آنچه دیون سندرز پس از پذیرش کار در کلرادو به بازیکنان فوتبال استیت جکسون گفت

در حالی که سندرز خبر استخدام خود را در کلرادو به تیمش می گفت، اتاق رسانه ایالت جکسون مملو از خدمه تلویزیونی بود که فقط مطبوعاتی در اتاق ایستاده داشتند و منتظر شنیدن از او بودند.

سندرز 55 ساله گفت: “من باید این را درک می کردم که وقتی او شما را از ایمان به ایمان می برد و شکوه به جلال می دهد، به همین دلیل است که خدا به او اجازه می دهد برای پنج تیم فوتبال لعنتی و چهار تیم بیسبال بازی کند. قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. اما، من تماسی که او در زندگی من دارد را درک می‌کنم. احساس می‌کنم باید کاری برای آن انجام دهم.”

سندرز، عضو تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای، به تیمش گفت که از جنگیدن خسته نشده است. او در مورد ایمان خود صحبت کرد، اینکه چگونه معتقد بود که برای آمدن به ایالت جکسون فراخوانده شده است. چگونه او این سوال را مطرح می کند که چرا به عنوان یک بازیکن می تواند اینقدر مسلط باشد و در عین حال باید برای پنج تیم فوتبال بازی کند. برای او، این هیچ معنایی نداشت.

سندرز که در سپتامبر 2020 استخدام شد و در سه فصل رکورد 27-5 را جمع آوری کرده است، گفت: “دوست دارم همه شما آن را از من بشنوید و نه از هیچ کس دیگری.” “در مربیگری شما یا در مربیگری بالا می‌روید یا پایان می‌دهید. راه دیگری نیست. هیچ قبرستانی برای مربیان وجود ندارد که در آن مکان بمیرند، یا خودتان می‌روید و یا فرار می‌کنید. راه دیگری نیست. من تصمیم گرفتم سال آینده کار را در جای دیگری بپذیرم. کاری را که شروع کرده بودیم به پایان می برم. ما می خواهیم تسلط داشته باشیم و تا آن پایان و آن نتیجه اینجا خواهم بود و سپس حرکت می کنیم. بر.”

JSU به عنوان قهرمانان SWAC تکرار می شودفوتبال جکسون ایالت به عنوان قهرمان SWAC تکرار می شود زیرا آینده دیون سندرز در مرکز صحنه قرار می گیرد

سندرز همچنین در مورد اخراج مربیان سیاه پوست در NFL صحبت کرد و نامزد سیاه دیگری برای جایگزینی آنها وجود نداشت. برای سندرز، این یک مشکل است.

ساندرز در بازی کاسه مربیگری خواهد کرددیون سندرز در جشن باول فوتبال استیت جکسون را مربیگری خواهد کرد

در برخی موارد، دیون سندرز، مربی فوتبال ایالت جکسون، در محوطه دانشگاه در اتاق جلسه تیم در 2.7 مایلی دورتر از استادیوم یادبود کهنه سربازان نشست. شنبه شب، سندرز پس از شکست دادن ساوترن 43-24 برای پیروزی متوالی در مسابقات قهرمانی SWAC، به بازیکنانش گفت که گزارشاتی که شنیده اند درست بوده است.

سندرز گفت که جدایی سخت ترین لحظه تاریخ است زیرا تیم او را درگیر می کند. سندرز گفت که انتقال به کلرادو برای کسب درآمد نیست، بلکه یک فرصت است.

زمانی که تایگرز (12-0) در کاسه جشن کریکت در 17 دسامبر (11 صبح، ABC) در آتلانتا به مصاف کارولینای شمالی مرکزی (9-2، 4-1) برود، سندرز همچنان جکسون استیت را مربی خواهد کرد.

سندرز به تیمش گفت: «به درگاه نپرید، چه 11 یا 22 باشد، ما به آتلانتا می‌رویم تا کمی باسن را بزنیم. من از اینکه در خانه باشید و ما را در تلویزیون نگاه کنید و کارهای خود را انجام دهیم متنفرم. مطمئن شوید که درست انتخاب کرده اید و اگر کسی مشکلی دارد، من از شما می خواهم که مستقیماً در مورد آن با من بیایید تا بتوانم شما را درست کنم. فکر کن باید به عنوان یک مرد رفتار کنی. من به شما اشتباه نمی گویم، درست می گویم.”

در حالی که تایگرز در حالی که سندرز تلاش می کرد تا وارد اتاق مطبوعات شود، جام خود را قبول می کرد، اریک دولی سرمربی جنوبی مصاحبه می کرد. دوست خوب سندرز و شخصیت سیاهپوست رسانه ای رولند مارتین مجبور شد در مقابل دیوار بایستد که دولی صحبتش را تمام کرد. بعداً توضیح داده شد که سندرز سعی کرد وارد اتاق شود اما اتاق آنقدر شلوغ بود که نتوانست در را باز کند و رفت.

این مقاله در اصل در می سی سی پی کلاریون لجر منتشر شد: آنچه دیون سندرز مربی استیت جکسون به بازیکنان در مورد ترک گفت



منبع

سندرز گفت: “اگر کسی پا نگذارد و بیرون نیاید و آن را برای ما نگه ندارد.” “این یک مشکل است. بسیاری از مخالفان نمی دانند که فوتبال دانشگاهی شامل 70٪ آمریکایی های آفریقایی تبار است. اتفاقاً بیشتر در یک HBCU است. اینطور نیست که من با مردان جوان آفریقایی آمریکایی صحبت نکنم. ، زیرا چالش من همچنان برانگیختن تغییر است بدون توجه به اینکه در کجا هستم.”

جایگزینی DEION SANDERS10 کاندیدای احتمالی برای مربیگری بعدی فوتبال در ایالت جکسون