آیا مرد فلوریدا بالاخره مسابقه خود را ملاقات کرده است؟ با کلانتر فلوریدا آشنا شوید

همه به جز یکی از 67 شهرستان فلوریدا یک کلانتر منتخب دارند و تا حدودی به این دلیل که آنها اغلب تنها مقام منتخب در سطح شهرستان هستند، نفوذ زیادی دارند. آنها ریاست آژانس هایی را بر عهده دارند که معمولاً در بخش هایی از شهرستان خود گشت زنی می کنند، اما به بخش های پلیس شهر نیز پشتیبان ارائه می دهند و گاهی اوقات در شهرهای کوچکی که نیروی خود را ندارند، گشت زنی می کنند. بسیاری، مانند Marceno، کنفرانس های خبری ساخته شده برای یوتیوب و از TikTok و سایر رسانه های اجتماعی استفاده کنید – اغلب به اندازه مجرمان ویروسی می شوند.

اندرسون از سن پترزبورگ، فلوریدا گزارش داد.





منبع

باب جانسون، کلانتر شهرستان سانتا روزا، در پانهندل فلوریدا را ببینید.

جاد اغلب از زندان پولک کانتی به عنوان «پاک پوکی» یاد می‌کند و در فصل تعطیلات گذشته، دفتر او نسخه عروسک محبوب «الف در قفسه» را به نام «کلانتر در قفسه» فروخت و او شخصاً به کلانتر جاد امضا کرد.

او همچنین از مالکان خانه به دلیل شلیک به مهاجمان، از جمله در دسامبر گذشته، تمجید کرده است: «او یک هدیه کریسمس زود هنگام به او داد. جاد در یک کنفرانس خبری گفت: فقط بابا نوئل می تواند به خانه شما بیاید.

جانسون که در سال 2016 انتخاب شد، طی یک کنفرانس خبری اخیر در مورد دزدی، گفت که یک صاحب خانه تیراندازی کرده است اما به مظنون اصابت نکرده است. جانسون صاحب خانه را تشویق کرد که یک دوره آموزشی ایمنی اسلحه را که هر شنبه در میان در کلانتری ارائه می‌شد، بگذراند تا بهتر بتواند امور را به دست خود بگیرد.

برنده خوش شانس یکی از قسمت های اخیر یک مرد سفیدپوست 32 ساله بود که متهم به دزدی کوچک و عدم حضور در آن شد. کلانتری که برای اولین بار در سال 2012 انتخاب شد، طوری به دوربین نگاه کرد که گویی مستقیماً با مرد صحبت می کرد و از او خواست که تسلیم شود: «دست از خرابکاری بردارید و از قانون شکنی دست بردارید. همه چیز را پشت سر بگذارید.»

حساب توییتر کلانتر شهرستان پاسکو، کریس نوکو – که در برنامه “Live PD” شبکه A&E بازی کرده است – با پست های محلی “جنایتکار غمگین روز” سروصدا کرد. آژانس او ​​همچنین هشتگ ویروسی #9pmroutine را که یادآور قفل کردن درهای ماشین و خانه‌ها هر شب است، کپی‌رایت کرده است.

فورت لادردیل، فلوریدا (AP) – هنگامی که یک مرد برهنه در جنوب غربی فلوریدا اخیراً در بیرون از خانه خود صدای غرش بلند کرد و یک معاون را با چاقوی آشپزخانه تهدید کرد، تیم SWAT وارد عمل شد و او را دستگیر کرد.

____

در ژانویه، این بخش نظرات رسانه های اجتماعی را قطع کرد زیرا حساب ها قربانی موفقیت آنها شدند. با بیش از 300000 دنبال کننده فیس بوک – بیش از دو برابر کلانتر بسیار بزرگتر شهرستان هیلزبورو در تامپا نزدیک – Nocco گفت که مردم اغلب به جای تماس با 911 جرایم را به صورت آنلاین گزارش می کنند.

در ساحل اقیانوس اطلس، نزدیک کیپ کاناورال، وین آیوی، کلانتر شهرستان بروارد، یک بازی جنایی می سازد – به معنای واقعی کلمه. ویدیوهای هفتگی او «چرخ فراری» کلانتری را نشان می‌دهد که با عکس‌های 10 نفر از تحت تعقیب‌ترین افراد منطقه، چرخی را می‌چرخاند.

بلافاصله پس از آن، کارمین مارسنو، کلانتر شهرستان لی، با تجهیزات جنگی برای یک کنفرانس خبری، در حالی که مظنون به زندانی رفت که کلانتر دوست دارد آن را «متل مارسنو» بنامد.

گریدی جاد، کلانتر شهرستان پولک، که به طور مداوم باندها، فروشندگان مواد مخدر و حلقه های فحشا را در مسابقه محلی خود در جنوب مورد هدف قرار می دهد، از زمانی که برای اولین بار در سال 2005 انتخاب شد، بدون وابستگی حزبی در تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است. جاد در مورد تیراندازان مدرسه می گوید: “ما” می خواهم به قبرستانت شلیک کنم.»

در مرکز فلوریدا شاید بزرگترین دشمن مرد فلوریدا (و زن فلوریدا) باشد.

او یک خانم زیباست. جاد در 20 می گفت، اما او مک مد بود. … این شهرستان پولک است. ما با آن مک جونک کنار نمی آییم.»

یکی از آخرین اهداف جاد دقیقاً جنایت قرن نبود. اما جاد در مورد زنی که متهم به تعرض به کارگران مک‌دونالدز بود، حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، زیرا دستور او اشتباه بود.

اما گروهی به همان اندازه عجیب و غریب از کلانترهای سرسخت، دنبال کردن این افراد حرفه ای می کنند. مرد فلوریدا، با کلانتر فلوریدا آشنا شوید.

ایالت سان شاین در سطح بین‌المللی به‌خاطر شرورهای عجیب و غریبی که در لوت‌های پلیس و گزارش‌های خبری محلی آن – که در مجموع به عنوان مرد فلوریدا شناخته می‌شوند- مشهور شده است. قتل و ضرب وشتم وجود دارد، مانند هر جای دیگری، و سپس تنها حوادث فلوریدا مانند مردی که متهم به حمله با یک سلاح مرگبار برای پرتاب تمساح از پنجره وندی در شهر پالم بیچ در سال 2015 شد.

جانسون گفت: «یاد بگیرید خیلی بهتر تیراندازی کنید. “پول مالیات دهندگان را پس انداز کنید.”

“همه آن را تماشا می کنند. آیوی گفت، حتی فراری ها هم آن را تماشا می کنند تا ببینند چه کسی «فراری هفته» می شود.

مارسنو به خبرنگاران گفت: “او یک دزد اکسیژن و یک آدم شرور است، و من خوشحالم که او از اینجا خارج شده است.” “من با افتخار می گویم که در این شهرستان، اگر نیروی فیزیکی مرگبار ارائه دهید … ما هر بار با نیروی مرگبار با شما ملاقات می کنیم و برنده می شویم. خیلی تمیز است، خیلی سریع.»