آنچه در مورد رقبای سابق AFC شرق باید بدانید

با میامی، یکی از کارهایی که او به خوبی انجام داد این بود که روی توپ‌های مسابقه‌ای بازی می‌کرد، زیرا در 62.5٪ از آن موقعیت‌ها، بهترین رقم دوران حرفه‌ای‌اش را دریافت کرد.

در واقع، شرفیلد گفت تنها چیزی که پس از ورود به میامی تغییر کرد اعتماد مک دانیل به استفاده از او بود.

این بهترین فرصت برای من و خانواده ام است. بنابراین، من تصمیم گرفتم که به اینجا بیایم، زیرا بر اساس آن حقایق، بر اساس شیوه بازی آن خط حمله، و تیم های ویژه و همه چیزهایی از این دست. و صحبت با بازیکنان سابقی که در اینجا بازی می کردند، تمام چیزهای بزرگی که آنها در مورد آنها به من می گفتند، به من می گفتند که، هی، اینجا جایی است که تو به آن تعلق داری و بنابراین من نمی توانستم آن را نادیده بگیرم.”

هریس مطمئناً برای بیل‌ها هدیه خوبی است، اگر به هیچ دلیل دیگری نتواند به آنها صدمه بزند. او چهار بازی مقابل بیلز انجام داده است و در سه تای آن ها، با سرعت 100 یارد را پشت سر گذاشت و در مجموع پنج تاچ داون را به دست آورد.

این هریس بود که یک مسابقه 64 یاردی را شکست و پیروزی 14-10 پاتریوتز را بر بیلز در بازی باد سال 2021 در استادیوم هایمارک کلید زد. او برای دوران حرفه ای خود 2094 یارد شتافته و 40 پاس برای 281 یارد با 20 تاچ داون در مجموع گرفته است.

شرفیلد گفت: «من فکر می‌کنم این فقط تمایل است. فقط همین است – فقط می‌خواهم آن را انجام دهم، و این چیزی است که می‌دانم در آن خوب هستم، چیزی که به آن افتخار می‌کنم. وقتی این را به یک گیرنده می‌گویید، احتمالاً از آن دوری می‌کنند. اما انگار برای من یک شغل است، درست است؟ و اگر این شغل من باشد، در آن بهترین خواهم بود.»

این مقاله در ابتدا در Rochester Democrat و Chronicle منتشر شد: بیلز با نمایندگان آزاد امضا می کند ترنت شرفیلد، دیمین هریس: چه باید بدانید



منبع

به عنوان یک گیرنده، شرفیلد افزوده جالبی است زیرا نه تنها اندازه مورد نیاز را به اتاق گیرنده وسیع بوفالو با وزن 6 فوت و 219 پوند می آورد، بلکه سرعت قابل توجهی نیز دارد. محصول Vanderbilt در سال 2018 بدون پیش‌نویس باقی ماند، اما سرعت 4.45 او در مسابقه 40 یاردی در روز حرفه‌ای‌اش توجه برخی از پیشاهنگان را به خود جلب کرد و کاردینال‌ها در نهایت با او قرارداد امضا کردند.

او گفت: “هدف من همیشه این بوده که خودم را به عنوان یک دریافت کننده در این لیگ ثابت کنم و هیچ شغلی برای من کوچک نیست.” اما من فکر می‌کنم که مردی بودم که می‌توانست برای این حمله بازی کند و کاری را که سال گذشته در میامی انجام دادم را به نوعی انتقال داد، به نوعی یک گام دیگر به جلو برداشت تا جایی که دریافت‌کننده و بازیکنی بودم که می‌توان از آن در حمله استفاده کرد. ”

بوفالو بیلز روز دوشنبه به تامین نیازهای خود ادامه داد و آنها این کار را با شکار دو بازیکن از رقبای شرق AFC انجام دادند.

شرفیلد در سال 2021 با 49ers قرارداد امضا کرد، سپس در سال 2022 پس از اینکه میامی هماهنگ کننده سابق حملات سانفرانسیسکو، مایک مک دانیل را به عنوان سرمربی خود استخدام کرد، به دلفین ها پیوست. شرفیلد با توجه به آشنایی اش با سیستم مک دانیل، نقش برجسته تری در حمله به دست آورد، زیرا او 30 پاس برای 417 یارد و دو TD گرفت.

شرفیلد گفت: «فکر می‌کنم فصل گذشته بزرگترین قدم را برداشتم، صادقانه بگویم، واقعاً این فرصت را پیدا کردم. فکر می‌کنم این چیزی است که در تمام دوران حرفه‌ام به نوعی در جستجوی آن بوده‌ام. اکنون بیشتر در مورد جزئیات محدودی است که می توانم انجام دهم تا بازی خود را افزایش دهم و آن را به سطح دیگری برسانم.”

سال گذشته در سه بازی مقابل بوفالو، او با وجود انجام 107 ضربه تهاجمی، تنها یک پاس به فاصله 5 یارد گرفت. در پیروزی هفته سوم در میامی، شرفیلد زمانی که از نقطه پایانی با توپ توماس مورستد مانع شد، به بیلز امنیت داد.

