آیا ناسا جهنم را پیدا کرد؟ دانشمندان برای اولین نگاه از جهانی که دائما می سوزد آماده می شوند

ناسا می گوید چیزی شبیه به آن در منظومه شمسی ما وجود ندارد.

ایده دیگر این است که 55 Cancri e برای ایجاد روز و شب می چرخد، اما با نتایج کابوس وار.

دانشمندان می گویند این تلسکوپ قادر به تشخیص وجود جو است.

ناسا می گوید، داده ها نشان می دهد 55 Cancri e کمتر از 1.5 میلیون مایل از ستاره خود فاصله دارد – 1/25 فاصله ای که عطارد فوق داغ از خورشید ما فاصله دارد.

در غروب، بخار سرد و متراکم می‌شود و قطرات گدازه را تشکیل می‌دهد که دوباره به سطح می‌بارند و با فرا رسیدن شب دوباره جامد می‌شوند.

ناسا می گوید ابرهایی که سنگ می بارند، بادهای با سرعت 2000 مایل در ساعت در جهان دور شناسایی شده اند.

وحشت کیهانی. ناسا «صداهای» وحشتناکی را که از سیاهچاله‌های دوردست بازتاب می‌کند، مشخص می‌کند

دانشمندان می گویند که “چشم” هیولایی که در تصاویر ماهواره ای به بیرون از اقیانوس آرام خیره شده است



Source link

ناسا در 26 مه گزارش داد: «با دمای سطحی بسیار بالاتر از نقطه ذوب کانی‌های معمولی سنگ‌ساز، تصور می‌شود سمت روز سیاره پوشیده از اقیانوس‌های گدازه است.»

ناسا می‌گوید: «در این سناریو، سطح در طول روز گرم، ذوب و حتی تبخیر می‌شود و جو بسیار نازکی را تشکیل می‌دهد که وب می‌تواند آن را تشخیص دهد.»

ناسا می‌گوید یک نظریه این است که این سیاره دارای جوی پویا است که گرما را به اطراف منتقل می‌کند.

از جمله چیزهایی که دانشمندان امیدوارند کشف کنند این است که آیا این سیاره “به صورت جزر و مدی قفل شده است و یک طرف آن همیشه رو به ستاره است” یا به گونه ای می چرخد ​​که روز و شب را ایجاد کند.

ناسا می گوید انتظار می رود تلسکوپ فضایی جیمز وب در «فقط چند هفته» به طور کامل عملیاتی شود و اولین مشاهدات آن تا تابستان پیش بینی می شود.

نماهای اولیه از تلسکوپ فضایی اسپیتزر ناسا نشان می دهد که اتفاقی مرموز در 55 Cancri e در حال رخ دادن است، زیرا داغ ترین نقطه، بخشی نیست که مستقیماً با ستاره آن روبرو است.

اولین نگاه بشر به شرایط یک “ابر زمین” در فاصله 50 سال نوری از ما در هفته های آینده از طریق تلسکوپ فضایی جیمز وب انتظار می رود، و ناسا آماده می شود تا چیزهای کابوس را ببیند.

ناسا می گوید که سال اول آن به مطالعه 55 Cancri e و سیاره بدون هوا LHS 3844 b اختصاص خواهد یافت تا “تکامل سیارات سنگی مانند زمین” را درک کنیم.

این سیاره که 55 Cancri e نام دارد، چنان نزدیک به “ستاره خورشید مانند خود” می چرخد ​​که شرایط سطح به معنای واقعی کلمه می تواند مانند جهنم توصیف کتاب مقدس باشد: بُعدی در حالت دائمی سوزان.

تصور کنید که زمین بسیار بسیار نزدیکتر به خورشید باشد. آنقدر نزدیک که یک سال کامل فقط چند ساعت طول می کشد. آنقدر نزدیک که گرانش یک نیمکره را در نور روز و نیمکره دیگر را در تاریکی بی پایان محبوس کرده است. آنقدر نزدیک که اقیانوس‌ها می‌جوشند، سنگ‌ها شروع به ذوب شدن می‌کنند و ابرها گدازه می‌بارند.»