آگهی ویدیویی سیر کره ای برشته شده به دلیل ادعای فحاشی

سئول، کره جنوبی (AP) – یک شهر روستایی در کره جنوبی با تبلیغ ویدیویی خود در مورد سیر کباب می شود که برخی کشاورزان می گویند که بوی فحاشی می دهد و حتی از نظر جنسی محصول کشاورزی را عینیت می بخشد.

این ویدئو زنی را نشان می دهد که ران مردی به نام “هنگسان” را با ماسک سیر کامل لمس می کند و کلماتی مانند “بسیار غلیظ” و “سخت” را برای توصیف کیفیت سیر محلی می گوید. این همچنین تقلید از یک صحنه معروف از یک فیلم کره ای موفق در سال 2004 با عنوان “روزی روزگاری در دبیرستان” است.

این تبلیغ تند، که طبق گزارش ها حدود 190000 بازدید ایجاد کرد، تا حد زیادی زیرزمینی نگه داشته شده بود، اما زمانی که در گذشته در بیلبوردهای الکترونیکی در پایانه اتوبوس سریع سئول و خیابانی در مرکز شهر در مرکز شهر دائجون پخش شد، در بین مردم ریشه دوانید. یک ماه قبل از انتشار سیر

مقامات هنگ سونگ روز چهارشنبه گفتند که آنها این ویدیو را از کانال یوتیوب خود پس گرفته اند و هفته گذشته پخش آن در بیلبوردها را متوقف کرده اند. این شهرستان هیچ بیانیه رسمی در این مورد صادر نکرده است و مقامات گفتند که در حال بررسی نحوه پاسخگویی به درخواست کشاورزان هستند.

در طول بازی‌های المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ، کره جنوبی، تیم کرلینگ زنان این کشور لقب «دختران سیر» را به خود اختصاص داد – چهار نفر از پنج عضو این تیم از یک شهر روستایی دیگر که به سیر معروف خود معروف است – به دلیل داشتن یک داستان پریان، نام مستعار را به دست آوردند. برای کسب مدال نقره بدوید



منبع

در بیانیه مشترک شعبه های محلی دو سازمان بزرگ کشاورز – اتحادیه دهقانان کره و انجمن دهقانان زن کره، آمده است: «ما نمی توانیم حیرت خود را سرکوب کنیم. وی افزود: «این ویدئو باعث آزردگی مردمی شد که آن را تماشا کردند و ضربه بزرگی به تصویر محصول کشاورزی که کشاورزان با زحمت تولید کرده‌اند وارد کرد.»

مقامات شهرستان گفتند که در ژانویه به طور رسمی نام سیر محلی خود را به “Hongseong” پس از نام شهرستان خود تغییر دادند.

این جنجال یک ویدیوی 30 ثانیه ای را احاطه کرده است که برای حدود دو سال در یک کانال یوتیوب برای شهرستان هونگ سونگ، یک شهر کوچک در مرکز غرب کره جنوبی با حدود 100000 نفر که به دلیل سیر محلی «هنگسان» معروف است، پست شده بود.

گروه های کشاورز از هونگ سونگ خواستند عذرخواهی کند، مسئولین تولید ویدئو را مجازات کند و مراحلی را برای جلوگیری از حوادث مشابه تدوین کند. شین جی یون، یکی از مقامات انجمن دهقانان زن کره، گفت که گروه های کشاورز از هونگ سونگ خواسته اند تا تا 10 اوت به درخواست های آنها پاسخ دهد.

یکی از کشاورزان که این ویدئو را دید به برخی از گروه های کشاورز اطلاع داد، در حالی که رسانه های کره جنوبی نیز شروع به گزارش در این باره کردند و طعم بدی را در دهان مردم ایجاد کردند.

این بیانیه که این ویدئو را “موضوع کننده” و “نامناسب” خواند، گفت که سیر را از نظر جنسی “ابژه می کند”.

بسیاری از مردم کره جنوبی معتقدند سیر، یکی از مواد ضروری در غذاهای کره ای، استقامت را افزایش می دهد. برخی فکر می کنند که می تواند عملکرد جنسی مردان را نیز بهبود بخشد.