آیا هنوز زمان محکومیت ترامپ فرا رسیده است؟

“آیا این توییت را قبل از حذف @RepGosar دیدید؟” او خطاب به مک کارتی نوشت. هنوز زمان محکوم کردن ترامپ فرا رسیده است؟

نماینده لیز چنی از وایومینگ و نماینده پل گوسار از آریزونا.

گوسار در توییتی که اکنون حذف شده است، نوشته است: «تقلب بی‌سابقه به درمان بی‌سابقه‌ای نیاز دارد.

در پستی در سایت Truth Social که در آخر هفته منتشر شد، رئیس‌جمهور سابق بار دیگر از «تقلب و فریب گسترده و گسترده» بی‌پایه‌ای که به اعتقاد او در انتخابات 2020 رخ داد، تبلیغ کرد. او پیشنهاد کرد که نتایج انتخابات را حذف کند یا یک انتخابات جدید را به طور کامل برگزار کند، و مقصر دانستن قوانین و مقررات نامشخص ایالات متحده که منجر به شکست او شد.

علیرغم اینکه سایر قانونگذاران جمهوری خواه اظهارات رئیس جمهور سابق را محکوم کردند، گوسار، یک جمهوری خواه اهل آریزونا، پیام اجتماعی حقیقت شنبه ترامپ را در توییتر منتشر کرد و از رئیس جمهور سابق حمایت کرد.

ترامپ در سایت Truth Social نوشت: «اخبار جعلی در واقع تلاش می‌کند مردم آمریکا را متقاعد کند که من گفتم می‌خواهم قانون اساسی را «فسخ» کنم. این فقط اطلاعات غلط و دروغ است.

او در روز شنبه اجتماعی حقیقت نوشت: «یک تقلب عظیم از این نوع و بزرگی امکان خاتمه تمام قوانین، مقررات، و مواد، حتی آنهایی که در قانون اساسی وجود دارد، می دهد. «بنیان‌گذاران» بزرگ ما انتخابات دروغین و متقلبانه را نمی‌خواستند و نمی‌پذیرفتند!»

چنی در اواخر روز چهارشنبه در توییتر این گفتمان را بررسی کرد، تصویری از توییت حذف شده گوسار و برچسب زدن کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس را به اشتراک گذاشت.

روز شنبه، ترامپ پیشنهاد پایان دادن به قوانین قانون اساسی را داد که منجر به تقلب در رأی دهندگان مورد مناقشه در انتخابات 2020 شد.

  • هفته گذشته، چنی نیز مک کارتی را در توییتر خطاب کرد، از رهبر حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان خواست تا «دونالد ترامپ را به دلیل دیدار با نیک فوئنتس، رهبر طرفدار پوتین، رهبر اولین کنفرانس اقدام سیاسی آمریکا، محکوم کند».

    در حالی که با واکنش شدید سناتورهای جمهوری خواه نسبت به این اظهارات مواجه شد، پل گوسار، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی که اکنون حذف شده است، با ترامپ موافقت کرد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    نماینده لیز چنی از وایومینگ و نماینده پل گوسار از آریزونا.عکس های مری شوالم و اندرو هارنیک/AP

    • پس از واکنش شدید سناتورهای جمهوری خواه به درخواست وی برای پایان دادن به قانون اساسی ایالات متحده، ترامپ تلاش کرد از اظهارات خود در روز دوشنبه عقب نشینی کند.

      فوتی گفت: “هیچ کس در کنگره بیش از گسار نماینده کنگره برای ارزش های قانون اساسی مبارزه نکرده است. او به دلایل خوبی به عنوان یک قانون اساسی سختگیر شناخته می شود. او یک دهه رای ثابت کننده این امر دارد.” رئیس جمهور ترامپ بیانیه خود را برای روشن شدن منظورش مجدداً منتشر کرده است. کسانی که ادعا می کنند ترامپ یا گسار نماینده کنگره به قانون اساسی اعتقادی ندارند، بد نیت عمل می کنند یا افرادی با بهره هوشی پایین هستند که قادر به درک زبان و اقدامات ما نیستند.

      چنی: «هفته گذشته ترامپ را به خاطر شام خوردن با فوئنتس و وست محکوم نمی‌کنید سه شنبه توییت کرد. ترامپ گفت: “این هفته ترامپ گفت ما باید همه قوانین، مقررات و غیره “حتی قوانین قانون اساسی” را برای لغو انتخابات لغو کنیم. آیا شما آنقدر بی اصول هستید که این را هم محکوم نمی کنید؟

      لیز چنی، نماینده حزب جمهوری‌خواه از وایومینگ، توییت پاک‌شده پل گوسار، نماینده جمهوری‌خواه، را که در آن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، خواستار «فسخ» قوانین و مقررات قانون اساسی شده بود، که به ادعای او منجر به تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 شد، تأیید کرد.

      آنتونی فوتی، سخنگوی گسار، به برایان متزگر از اینسایدر گفت که بازیگران بد ایمان و “افراد ضریب هوشی پایین” توئیت را اشتباه خوانده اند و باعث شد که قانونگذار آریزونا این توییت را حذف کند.

      لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان، توئیت گوسار را دوباره منتشر کرد و از کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان خواست تا رئیس جمهور سابق را محکوم کند.