اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

چند سال پس از آن، یک گروه تحقیقاتی برای بازرسی و بررسی مجدد، درخواست بازشدن پرونده آن متهم را به دادگاه تسلیم می‌کند و دادگاه به آن‌ها برای جمع‌آوری مدارک کافی فرصت می‌دهد. در سال ۱۹۹۰ رخدادی عجیب و مرموز توجه افراد را به خود جلب می‌کند. امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند. تعداد نفرات شرکت‌کننده در بازی از ۳ تا ۷ نفر و مدت‌زمان آن نیز ۶۰ دقیقه است.

بهترین اتاق فرار های تهران | تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور

شما و همراهانتان باید ظرف مدت ۶۰ دقیقه با توجه به سرنخ‌های موجود قاتل را پیدا کنید. برای کسانی که علاقه‌مند به داستان‌های پلیسی در فضایی قدیمی و خاطره‌انگیز هستند، اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ که جزو اتاق‌های فرار مرکز شهر محسوب می‌شود گزینه جذابی می‌تواند باشد. اتاق فرارهای تهران که برای اولین بار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده اند، در حال حاضر بسیار متنوع بوده و شرایط ایده آلی را برای تجربه شور و هیجان فراهم می کنند. با توجه به تعداد زیاد اسکیپ روم های تهران و تفاوت هایی که از نظر سناریو، امکانات و شرایط، ژانر بازی و همچنین موقعیت مکانی آنها وجود دارد، در ادامه لیستی کامل از بهترین اتاق فرار ها را ارائه خواهیم داد.

اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد. اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند.

در هر یک از اتاق‌های فرار، بازیکنان باید با حل معماها و چالش‌های مختلف، راهی برای خارج شدن از اتاق پیدا کنند. همچنین، تجربه بازی در این مجموعه با موسیقی متن و صداهای مختلف هیجان‌انگیز است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به یک تجربه‌ی واقعی‌تر از بازی اتاق فرار دست یابند. از بهترین اتاق فرارهای تهران که بزرگ‌ترین اتاق‌های فرار را دارد، مجموعه اسکیپ رومیست است.

اتاق فرار شیطان صدا ندارد

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

اعلام شده و در حال حاظر نمی توان این بازی را تجربه نمود.ظرفیتی که برای بازی در نظر گرفته شده است بین 4 تا 6 نفر می باشد که در مدت زمان 70 دقیقه قادر هستید بازی را اسکیپ روم ترسناک کرج تجربه نمایید. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. در حال حاضر تنها این مجموعه تنها یک سناریو فعال به نام نفس کش دارد که ژانر آن دلهره آور و هیجان انگیز می باشد. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

  • اسکیپ روم ایگور یکی از بازی‌های بسیار مهیج و در عین حال ترسناک را به اجرا می‌گذارد.
  • درجه سختی که این بازی به خود اختصاص داده است 90 می باشد و این مورد نشان می دهد که با بازی متوسطی روبرو هستید که نیازمند به فکر و حل کردن معما می باشد.
  • برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخش‌های بازی از هم جدا می‌شوید.
  • سناریو اتاق فراربه نوعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی اتاق فرار سناریو و انتخاب آن است.
  • مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.
  • چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد.