اتوبوس مهاجران خارج از خانه معاون کامالا هریس پیاده شد

فیلم‌های آموزشی ICE نشان می‌دهد که آژانس رد 150 هزار مهاجر غیرقانونی را به دلیل عدم پردازش بایدن از دست داده است.

در نامه ای که ابوت روز سه شنبه به رئیس جمهور بایدن ارسال کرد، فرماندار تگزاس دمای یخ زدگی در شهرهایی مانند ال پاسو را دلیل خود برای انتقال مهاجران عنوان کرد زیرا امکانات اسکان مهاجران در حال حاضر مجبور به رهاسازی مردم در بیرون به خیابان ها شده است.

سه اتوبوس حامل مهاجران از تگزاس اواخر عصر شنبه به واشنگتن دی سی رسیدند، از جمله اتوبوسی که مسافران خود را در نزدیکی خانه معاون رئیس جمهور کامالا هریس رها کرد.

در این بیانیه آمده است که 23000 مامور و افسر گشت مرزی برای ایمن سازی مرز ایالات متحده و مکزیک کار می کنند و دولت فدرال با دولت مکزیک همکاری نزدیک دارد تا سازمان های قاچاق انسان را کاهش دهد و عاملان آن را به دست عدالت بسپارد.

او نوشت: “این بحران وحشتناک برای جوامع مرزی در تگزاس فاجعه ای است که خودتان ساخته اید.” “نیاز به رسیدگی به این بحران وظیفه ایالت های مرزی مانند تگزاس نیست. در عوض، قانون اساسی ایالات متحده حکم می کند که وظیفه شما، آقای رئیس جمهور، دفاع از مرزهای کشورمان، تنظیم مهاجرت کشورمان، و مدیریت کسانی است که می خواهند به اینجا پناه ببرید.”

“وزارت امنیت داخلی (DHS) به اجرای کامل قوانین مهاجرت و بهداشت عمومی ما در مرز ادامه می‌دهد. افراد و خانواده‌هایی که سعی می‌کنند بدون مجوز وارد شوند، طبق حکم دادگاه تحت عنوان مرجع بهداشت عمومی عنوان 42 اخراج می‌شوند یا قرار می‌گیرند. در این بیانیه آمده است. از آنجایی که دمای هوا در سراسر مرز به طور خطرناکی پایین است، هیچ کس نباید جان خود را در دست قاچاقچیان بگذارد، یا جان و اعضای بدن خود را به خطر بیندازد که فقط برای بازگرداندن از مرز تلاش می‌کنند.»

ابوت همچنین هشدار داد که وضعیت تنها زمانی بدتر می شود که دولت فدرال به سیاست عنوان 42 پایان دهد – که تعداد مهاجران مجاز به ورود به ایالات متحده را محدود می کند.

عکسی از معاون رئیس جمهور کامالا هریس در دالس، ویرجینیا در 17 ژوئن 2022، و مهاجران در گذرگاهی به ال پاسو، تگزاس، در روز سه شنبه، 20 دسامبر 2022 جمع شدند.

رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده (USNO) محل اقامت رسمی معاون رئیس جمهور ایالات متحده است و تخلیه شب کریسمس آخرین مورد از چندین مورد است که در آن، فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، مهاجران را با اتوبوس به واشنگتن دی سی برده است.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

ابوت گفت: «تزار مرزی فرضی ما، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، هنوز حتی از مرز بازدید نکرده است تا تأثیر سیاست‌های مرزی باز را که به اجرای آن کمک کرده است، ببیند، حتی تا جایی که ادعا می‌کند مرز «امن» است. به هنگام. “تگزاس به فرستادن مهاجران به شهرهای پناهگاهی مانند واشنگتن دی سی ادامه خواهد داد تا زمانی که رئیس جمهور بایدن و تزار هریس مرزی گام بردارند و وظایف خود را برای تامین امنیت مرز انجام دهند.”

