دلیل خرید “توله سگ” به سرقت متهم شد. “.

سانتوس باز هم گفت که داوطلبانه استعفا نمی دهد.