آیا می توانم روی شما حساب کنم؟ ترامپ پس از جست و جوی FBI در Mar-a-Lago، برنامه های جمع آوری کمک های مالی را افزایش داد

گالری: اف‌بی‌آی خانه مار-آ-لاگو دونالد ترامپ را در فلوریدا جستجو کرد

او گفت: «اگر ترامپ این کار را انجام دهد، مشکوک است.

ایمیلی که روز سه شنبه ارسال شد، گفت: “هر دلار جمع آوری شده مستقیماً به مبارزه با چپ فاسد و دروغ های آنها اختصاص می یابد.” روز چهارشنبه، ایمیلی وعده داده بود که مبلغ 1300 درصد کمک های مالی را فقط برای یک روز انجام دهد، با متنی که ادعا می کرد FBI رفت. در “تعقیب غاز وحشی که به دنبال دستمال کوکتل، بارانی و توپ گلف از کاخ سفید است.”

ورودی املاک مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، دوشنبه، 8 اوت 2022، در پالم بیچ، فلوریدا نشان داده شده است. ترامپ در بیانیه ای طولانی گفت که FBI در حال انجام بازرسی از املاک مار-آ-لاگو او است. و اظهار داشت که ماموران گاوصندوق را شکسته اند.

مشاهده اسناد: حکم تفتیش اف‌بی‌آی برای اموال مار-آ-لاگو دونالد ترامپ را بخوانید

آن راول، یک دموکرات که در کمیسیون انتخابات فدرال خدمت می کرد، گفت که جمع آوری کمک های مالی از مار-آ-لاگو «واقعاً نامناسب است».

ترامپ برای نامزدی در انتخابات 2024 ثبت نام نکرده است، اما متحدان از او خواسته اند تا بار دیگر در کاخ سفید خنجر بزند و ایمیل های جمع آوری کمک های مالی او مرتباً از حامیانش می پرسند که آیا برای بار سوم به او رای می دهند یا خیر.

درخواست کمیته جمع آوری کمک های مالی مشترک Save America فوراً برگردانده نشد.

“زمان و شاید سوابق FEC نشان دهد”

کمیته مشترک جمع آوری کمک های مالی Save America در 12 اوت نوشت: «آنچه اخیراً در خانه من در مار-آ-لاگو رخ داد، نقض بی سابقه حقوق هر شهروند آمریکایی بود. پایین

  • پاسخ به سوالات شما: در خانه ترامپ در مارآ لاگو چه می‌گذرد؟ اف بی آی اونجا بود؟

    «دستمال‌های کوکتل، بارانی و توپ گلف»

    تصویری از یک آگهی تبلیغاتی که به دنبال پول برای “صندوق دفاع رسمی انتخابات” است که کمیته 6 ژانویه اعلام کرد وجود ندارد.

  • نمونه هایی از آنچه رئیس جمهور سابق در روزهای پس از اقدامات انتظامی برای پیروان خود ارسال کرد عبارتند از:

    • بروس اودولف، وکیل مدافع و دادستان سابق در ناحیه جنوبی فلوریدا، گفت که صندوق دفاع رسمی جدید ترامپ «کاملاً قابل پیش‌بینی» است و نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

      ورودی املاک مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، دوشنبه، 8 اوت 2022، در پالم بیچ، فلوریدا نشان داده شده است. ترامپ در بیانیه ای طولانی گفت که FBI در حال انجام بازرسی از املاک مار-آ-لاگو او است. و اظهار داشت که ماموران گاوصندوق را شکسته اند.

      معاون ترامپ: پنس درباره جستجوی مار-آلاگو «نگرانی عمیق» ابراز می‌کند، از گارلند درخواست «حساب‌داری کامل» می‌کند.

      «کلاهبرداری پشت سر کلاهبرداری، سال به سال. این پیگرد سیاسی صرفاً ادامه روسیه، روسیه، روسیه، حقه شماره 1 استیضاح، حقه شماره 2 استیضاح، گزارش بدون تبانی مولر و موارد دیگر است.

