آن هچه در بیمارستان، پس از تصادف آتشین با ماشین پایدار است

تونی ایم، افسر پلیس لس آنجلس گفت که ماشین تندرو او کمی قبل از ساعت 11 صبح جمعه به یک تقاطع T شکل رسید و از جاده خارج شد و وارد خانه ای در بخش Mar Vista در سمت غرب لس آنجلس شد.

ویدئوی خبری تلویزیونی نشان می‌دهد که یک مینی کوپر کلابدار آبی رنگ که به شدت آسیب دیده و سوخته بود، به بیرون از خانه کشیده می‌شد، در حالی که یک زن بلوند روی برانکارد نشسته بود و در حالی که آتش‌نشانان او را در آمبولانس قرار می‌دادند، در حال مبارزه بود.

لس آنجلس (AP) – نماینده این بازیگر به مجله People گفت: آن هچه روز شنبه پس از تصادفی که در آن اتومبیل او به خانه ای برخورد کرد و شعله های آتش در آن شعله ور شد، در بیمارستان بستری بود.

در اواخر دهه 1990، او به یکی از پرطرفدارترین بازیگران هالیوود تبدیل شد، که روی جلد مجلات و فیلم‌های پرهزینه حضور داشت. او در سال 1997 با جانی دپ در «دونی براسکو» همبازی شد. با تامی لی جونز در سال 1997 “آتشفشان”; با هریسون فورد در سال 1998 “شش روز، هفت شب”; با وینس وان و خواکین فینیکس در سال 1998 “بازگشت به بهشت” و با گروه بازیگران در فیلم اصلی “من می دانم تابستان گذشته چه کردید” در سال 1997.

در پاییز سال 2000 بلافاصله پس از جدایی این دو، هچه پس از کوبیدن درب یک غریبه در یک منطقه روستایی در نزدیکی فرزنو، کالیفرنیا، در بیمارستان بستری شد. مقامات گفتند که او متزلزل و سرگردان به نظر می‌رسید و با ساکنان صحبت می‌کرد.

رابطه او با الن دی جنرس از سال 1997 تا 2000 شهرت او را افزایش داد و مورد توجه عمومی قرار گرفت.

هچه که اهل اوهایو است، اولین بار در سریال NBC “دنیای دیگری” از سال 1987 تا 1991 به شهرت رسید. او برای این نقش برنده جایزه امی در روز شد.

هچه در دو دهه گذشته به طور مداوم در فیلم های کوچکتر، در برادوی و برنامه های تلویزیونی کار کرده است. او اخیراً نقش‌های تکراری در سریال‌های شبکه‌ای «Chicago PD» و «All Rise» داشت و در سال 2020 یکی از شرکت‌کنندگان در «رقص با ستاره‌ها» بود.



منبع

به گفته سازمان آتش نشانی لس آنجلس، خودرو در داخل خانه دو طبقه استراحت کرد و آتش سوزی را آغاز کرد که خاموش کردن آن حدود 60 آتش نشان بیش از یک ساعت طول کشید. مقامات هچه را به عنوان راننده ای که در داخل خانه از ماشین بیرون کشیده شده است، شناسایی نکرده اند، اما گفته اند که این خودرو برای او ثبت شده است.

هیچ مجروح دیگری گزارش نشده است و کسی دستگیر نشده است. کارآگاهان پلیس در حال بررسی هستند.

در خاطراتی که سال بعد منتشر شد، «مرا دیوانه صدا کن»، هچه در مورد مبارزات مادام‌العمر خود با سلامت روان و دوران کودکی مورد آزار و اذیت صحبت کرد.

نمایندگان او روز شنبه بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این نماینده که نامش فاش نشد به مجله گفت که وضعیت هچه یک روز پس از حادثه روز جمعه پایدار است. پیپل گزارش داد که خانواده و دوستان او از او خواسته بودند که به حریم خصوصی او احترام گذاشته شود.

او از سال 2001 تا 2009 با اپراتور دوربین، کلمن لافون ازدواج کرد. این دو با هم صاحب یک پسر شدند. او در طول رابطه با بازیگر جیمز تاپر، همبازی او در سریال تلویزیونی «مردان در درختان» صاحب پسر دیگری شد.