شرفیلد گفت: «فکر می‌کنم سال گذشته سه بار با بیلز بازی کردم، فقط می‌توانستم شیمی تیم را در کنار زمین ببینم و فقط حس کنم و این چیزی است که همیشه می‌دانستیم وقتی در میامی بودیم باید برای آن آماده شویم.» ما می دانستیم که همیشه بازی سختی خواهد بود.

Sal Maiorana را می توان در [email protected] در دسترس قرار داد. او را در توییتر @salmaiorana دنبال کنید. برای مشترک شدن در خبرنامه Sal، Bills Blast، که هر جمعه در طول فصل خارج از فصل منتشر می شود، لطفاً این پیوند را دنبال کنید: https://profile.democratandchronicle.com/newsletters/bills-blast

از نظر عددی، او در مقایسه با دوین سینگلتری که توسط بوفالو انتخاب شده بود، قبل از اینکه پاتریوت ها هریس را در درفت انتخاب کنند، 13 نقطه را کسب کرده است. سینگلتری – که آماده امضای قرارداد یک ساله با هیوستون تگزاس است – 3151 یارد شتافت، 145 پاس برای 971 یارد گرفت و 20 تاچ داون به ثمر رساند. دلیل اصلی این اختلاف این است که سینگلتری 23 بازی بیشتر از هریس که اغلب آسیب دیده انجام داده است.

او در حفاظت قرار داشت و مورستد توپ را درست به انتهای عقب شرفیلد زد و توپ از منطقه انتهایی بیرون زد و بیلز را با نتیجه 21-19 در اوایل کوارتر چهارم کشید.

اما هریس به عنوان یک دونده سرسخت در میان دونده های تکل در نظر گرفته می شود که کت و شلوار قوی سینگلتری نبود.

ترنت شرفیلد 30 پاس برای دلفین ها در سال 2022 گرفت.

شرفیلد به‌عنوان جدیدترین اعضای اتاق گیرنده به دئونت هارتی می‌پیوندد، و در حالی که ممکن است هارتی به‌عنوان جایگزین ایزایا مک‌کنزی آزاد شده در نظر گرفته شود، شرفیلد می‌تواند جیک کومرو جدید باشد، تنها با توانایی بیشتر در تأثیرگذاری بر حمله.

یکی دیگر از جنبه‌های بازی او، که شان مک‌درموت همیشه به آن اهمیت می‌دهد، مسدود کردن زمین است، نه تنها در بازی اجرا، بلکه برای سایر دریافت‌کنندگانی که پاس‌هایی را گرفته‌اند. Pro Football Focus به او به عنوان یک مسدودکننده دویدن و پاس‌ها امتیاز بسیار بالایی داده است.

او دوشنبه با غرور گفت: “من مجبور شدم راهم را باز کنم، از پشت در این لیگ رد می شدم، بازیکن تیم های خاص بودم و چیزهای متفاوتی.”

بعدازظهر دوشنبه آنها با ترنت شرفیلد که فصل 2022 را با رقیب میامی دلفین سپری کرد قرارداد امضا کردند. و دوشنبه شب، آنها با دیمین هریس که از زمان ورود به NFL به عنوان انتخاب دور سوم در سال 2019، در نیوانگلند پاتریوتز بوده است، قرارداد امضا کردند.

یکی از TD های او در سال گذشته در اولین بازی Dolphins در 4 دسامبر در مقابل 49ers که تا حدودی سرعت شکست شرفیلد را نشان می داد، به 75 یارد رسید و اجرا شد.

“نقش من، در پایان روز، نقشه من این است که یک سلاح در حمله باشم، یک مرد باشم که بتوان به آن بازی ها و موقعیت هایی را برای حمله ساخت و فقط به راحتی و بیش از حد در دسترس باشم تا به طور بالقوه مورد نیاز باشم. در تیم های ویژه.»

برای خبرنامه Bills Blast ثبت نام کنیدمستقیماً به صندوق ورودی شما، تجزیه و تحلیل صورت‌حساب‌های اضافی، بینش، آمار، نقل قول‌ها و سابقه تیم از Sal Maiorana تحویل داده شد

به عنوان یک تازه کار، او 19 پاس برای 210 یارد گرفت و شروع به ساختن نامی برای خود به عنوان یک تیم خاص قوی کرد. زمان بازی او در خط حمله در سال 2019 کاهش یافت و سپس در سال 2020 زمانی که تقریباً به طور انحصاری بازیکن تیم های ویژه بود، شیرجه زد.

ترنت شرفیلد 30 پاس برای دلفین ها در سال 2022 گرفت.

کومرو که یکی از اعضای ارزشمند تیم‌های ویژه بوفالو بوده است، یک بازیکن آزاد بدون محدودیت است که بیل‌ها دوباره او را امضا نکرده‌اند، و شرفیلد در پنج فصل اول NFL بازیکن تیم‌های ویژه سازنده‌ای بوده است.