    • دانیل واینر، مدیر مرکز برنان دانشگاه نیویورک، گفت که برای مردم در طیف سیاسی رایج است که از این مفهوم استفاده کنند که یک نامزد به طور غیرمنصفانه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، وقتی درخواست کمک مالی می کند. و دیگران قبلاً از مفهوم “صندوق” استفاده کرده اند.

      خلاصه: FBI با وکلای ارشد کاخ سفید ترامپ در تحقیق درباره اسناد مار-آ لاگو مصاحبه کرد

      ایمیل‌های جمع‌آوری کمک مالی که وعده‌های مسابقه را می‌دهند نیز رایج است، و در مورد ترامپ، وینر گفت هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که کمک‌های مالی در گذشته مطابقت داشته باشد.

      آمریکا را نجات دهید: PAC ترامپ تشکیل شد تا ادعاهای تقلب در رأی دهندگان را افشا کند که 60 هزار دلار به طراح مد ملانیا ترامپ پرداخت کرده است.

      این پول از طریق یک وسیله جمع‌آوری کمک مالی دریافت می‌شود که می‌تواند پول را به PAC رهبری دونالد ترامپ، Save America، و به صندوق دیگری، Make America Great Again PAC، که از اولین کمپین ریاست‌جمهوری او شکل گرفته است، جمع کند.

      لوگوی

      او گفت: «لزوماً قانون خاصی برای تأمین مالی مبارزات انتخاباتی وجود ندارد که جمع‌آوری کمک‌های مالی گمراه‌کننده عمومی را ممنوع کند، اما مطمئناً این مشکلی است که سال‌ها شاهد آن بوده‌ایم».

      همه ایمیل‌ها به صراحت نمی‌گویند که این پول برای چه چیزی استفاده می‌شود، و مبلغ جمع‌آوری‌شده در این ماه تا سپتامبر با FEC فاش نخواهد شد.

      اکثریت قریب به اتفاق توسط کمیته جمع آوری کمک های مالی مشترک Save America فرستاده شد. 15 مورد از ایمیل‌ها به «صندوق دفاع رسمی ترامپ» اشاره می‌کنند، زبانی که به طرز شگفت‌انگیزی شبیه به «صندوق دفاع رسمی انتخابات» است که کمیته مجلس نمایندگان که نقش ترامپ در حمله 6 ژانویه را بررسی می‌کند، گفت احتمالاً هرگز وجود نداشته است.

      واینر گفت: «این فقط یک تاکتیک جمع آوری کمک است.

      ایمیلی برای جمع آوری کمک مالی که در 9 اوت ارسال شد، با موضوع “دموکرات ها به خانه رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ نفوذ کردند.” این جست و جو توسط یک قاضی فدرال تایید شد، پس از اینکه وزارت دادگستری ادعا کرد که دلایل احتمالی وجود دارد که باور شود جرمی انجام شده است.

    ترامپ از تحقیقات جنایی به عنوان فرصتی برای ترغیب حامیان خود برای خرید صندوق های جنگی که در حال حاضر بیش از 100 میلیون دلار دارد، استفاده می کند. او می‌تواند از این پول به طرق مختلف استفاده کند، از جمله مخالفت با دشمنان سیاسی‌اش، و حفظ و گسترش نفوذ خود بر حزب جمهوری‌خواه.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: PAC های ترامپ از حمله Mar-a-Lago برای رونمایی از “صندوق دفاعی رسمی ترامپ” استفاده می کنند.



    منبع

    کمیته جمع‌آوری سرمایه مشترک Save America بلافاصله به این سؤال پاسخ نداد که آیا یک صندوق جداگانه برای پولی که برای «صندوق دفاعی رسمی ترامپ» وارد می‌شود یا این پول به کجا می‌رود، پاسخ نداد. اطلاعات مربوط به جمع آوری کمک های مالی و هزینه های این ماه تا زمانی که آنها در ماه سپتامبر به کمیسیون انتخابات فدرال گزارش ندهند، در دسترس نخواهد بود.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به شدت در حال جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ضبط اسناد محرمانه توسط اف‌بی‌آی در خانه‌اش در مار-آ لاگو است، و ایمیل‌هایی ارسال می‌کند که از حامیان خود می‌خواهد به «صندوق دفاع رسمی ترامپ» کمک مالی کنند.

