آنچه دیون سندرز در صورت ترک فوتبال جکسون استیت به عنوان خرید بدهکار خواهد بود

DEION در ایالت جکسون: رشد فوتبال ایالت جکسون تحت رهبری دیون سندرز با یک MVP دیگر آغاز شد: اشلی رابینسون

اگر سندرز شغل جدیدی در کلرادو یا در غیر این صورت انتخاب کند، مدیون خرید ایالت جکسون خواهد بود.

سندرز 55 ساله سومین فصل خود را به عنوان مربی JSU می گذراند. او رکورد 26-5 را با قهرمانی های متوالی SWAC و اسکله در جشن کاسه جمع آوری کرده است. ببرها پس از پیروزی 43-24 روز شنبه مقابل ساترن در بازی قهرمانی SWAC، در دو هفته با رکورد 12-0 وارد جام جشن 2022 می شوند.

تالار مشاهیر فوتبال حرفه‌ای در ایجاد فهرستی با استعداد JSU که شامل نقل و انتقالات FBS و استخدام‌های برتر می‌شد، نقش بسزایی داشته است، که برجسته‌ترین آنها تراویس هانتر دانشجوی سال اول 5 ستاره است.

این قرارداد مستلزم آن است که سندرز نیمی از دستمزد باقیمانده را در صورت ترک شغل دیگری بپردازد، تا زمانی که اشلی رابینسون همچنان مدیر دو و میدانی در استیت جکسون باشد.

این مقاله در اصل در می سی سی پی کلاریون لجر منتشر شد: آنچه دیون سندرز در صورت ترک فوتبال جکسون استیت به عنوان یک خرید بدهکار است



منبع

گزارش: کلرادو در حال آماده شدن برای نهایی کردن استخدام Deion Sanders پس از بازی عنوان SWAC

آنالیز فوری: فوتبال جکسون ایالت به عنوان قهرمان SWAC تکرار می شود زیرا آینده دیون سندرز در مرکز صحنه قرار می گیرد

ببرها قرار است در 17 دسامبر در آتلانتا در جشن کاسه با NC Central روبرو شوند. اینکه سندرز در حاشیه خواهد بود یا نه، باید دید.

بر اساس گزارش‌های متعدد، انتظار می‌رود دییون سندرز، مربی فوتبال ایالت جکسون، در مقطعی پس از بازی قهرمانی تایگرز در SWAC در کلرادو، کار خود را به عهده بگیرد.

سندرز طبق رونوشتی از قراردادی که در سال 2020 امضا کرد و توسط شبکه USA TODAY به دست آمد، حدود 300000 دلار برای خرید قرارداد به JSU بدهکار خواهد بود. قرارداد فعلی سندرز در 15 دسامبر 2024 به پایان می رسد.