آیا تولسی گابارد دموکرات سابق می تواند این منکر انتخابات را با وثیقه نجات دهد؟

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در همین حال، کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه، برتری دو رقمی نسبت به حریف خود دارد.

تاکر حنایی بر سر تولسی: هر جمهوری خواه باید شبیه شما باشد

اسکالا خاطرنشان کرد که اگر رای‌دهندگانی بدانند که گابارد کیست، احتمالا اخبار سیاسی را کاملاً دنبال می‌کنند، که شانس آماری کمی دارد که این رای‌دهنده فرضی از قبل در یک اردوگاه ایدئولوژیک طبقه‌بندی نشده باشد.

تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره هاوایی و نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری 2020 – و اکنون دموکرات سابق – در کنار دان بولدوک، نامزد دموکرات مجلس سنا، دست و پا می‌زند.

منکر انتخابات دان بولدوک نامزد جمهوری خواهان در نیوهمپشایر شد

مامور GOP ایالت گرانیت گفت: “من می شنوم که بسیاری از مردم می گویند، “من دماغم را می گیرم و رای می دهم”، “اما من فقط نمی دانم که آیا این اتفاق در رای گیری خواهد افتاد یا خیر.”

رویدادهای گابارد در انتخابات مقدماتی 2020 اغلب به خوبی برگزار می‌شد و او حتی خانه‌ای در خارج از منچستر برای مدت زمان کمپین کرایه کرد، اما بسیاری از شرکت‌کنندگان به عنوان جمهوری‌خواهان شناخته می‌شدند که اغلب حامیان کامل ترامپ بودند.

اریک جکمن، مجری پادکست و جمهوری‌خواه سابق که اغلب گابارد را در طول مناقصه سال 2020 در سراسر ایالت همراهی می‌کرد، به دیلی بیست گفت: «تعجب آور نیست که ببینیم تولسی از بولدوک حمایت می‌کند. “در طول سالی که من در NH با تولسی همراه بودم، پیام او با طیف گسترده ای از رای دهندگان طنین انداز شد… کهنه سربازان به ویژه نسبت به پیام تولسی مبنی بر خاموش کردن جنگ ها برای همیشه و سرمایه گذاری در نیازهای کشور ما بسیار باز و دوستانه بودند.”

کمپین بولدوک نمی‌گوید چه زمانی گابارد با سرتیپ بازنشسته و منکر انتخاباتی که بارها و بارها منکر می‌شود ظاهر می‌شود، اما آنها حمایت اصلی فاکس نیوز را در روز چهارشنبه اعلام کردند. (کمپین همچنین از بیان جزئیات موضع فعلی نامزد در مورد اعتبار نتایج انتخابات 2020 خودداری کرد.)

در واقع، بازوی اصلی مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان سنا هفته گذشته به جای دست دادن به بولدوک، تبلیغات خود را از رقابت ایالت گرانیتی بیرون کشید و بر اساس میانگین حرکتی FiveThirtyEight، برتری حسن به میانگین 7.8 امتیاز افزایش یافته است.

این اتفاق نیفتاده است و اضطراب پشت پرده نیز ادامه پیدا نکرده است.

عامل حزب جمهوری خواه ابراز تاسف کرد که بولدوک پاسخ های خود را در مورد انتخابات 2020 بسته به اتاقی که در آن حضور دارد تغییر می دهد و گاهی اوقات فراموش می کند که خبرنگاران آنجا هستند. آنها افزودند که به دیگر جمهوری‌خواهان ارشد نیوهمپشایر اطمینان داده شده بود که مدیر کمپین جدید بولدوک، پارکر کری – که رهبری تلاش ناموفق مت مورز، مقام سابق ترامپ علیه کارولین لیویت در ناحیه اول کنگره نیوهمپشایر را بر عهده داشت – به بولدوک دستور داده است که به پیام خود پایبند باشد. که پس از تحقیقات بیشتر، او به این نتیجه رسید که انتخابات دزدیده نشده است.

تولسی‌ستان قدیمی از پیتربورو تا آنجا پیش نرفت که بگوید قهرمان سیاسی‌اش برای بولدوک باعث می‌شود به نامزد حزب جمهوری‌خواه رای دهد که در انتخابات اولیه آگوست به نفع بروس فنتون، مشتاق آزادی‌خواه بیت‌کوین، رای منفی داد.