    نجات آمریکا چیست؟: PAC «نجات آمریکا» ترامپ پس از انتخابات میلیون‌ها دلار جمع‌آوری کرد. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد آن بدانید.

    دانیا پری، وکیل مدافع و دادستان فدرال سابق در ناحیه جنوبی نیو، گفت: «منفعت طلبی از اخبار گالوانیزه هیچ اشکالی ندارد – و این بدیهی است که برای پایگاه او بسیار گیج کننده است – تا زمانی که به هدف اعلام شده برسد. یورک.

    سایر ایمیل‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی از سوی ستاد انتخاباتی جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان و جمهوری‌خواهان سنا، و همچنین بودجه‌های وابسته به رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، کالیفرنیا، استیو اسکالیس، نماینده مجلس نمایندگان، و سناتور مارکو روبیو، آر. فلا

    ایمیلی برای جمع آوری کمک مالی که در 9 اوت ارسال شد، با موضوع “دموکرات ها به خانه دونالد جی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نفوذ کردند.” این جست و جو توسط یک قاضی فدرال تایید شد پس از اینکه وزارت دادگستری پرونده ای را مبنی بر وجود دلیل احتمالی برای ارتکاب جرم تایید کرد.

    تصویری از یک آگهی تبلیغاتی که به دنبال پول برای

    راول گفت، پولی که به سازمان نجات آمریکا ختم می شود را می توان برای استفاده شخصی، از لباس گرفته تا وکلای مدافع، خرج کرد، اما نمی توان آن را به یک کمپین بالقوه برگرداند. PAC یک صندوق رهبری نیست.

    او کیست؟: قاضی بروس راینهارت به دلیل امضای حکم بازرسی مار-آ لاگو با طوفان آتش مواجه شد.

    ارین کلوپاک، مدیر ارشد امور مالی مبارزات انتخاباتی در گروه نظارت غیرانتفاعی Campaign Legal Center، گفت هجوم ایمیل‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی می‌تواند در بهترین حالت گمراه‌کننده و در بدترین حالت «تقلب‌آمیز» باشد، اگر این کمک‌ها در واقع به دفاع قانونی ترامپ نرسد.

    او گفت: «این یک تاکتیک خاص برای جمع آوری کمک های مالی است که کمپین ترامپ آن را کامل کرده است.

    پری گفت که “صندوق دفاع رسمی انتخابات” یک پرونده “بریده شده و خشک شده” بود زیرا کمیته 6 ژانویه تشخیص داد که این پول عمدتاً به دعاوی انتخاباتی نمی رود. او گفت: “زمان و شاید سوابق FEC نشان دهد.”

    راول گفت: «او آن را به یک مکانیسم جمع‌آوری کمک مالی تبدیل می‌کند و همچنین از آن احتمالاً برای اهدافش برای سیاسی کردن آن و در نتیجه پیشرفت حرفه‌اش استفاده می‌کند». به همین دلیل است که من فکر می‌کنم این موضوع باید با تصمیم‌گیری برای نامزدی مجدد در سال 2024 و ایجاد آشوب در پایگاه مرتبط باشد.»

    او گفت که اگر ترامپ نه از روی هذیان، بلکه به دلیل اظهارات نادرست جمع آوری کمک مالی کند، ممکن است دچار مشکل شود.

    لوگویی برای “صندوق دفاع رسمی ترامپ” که کمیته مشترک جمع آوری کمک های مالی نجات آمریکا در پرتو یورش اف بی آی به مار-آ-لاگو در حال جمع آوری کمک مالی برای آن است.

    در 10 روز اول پس از جستجوی مار-آلاگو، ترامپ و متحدانش بیش از 120 ایمیل ارسال کردند که صریحاً از این حمله جمع آوری کمک مالی می کردند. دست‌کم ده‌ها نفر دیگر به طور کلی به مواردی مانند «شکار جادوگر» یا حضور چپ‌ها برای دستگیری ترامپ اشاره داشتند.