آنچه نیک سابان در مورد عدم حضور آلاباما در پلی آف فوتبال کالج، انصراف از Sugar Bowl گفت

فوتبال آلاباما برای دومین بار در تاریخ مسابقات قهرمانی، بخشی از پلی آف فوتبال کالج نخواهد بود.

سابان گفت: “امیدوارم بازیکنان این فرصت را به عنوان فرصتی برای ارزش آفرینی برای خود ببینند، حتی اگر بازیکنان مسن‌تری هستند که امسال شانس این را داشته باشند که در درافت درافت شوند و بیرون بیایند، اگر بزرگسالان یا نوجوانان باشند.” . برای بچه‌های جوان‌تر تیم، به نوعی ارزشی برای آینده‌شان ایجاد کنند که چگونه می‌توانند از این فرصت به عنوان فرصتی برای ادامه پیشرفت، رشد و بهتر شدن استفاده کنند.

سابان گفت: “احتمالاً باید کار بسیار بهتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که روابط عالی با همه بازیکنان خود دارید.” “من فکر می کنم در چشم انداز فوتبال دانشگاهی دشوارتر است که بتوانیم افراد را متمرکز نگه داریم، زیرا عوامل خارجی زیادی وجود دارد که می تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد. شما می خواهید آنها بتوانند روی کار در حال انجام تمرکز خود را حفظ کنند. این چیزی است که آنها کنترل می کنند. و این چیزی است که واقعاً برای آنها و آینده آنها ارزش ایجاد می کند. من فکر می کنم این اولین چیزی است که ما دوست داریم در آینده کارمان را بهتر انجام دهیم.”

در هر صورت، این آخرین بازی فصل برای جزر و مد زرشکی در فصلی پر از ناملایمات خواهد بود، از جمله سفرهای جاده ای سخت که دو باخت در مجموع با چهار امتیاز به همراه داشت و یانگ با آسیب دیدگی شانه در اواسط بازی مواجه شد. سالی که او را از تمرین باز داشت.

سابان مدام بر فرصت ساختن برای آینده و بازیکنانی که فرصت ایجاد ارزش برای خود را دارند تاکید می کرد.

تعقیب نان خوب:چرا پرونده CFP فوتبال آلاباما خیلی بزرگ بود، درخواست کمیته انتخاب | نان خوب

فوتبال آلاباما:نیک سابان، دستیاران فوتبال آلاباما در جوایز بازی کاسه چقدر می توانند درآمد داشته باشند؟

سابان روز یکشنبه به ESPN گفت: «ما آشکارا ناامید هستیم. “ما می خواستیم ببینیم که تیم ما فرصتی برای بازی کردن و راهیابی به پلی آف دارد. ما این فرصت را خواهیم داشت تا در جایی در یک بازی خوب با کسی بازی کنیم. این فرصتی برای بازیکنان ما خواهد بود تا برای خود ارزش ایجاد کنند. نشان دهیم که واقعا چه تیمی داریم.”

کریمسون تاید در رده بندی نهایی اعلام شده یکشنبه در رده 5 قرار گرفت و این تیم را به عنوان اولین تیم در میان تیم هایی که هنوز برای قهرمانی کشور رقابت می کنند، تبدیل کرد.

سابان گفت: “من فکر می کنم فقط تلاش برای ایجاد احترامی است که می خواهیم برای این تیم قائل باشیم و انجام دادیم و نکردیم و کارهایی که انجام دادیم و نکردیم.” بازیکنان کاری که در آینده انجام می‌دهیم، کاری که در حرکت رو به جلو انجام می‌دهیم تا حد زیادی این را تعیین می‌کند.»

در عوض، انتظار می رود کریمسون تاید در 31 دسامبر (11 صبح، ESPN) در کاسه شکر در نیواورلئان با ایالت کانزاس روبرو شود. تیم SEC که بالاترین رتبه را دارد و تیم Big 12 بالاترین رتبه را که در پلی آف حضور ندارند، در این فصل به Sugar Bowl می روند.

سابان از سال 2022 چه آموخت؟

این مقاله در ابتدا در The Tuscaloosa News منتشر شد: نیک سابان در آلاباما در پلی آف فوتبال کالج از دست داد، انصراف از Sugar Bowl



منبع

این می تواند شامل بازی در بازی کاسه برای کسانی باشد که از پیش نویس NFL 2023 انصراف نمی دهند. انتظار می‌رود که برایس یانگ، مدافع خط و ویل اندرسون جونیور، بازیکن اصلی دور اول باشند، بنابراین وضعیت آنها ارزش نظارت دارد. سابان گفت که نمی تواند حدس بزند که چه کسی در دسترس خواهد بود.

نیک سابان، مربی آلاباما، بیشتر شنبه شب را صرف مبارزات انتخاباتی برای آلاباما کرد (10-2)، اما این تلاش‌ها در نهایت بی‌نتیجه بود زیرا شماره 1 جورجیا، شماره 2 میشیگان، شماره 3 TCU و شماره 4 ایالت اوهایو به عنوان ملی انتخاب شدند. نیمه نهایی