بودلوچ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما در مورد هر موضوعی موافق نیستیم، اما من مفتخرم که از حمایت تولسی گابارد برخوردار هستم که با من موافق است که وضعیت موجود شکسته شده است و ما نیاز به تغییر جهت داریم.” تولسی یک همکار عامل تغییر و یک فرد خارجی مستقل است که مایل است حقیقت را به قدرت بگوید.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

اما حضور مجدد گابارد در صحنه نیوهمپشایر برخی از حامیان اولیه او را در ایالت گرانیت هیجان زده کرده است، اما مشخص نبود که آیا بولدوک در نهایت از مزایای آن بهره خواهد برد یا خیر.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

به نظرسنجی ها یا میلیون ها دلار خرید آگهی از مجلس سنا در نیوهمپشایر اهمیت ندهید. و توجهی به مزیت عظیم جمع آوری کمک های مالی سناتور دموکرات مگی حسن نکنید، زیرا کمک به جمهوری خواهان در رقابت انتخاباتی کثیف سنا در نیوهمپشایر در راه است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

این جمهوری خواه بلندپایه نیوهمپشایر، که خواست نامش فاش نشود زیرا آنها مجاز به صحبت از طرف نامزدها نیستند، گفت که بهترین امید حزب این است که جمهوری خواهان غیر MAGA و رای دهندگان مستقل شروع به تغییر طرز فکر خود کنند تا به یک رای دهند. جمهوری خواه، حتی اگر جمهوری خواه بزرگی نباشد.»

ورود گابارد به این رقابت ممکن است جرقه جدیدی برای کمپین بولدوک ایجاد کند، اما رتبه هفتم او در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر 2020 و وضعیت نسبتاً برجسته او به عنوان یک سلبریتی سیاسی در سمت راست احتمالاً برای حرکت دادن سوزن در میان گروه کافی نخواهد بود. جمهوری خواهان بیشترین نیاز رای دهندگان را دارند.

یک جمهوری خواه بلندپایه نیوهمپشایر با خنده به Daily Beast گفت: «من حدس می‌زنم که ما در حال انجام تمام مراحل اینجا هستیم. “این یک آزمون واقعی برای اتحاد حزب خواهد بود.”

این نماینده بازنشسته کنگره از برنامه های خود برای ترک حزب در یک سال آینده خبر داد ویدئویی که او توییت کرده است روز سه‌شنبه – که بخشی از راه‌اندازی پادکست او نیز بود – گفت دموکرات‌ها «اکنون تحت کنترل کامل گروه نخبه‌گرای جنگ‌افروزی هستند که به دلیل بیداری بزدلانه، ما را با نژادپرستی کردن هر موضوعی از هم جدا می‌کنند و نژادپرستی ضد سفیدپوستان را دامن می‌زنند».

یک دموکرات اخیراً کنار رفته که بین تاجران تام استایر و اندرو یانگ در آخرین انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری به پایان رسید، دقیقاً آن نام جسورانه ای نیست که جمهوری خواهان نیوهمپشایر تصور می کردند. به هر حال، همین هفته، سناتورهای ریک اسکات (FL) و تام کاتن (AR) به جورجیا پرواز کردند تا به تقویت هرشل واکر، نامزد حزب جمهوری‌خواه، رسوایی‌آمیز کمک کنند.

می‌دانم که او در فاکس نیوز پروفایلی دارد و در آنجا ظاهر می‌شود، بنابراین برای بولدوک، اگر آنها با هم کمپین تبلیغاتی کنند، ممکن است این رای‌دهندگان بخواهند بیرون بیایند و بخواهند شخصاً گابارد را ببینند، و بولدوک برای سفر همراه است. او اضافه کرد.

دانته اسکالا، استاد علوم سیاسی در دانشگاه نیوهمپشایر، به دیلی بیست گفت: «بیشتر افراد مستقل در اینجا نمی دانند تولسی گابارد کیست. من فکر می‌کنم که بیشتر در مورد تلاش برای برانگیختن شور و شوق رای‌دهندگان به جای پیروزی بر استقلالی‌ها است.»