“احتمالا او تا سال 2024 در زندان خواهد بود”.

کسیدی هاچینسون، دستیار سابق مارک میدوز، رئیس وقت کاخ سفید، ماه گذشته در جلسه استماع مجلس در قیام 6 ژانویه 2021 شهادت داد مبنی بر اینکه گیتز به دنبال عفو گسترده تری بوده است که «هر چیزی را پوشش دهد». ”

گاتز روز شنبه در طی یک سخنرانی در اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده در تامپا، فلوریدا، به جمعیت تشویق‌کننده گفت: «آمریکا ما با افتخار فوق‌العاده MAGA است، نه یک سافاری کنار جاده‌ای RINO با انرژی کم». (RINO، یکی از اصطلاحات مورد علاقه ترامپ برای جمهوری‌خواهانی که به خواسته‌های او عمل نمی‌کنند، مخفف «فقط جمهوری‌خواه به نام» است.)

“در این یادداشت، اجازه دهید من فقط چیزی را بگویم که همه اینجا می دانند. گاتز ادامه داد: مایک پنس هرگز رئیس جمهور نخواهد شد. «پسر خوب؛ رهبر نیست.»

شورت به ارین برنت از CNN گفت: «خب، من نمی‌دانم که آیا مایک پنس برای ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد یا خیر». اما من فکر نمی‌کنم مت گاتز تأثیری روی آن داشته باشد. در واقع، اگر او همچنان رای می داد، تعجب می کردم. به احتمال زیاد او تا سال 2024 به دلیل قاچاق جنسی کودکان در زندان خواهد بود. و من واقعاً متعجبم که مجری قانون فلوریدا هنوز به او اجازه می دهد در کنفرانس های نوجوانان مانند آن صحبت کند. بنابراین من خیلی نگران مت گاتز نیستم، متشکرم.

شورت با تحقیقات کمیته منتخب مجلس نمایندگان در مورد حمله به ساختمان کنگره آمریکا همکاری کرده است.

مارک شورت، که رئیس دفتر مایک پنس، معاون رئیس جمهور بود، روز دوشنبه پس از آن که نماینده کنگره در یک کنفرانس محافظه کار در آخر هفته به دانشجویان گفت که پنس “هرگز رئیس جمهور نخواهد شد”، به سمت مت گاتز (رئیس جمهور فلوریدا) آتش انداخت.

کمیته اخیراً فاش کرد که آشوبگران قبل از تخلیه پنس از کاپیتول، جایی که او بر صدور گواهینامه کنگره برای رأی گیری الکترال کالج ریاست می کرد، در 40 فوتی پنس بودند. پس از اینکه ترامپ علناً به دلیل امتناع از تلاش برای رد شمارش انتخاباتی که پیروزی جو بایدن در ریاست جمهوری جو بایدن را اعلام می کرد، علناً به پنس حمله کرد، برخی از آشوبگران خواستار اعدام پنس بودند. برخی از اعضای امنیتی پنس در جریان شورش چنان ترسیده بودند که با خانواده خود تماس گرفتند تا خداحافظی کنند.

گاتز به اتهام قاچاق جنسی و تجاوز قانونی به یک دختر 17 ساله تحت تحقیقات فدرال است. او همچنین یکی از حداقل پنج قانونگذار جمهوری‌خواه بود که در هفته‌های پایانی ریاست‌جمهوری‌اش از دونالد ترامپ برای نقش‌شان در کمک به کودتا برای ماندن در کاخ سفید درخواست عفو کردند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع