آیا جمهوری خواهان بالاخره شروع به مخالفت با منتخب دروغگو جورج سانتوس می کنند؟

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

انتظار داشتم بیشتر از یک عذرخواهی ساده باشد. جوزف قاهره جونیور، رئیس یک حزب جمهوری خواه منطقه در منطقه سانتوس، گفت: آسیبی که دروغ های او به بسیاری از مردم، به ویژه کسانی که تحت تأثیر هولوکاست قرار گرفته اند، وارد کرده است. مجله نیویورک تایمز. به همین ترتیب، ائتلاف یهودی جمهوریخواه گفت که سانتوس آنها را فریب داده است و دیگر در رویدادهای آنها مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.

اگر دیوارها در حال نزدیک شدن به سانتوس هستند – یا حداقل شروع به نزدیک شدن به آن – تلاش حیرت انگیز او برای صدور mea culpa در این هفته ممکن است بخشی از دلیل آن باشد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

لالوتا در بیانیه ای گفت: “من از تعداد بی شماری از ساکنان لانگ آیلند شنیده ام که چقدر از سرفصل های پیرامون جورج سانتوس ناراحت هستند.” جمهوریخواه در ادامه خواستار “تحقیق کامل کمیته اخلاق مجلس و در صورت لزوم اجرای قانون” سانتوس شد.

حتی توضیح خنده‌دار او مبنی بر اینکه او تا به حال خود را “یهودی” توصیف می‌کرد، به سرعت توسط فوروارد رد شد، که مواد مبارزاتی را کشف کرد، سانتوس برای رهبران جامعه فرستاد که در آن او خود را “یهودی مغرور آمریکایی” نامید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

با وجود گزارش های وحشیانه از مجله نیویورک تایمز، The Daily Beast و سایر نشریات که نشان می دهد سانتوس بخش های بزرگی از رزومه و حتی هویت خود را ساخته است، به نظر می رسید که او در ماه آینده در کنگره حضور داشته باشد.

جورج سانتوس جمهوری خواه، دروغگوی سریالی که ماه گذشته به نوعی کرسی کنگره را به دست آورد، سرانجام با آتشی دوستانه روبرو شد.

دروغ های سانتوس فراتر از زندگی حرفه ای اوست. همانطور که دیلی بیست گزارش داد، او به مدت یک دهه ادعا کرد که آشکارا همجنسگرا است، اما در واقع نتوانست ازدواج قبلی با زنی را که مدت کوتاهی قبل از شروع مبارزات سیاسی او به پایان رسیده بود، فاش کند. و فوروارد گزارش داد که ادعاهای او مبنی بر داشتن اجدادی که از هولوکاست فرار کرده اند ظاهراً ساختگی کامل است.

به عبارت دیگر، به احتمال زیاد جمهوری خواهان – به جای یک یا دو مخالف – از سانتوس برای مواجهه با عواقب واقعی در صورتی که صعودش به دفتر فدرال دچار تزلزل شود، نیاز خواهد داشت.

کوین مک کارتی در مبارزه زندگی خود برای جمع آوری آرای مورد نیاز برای رئیس مجلس است. و به عنوان بار گزارش شده، حداقل قبل از اینکه ظاهراً یک توییت در مورد مک کارتی را حذف کند، سانتوس به نظر رای می‌آمد که سخنران نامحرم می‌توانست روی آن حساب کند. اعضای جمهوری خواه، صرف نظر از اینکه چه کسی باید رهبر آنها باشد، انگیزه کمی برای کاهش اکثریت محدود خود با پاکسازی یک دروغگو از صفوف خود دارند. همچنین بسیار نادر است که قانونگذاران از انتخاب کسی که در انتخابات پیروز شده است خودداری کنند.

گتی

ممکن است هنوز هم همینطور باشد. اما در روز سه‌شنبه، نیک لالوتا – یکی از جمهوری‌خواهان که به تازگی یک کرسی کنگره را در لانگ آیلند در شرق منطقه نیویورک سانتوس به دست آورد – خواستار تحقیق درباره همکار احتمالی خود شد.

در مصاحبه های محلی با رسانه های نیویورک، سانتوس اساسا اعتراف کرد که بیوگرافی او ساختگی است. با این حال، او سعی کرد – به طرز دردناکی – به برخی از عناصر وقار بچسبد، و ادعا کرد که گفتن به رای دهندگان که برای مثال در سیتی گروپ کار می کرد، زمانی که هرگز این کار را نکرد، دروغ نبود، بلکه فقط یک انتخاب ضعیف کلمات بود. (او همچنین اعتراف کرد که در کالجی که به گفته خودش فارغ التحصیل شده است، شرکت نکرده است و مالک 13 ملک اجاره ای – یا در واقع هیچ – آنطور که او ادعا کرده است، ندارد.)

اگر یکی از جمهوری خواهانی که به تازگی یک کرسی را به دست آورده است، نشانه بدی باشد، ریاضیات خام سیاسی – و قوانینی که نپذیرفتن افرادی که در انتخابات پیروز می شوند دشوار است – طرف سانتوس است.

گتی