آیا شرم ندارید؟ جورج سانتوس در فاکس نیوز با شکست حماسی روبرو شد

او این دروغ‌ها را «زیبایی رزومه من» توصیف کرد – و تاکنون با واکنش کمی از سوی رهبری حزب جمهوری‌خواه مواجه شده است.

گابارد به مهمانش گفت: «دروغ تزیین رزومه نیست. اینها دروغ های آشکاری هستند و این موضوع را زیر سوال می برد که چگونه رای دهندگان شما و مردم آمریکا می توانند هر چیزی را که ممکن است در هنگام ایستادن در صحن مجلس نمایندگان بگویید، باور کنند.

نماینده منتخب نیویورک روز دوشنبه در یک سری مصاحبه اعتراف کرد که در مورد تجربه شغلی، تحصیلات دانشگاهی و میراث خود دروغ گفته است. او در طول مبارزات انتخاباتی خود ادعا کرد که برای سیتی گروپ و گلدمن ساکس کار کرده است و از کالج باروخ در نیویورک مدرک گرفته است، اما هیچ یک از آن سازمان ها سوابقی در این مورد نداشتند. او همچنین خود را «یهودی مغرور آمریکایی» خوانده بود. وقتی نیویورک پست از او سوال کرد، گفت که کاتولیک است و هرگز ادعا نکرده که یهودی است، به این روزنامه گفت: «از آنجایی که فهمیدم خانواده مادری ام پیشینه یهودی دارند، گفتم «یهودی» هستم.

سانتوس سعی کرد بحث را به عنوان یک بحث در مورد رزومه خود مطرح کند، اما گابارد حرفش را قطع کرد: “آیا این بحث قابل بحث است یا فقط نادرست است؟”

ما به شما زمان زیادی داده ایم. من فکر می کنم زمانی که بدهکار است [to] مردم سوم نیویورک [congressional district]گابارد گفت. سخت است تصور کنید که چگونه می توانند به توضیحات شما اعتماد کنند، در حالی که شما واقعاً حتی نمی خواهید به عمق فریب خود به آنها اعتراف کنید.

جورج سانتوس جمهوری خواه در فاکس نیوز به خاطر دروغ هایی که برای انتخاب شدن به کنگره گفت با خصومت مواجه شد.

او پاسخی نداد و بلافاصله به سمت حمله به دموکرات ها رفت.

گابارد اغلب به عنوان مهمان در برنامه تاکر کارلسون امشب ظاهر می شود و چندین بار به عنوان میزبان حضور داشته است. او ماه گذشته به عنوان یک مشارکت کننده پولی به شبکه محافظه کار پیوست. در اکتبر، او پس از سال‌ها جذب بیشتر به راست سیاسی و اتخاذ نکات گفتگوی فزاینده راست افراطی، حزب دموکرات را ترک کرد.

مربوط…



منبع

اما در روز سه‌شنبه فاکس نیوز، با مخالفت شدید تولسی گابارد، نماینده سابق هاوایی، کاندیدای دموکرات ریاست‌جمهوری 2020 که تاکر کارلسون را تکمیل کرد، مواجه شد.

در نقطه دیگری از مصاحبه، گابارد از سانتوس پرسید: “آیا شرمنده نیستی؟”

مصاحبه زمانی پایان یافت که گابارد صحبت مهمانش را قطع کرد در حالی که او شکایت می کرد که “همه فقط می خواهند مرا هل دهند و من را دروغگو خطاب کنند.”