آینده جورج سانتوس چیست؟

🕵️ دو پانل جدید خانه: جمهوری خواهان مجلس نمایندگان به تشکیل دو هیئت تحقیقاتی جدید رای دادند – یکی دولت بایدن و وزارت دادگستری و دیگری در مورد چین. آنچه در مورد کمیته های جدید GOP باید بدانید.

رهبران محلی از راه دور توسط نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان و همکار آنتونی دیسپوزیتو، که همچنین خواستار کناره گیری سانتوس از قدرت شدند، همراه شدند.

این به دنبال ادعاهایی است که سانتوس در مورد اعتبار شخصی و حرفه ای خود برای کسب کرسی کنگره خود دروغ گفته است. خود سانتوس اعتراف کرده است که رزومه خود را “زیبا” کرده است.

قاهره افزود که سانتوس دیگر در مقر جمهوری خواهان در شهرستان ناسائو مورد استقبال قرار نمی گیرد.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که قصد دارد سانتوس را در کمیته‌ها قرار دهد و تصمیم‌گیری درباره سرنوشت این نماینده به عهده رای‌دهندگان منطقه اوست.

چی شد: جمهوریخواهان شهرستان ناسائو روز چهارشنبه در جریان یک کنفرانس خبری در لانگ آیلند به رهبری رئیس کمیته شهرستان جوزف قاهره خواستار استعفای سانتوس شدند.

کاخ سفید به اسناد بایدن پاسخی نمی دهد امروز کاخ سفید از پاسخگویی به سوالات کلیدی در مورد اسناد محرمانه یافت شده در دفتر خصوصی سابق رئیس جمهور جو بایدن با استناد به بررسی مداوم این موضوع توسط وزارت دادگستری خودداری کرد. بایدن دیروز گفت که از دریافت این که اسناد طبقه بندی شده جزو اسناد خصوصی او هستند، “تعجب” کرده است.

  • 👀 به خواندن ادامه دهید: الیاف صرف نیست. جمهوریخواهان نیویورک خواستار استعفای جورج سانتوس هستند، مک کارتی او را برکنار نخواهد کرد

    سریع واقعی: داستان هایی که می خواهید بخوانید

    • عصر بخیر، خوانندگان OnPolitics. به گزارش کندی وودال، گزارشگر کنگره USA TODAY، چهار روز از سوگند جورج سانتوس، نماینده حزب جمهوری خواه می گذرد، اما اکنون او با درخواست استعفا از سوی جمهوری خواهان نیویورک روبرو شده است.

      این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آینده جورج سانتوس چیست؟



  • منبع

    “کار باید انجام شود”: دیوان عالی کشور متنوع تر از همیشه است. وکلایی که قبل از آن بحث می کنند؟ نه چندان

  • بایدن دستور تحقیقات FAA را صادر کرد پس از تاخیر و لغو پروازها به دلیل نقص کامپیوتر FAA. در اینجا جدیدترین ها از تیم سفر ما است.

  • پشتیبانی جدید از راکت های دوربرد به اوکراین: رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا از ارسال راکت های پیشرفته و دوربرد به اوکراین حمایت می کند، سلاحی با برد برای حمله به اهداف در داخل روسیه. بیشتر در مورد آنچه که سناتور جک رید، DR.I. در مصاحبه با USA TODAY گفت.