یک عکس تقسیم شده از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در 08 اکتبر 2021 در واشنگتن، دی سی، و فرماندار تگزاس، گرگ ابوت.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

اوایل روز شنبه، وزارت امنیت داخلی بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن از ورود غیرقانونی مهاجران به ایالات متحده منصرف شد و گفت که پرسنل مهاجرت آنها را تحت عنوان 42 اخراج خواهند کرد.

در ماه سپتامبر، چندین اتوبوس حدود 100 مهاجر را به بیرون از محل اقامت رها کردند.

عکس جو بایدن، گرگ ابوت

و: “DHS به رهبری کل استراتژی دولت برای ایمن سازی مرزها و ایجاد فرآیندهای مهاجرت ایمن، منظم و انسانی ادامه می دهد.”

وی افزود: «صرف نظر از ملیت، هرکسی که بدون مجوز اقدام به ورود کند مشمول عنوان 42 اخراج می شود. “کسانی که طبق عنوان 42 نمی توانند اخراج شوند، می توانند سریعاً حذف شوند و هرکسی که دستور حذف داده شود مشروط به ممنوعیت ورود به مدت 5 سال بر اساس عنوان 8. ونزوئلائی هایی که تلاش می کنند بین بنادر ورودی وارد ایالات متحده شوند نیز همچنان به بازگردانده می شوند. مکزیک، و از فرآیند اجرایی مهاجرت ونزوئلا که در ماه اکتبر اعلام شد، منع خواهد شد.

ابوت همچنین با اتوبوس مهاجران را از تگزاس به دیگر شهرهای شیکاگو و فیلادلفیا که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند، برده است.

DHS گفت: «این همکاری شامل پست‌های بازرسی مهاجرت، منابع و پرسنل اضافی، هدف‌گیری مشترک سازمان‌های قاچاق انسان، و اشتراک‌گذاری گسترده اطلاعات مربوط به گره‌های حمل و نقل، هتل‌ها، خانه‌های مخفی و مکان‌های استقرار است.»

عکسی از کامالا هریس

ابوت نوشت: «سیاست‌های شما بسیاری از مردم را در سرمای تلخ و خطرناک رها می‌کند، زیرا گرداب قطبی به تگزاس می‌رود. «تگزاس باری کج‌برانگیز ناشی از سیاست‌های مرزی باز شما را به دوش کشیده است».

این جمهوری خواه همچنین بحران مرزی کنونی را یک “فاجعه” خواند که بایدن تنها مسئول آن بود.

وزارت امنیت داخلی بین 9000 تا 15000 مهاجر در روز را پس از پایان این سیاست برنامه ریزی می کند، افزایشی که به بالاترین مجموع برخوردهای سالانه در تاریخ ایالات متحده اضافه می کند.

در اوایل ماه جاری، اتوبوسی از تگزاس حامل حدود 30 مهاجر نیکاراگوئه ای مسافران خود را در خارج از محل اقامت هریس رها کرد.

به گفته کریستین فلورس، خبرنگار 7News، شبکه کمک متقابل همبستگی مهاجران سپس به مهاجران کمک کرد و به یک کلیسای محلی منتقل شد.

کامالا هریس، مهاجران

فرماندار ابوت در ماه آوریل شروع به فرستادن مهاجران از شهرهای مرزی به پایتخت کشور کرد تا بر دولت بایدن فشار بیاورد تا در زمینه اجرای مهاجرت و امنیت مرزها اقدام کند. این عمل با انتقادات زیادی مواجه شده است.

پاتریک هاف از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

رئیس اتحادیه مرزبانی می گوید که کارگزاران قبل از پایان عنوان 42 احساس “کاملاً شکست” می کنند

کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده در خارج از محل اقامت خود در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده در واشنگتن دی سی، در 16 سپتامبر 2022.

دولت تگزاس آببات هشدار داد که گرداب قطبی مهاجران را به دلیل “فاجعه” مرزی بایدن تهدید می کند