اتین جاگز با تساوی در کمپ بازگشت خود را کامل می کند

جکسون ویل، فلوریدا (AP) – تراویس اتین از آخرین بازی دانشگاهی اش در حدود 20 ماه پیش تا این اندازه با خشونت برخورد نکرده بود.

جگوارها امیدوار بودند که از او به عنوان یک کابوس مسابقه ای استفاده کنند، یک دویدن به عقب که می تواند در خارج از زمین، در اسلات یا از موقعیتی که در حالت آزاد باشد موثر باشد. اولین بازی او در NFL یک سال به تعویق افتاد، زیرا پایش در نیواورلئان در 23 اوت 2021 صدمه دید.

او اکنون بازگشته است و انتظار می رود که بخشی جدایی ناپذیر از بازسازی جکسونویل باشد.

او گفت: “شما باید عاشق آن شوید تا عالی باشید.” و من احساس می کنم هر روز باید در چیزی بهتر شوم. اگر من همچنان روزهای عالی را روی هم بچسبانم، خود را نشان خواهد داد. هیچ چیز پیش پا افتاده تر از (مصدوم شدن) نیست. من این آرزو را برای بدترین دشمنم ندارم.»

اتین در طول اردوی سال گذشته چند ضربه خورد و حتی در دو بازی پیش فصل، دو بار از وسط به مدت 3 یارد بالا برد. اما هیچ یک از این تکل ها در مقایسه با تکل های سیسکو در یک مسابقه بیرونی در روز دوشنبه نیست. اتین برخاست، لبخند زد و به طرف جمع دوید – مشتاق دیگری.

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://apnews.com/hub/pro-32 و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

اگرچه اتین از زمان شروع فعالیت‌های گروهی سازمان‌دهی‌شده در ماه مه به‌طور کامل اجازه انجام هر کاری و همه‌کاری را داشت، او در هیچ تمرین تماسی شرکت نکرده بود. پدرسون حتی برای احتیاط او را از بازی پیش فصل خارج کرد. بنابراین اتین متوجه شد که پس از پایان فصل 2020 کلمسون، باخت 49 بر 28 به ایالت اوهایو در کاسه شکر، چنین موردی قرار نگرفته بود.

زمانی که داگ پدرسون، مربی جکسون‌ویل، روز دوشنبه در طول کمپ تمرینی، تکل‌های طولانی طولانی را در جریان کمپ تمرینی در اختیار داشت، پیشرو سابق کلمسون و پیشرو در تاریخ کنفرانس سواحل اقیانوس اطلس با تساوی روبرو شد. تصمیم پدرسون سه روز پس از نمایش ضعیف مقابل لاس وگاس در بازی تالار مشاهیر گرفته شد.

لارنس گفت: «راستش از بازگشت او خوشحالم. به نظر می رسد که او در شرایط بهتری نسبت به سال گذشته ما در کلمسون است. منظورم این است که واضح است که او عالی بود، عالی بازی کرد، همه اینها. حالش خوب بود. اما به نظر من بدنش عالی به نظر می رسد. او واقعاً خوب می دود. او حمله را انجام می دهد، کار بزرگی انجام می دهد و محافظت می کند، همه آن چیزهایی که ما از او می خواهیم انجام دهد. او کار بزرگی انجام داده است.»

و او برای کارهای بیشتر آماده است.

او کار دانشگاهی خود را با 4752 یارد در زمین به پایان رساند و در رده 28 در تاریخ بخش اول NCAA قرار گرفت.

اتین، بیست و پنجمین انتخاب کلی در درفت NFL 2021، در دومین بازی پیش فصل جکسونویل در آگوست گذشته از ناحیه پای چپ آسیب دید و در پایان فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در بیشتر فصل در حال بازتوانی به تنهایی احساس «تنهایی» می‌کرد، اما در حالی که به سمت بهبودی کامل تلاش می‌کرد، رویکرد «عاشق شدن به زندگی روزمره» را در پیش گرفت.

ایمنی آندره سیسکو در بازی آغازین جلسه کمی نادر و سخت اتین را از پا انداخت. اتین به راحتی می‌توانست از محدوده خارج شود، اما حرفه‌ای سال دوم که تمام فصل تازه‌کاری خود را به دلیل آسیب دیدگی پا از دست داد، این تماس را به عنوان آخرین بخش بازگشت یک ساله‌اش گرامی داشت.

جگوارها در آن باخت 27 بر 11 در کانتون، اوهایو اجازه دادند 159 یارد رانده شوند – 4.8 یارد با حمل. به نظر می رسید این نمایشگاه بی معنی با بازگشت به زمین تمرین مورد توجه بازیکنان و مربیان قرار گرفته است. اتین به اندازه همه از آن استقبال کرد.

___

اتین پس از تمرین گفت: «احساس بسیار خوبی است که دوباره آنجا هستم. مدت زیادی است که فوتبال بازی نکرده ام. به سرعت به من یادآوری کرد که این یک بازی فیزیکی است. به همین دلیل بازی می کنیم. به همین دلیل است که ما آن را دوست داریم.»

“من نیازش دارم!” او پافشاری کرد. من خیلی وقت است که بازی نکرده ام (که) بخواهم تکل بزنم. فقط برای اینکه بدنم با آن سازگار شود، باید تکل بزنم. من تازه در خانه بودم، ورزش می‌کردم، روی کاناپه سرد می‌شدم، چیزهایی از این قبیل، بنابراین برای بیرون آمدن از اینجا و چند ضربه و کبودی… دلم برای آن تماس تنگ شده است. ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد، اما دلم برای بودن در آن تصادفات رانندگی تنگ شده است.»

او آن را می خواست. او به آن نیاز داشت. او از آن لذت برد.

اتین یکی از پویاترین بازیسازان در تاریخ فوتبال دانشگاهی بود که جگوارها پس از فرود هم تیمی خود در کالج، ترور لارنس، او را با 24 انتخاب انتخاب کردند. اتین بین سال‌های 2017 تا 2020 با 55 دوش 20 یاردی یا بیشتر، رهبری کشور را بر عهده داشت، 2053 یارد و 21 تاچ داون در این بازی‌های بزرگ و میانگین 37.3 یارد در هر لمس.