آنچه در مورد تیراندازی مدرسه میثاق در نشویل می دانیم

___

ما در مورد تیرانداز NASHVILLE چه می دانیم؟

___

در اینجا چیزی است که ما در مورد تیراندازی می دانیم و نمی دانیم:

رئیس پلیس جان دریک گفت که افسران نوشته‌هایی پیدا کردند که نقشه حمله به مدرسه و مکان‌های احتمالی دیگر را شرح می‌داد. او در مصاحبه ای با NBC News گفت که بازرسان بر این باورند که تیرانداز “از اینکه مجبور شده بود به آن مدرسه برود رنجیده بود.”

پلیس اطلاعات نامشخصی در مورد جنسیت تیرانداز داد. پلیس ساعت ها عامل تیراندازی را یک زن 28 ساله و در نهایت آدری هیل شناسایی کرد. سپس در یک کنفرانس مطبوعاتی اواخر بعد از ظهر، رئیس پلیس گفت که هیل ترنسجندر است. پس از کنفرانس خبری، دان آرون سخنگوی پلیس از توضیح بیشتر در مورد چگونگی شناسایی هیل خودداری کرد.

پلیس حدود ساعت 10:15 صبح در مورد یک تیرانداز فعال در مدرسه عهد – یک مدرسه پرزبیتری – تماس گرفت. مقامات گفتند که حدود 15 دقیقه پس از تماس با پلیس، تیرانداز کشته شده است. دانش آموزان باقیمانده به مکان امنی منتقل شدند تا با والدین خود جمع شوند.

پلیس گفت که هیل دانش آموز سابق مدرسه بوده است، اما مشخص نیست که آیا هیل در حال حاضر به مدرسه وابستگی داشته یا با کسی در مدرسه در زمان تیراندازی مرتبط بوده است. پلیس گفت که تیرانداز قبل از انجام قتل عام نقشه دقیقی از مدرسه تهیه کرده و ساختمان را زیر نظر گرفته است.

هیچ انگیزه ای توسط پلیس تایید نشده است و همچنین مشخص نیست که آیا هیل قصد داشته فرد خاصی را در جریان تیراندازی هدف قرار دهد یا خیر.

تیرانداز ناشویل چگونه کشته شد؟

نشویل (AP) – پلیس اعلام کرد که شش نفر در یک مدرسه کوچک و خصوصی مسیحی در جنوب مرکز شهر نشویل روز دوشنبه پس از تیراندازی به داخل ساختمانی که حدود 200 دانش آموز داشت، کشته شدند.

پلیس گفت که هیل دو اسلحه “به سبک تهاجمی” و یک تپانچه داشت که هیل از در ورودی برای ورود به ساختمان شلیک کرد. پلیس گفت که حداقل دو نفر از آنها به طور قانونی در منطقه نشویل به دست آمده اند. بازرسان در بازرسی از خانه هیل یک تفنگ ساچمه ای اره شده، یک تفنگ ساچمه ای دوم و سایر شواهد نامشخص پیدا کردند.

داده ها نشان می دهد که از این 15 تیراندازی، 175 نفر کشته شده اند.



منبع

پلیس نشویل گفت که شش نفر از جمله سه دانشجو کشته شدند. قربانیان سینتیا پیک 61 ساله بودند. کاترین کونسه، 60; مایک هیل، 61; و اولین دیکهوس، هالی اسکراگز و ویلیام کینی، همگی 9 ساله. افسران پلیس نیز تیرانداز را کشتند.

آیا ما انگیزه را می دانیم؟

آرون، سخنگوی پلیس گفت که تیمی متشکل از پنج افسر پلیس نشویل پس از تماس اولیه وارد مدرسه شدند. هنگام پاکسازی طبقه اول از دانش آموزان و کارکنان، صدای تیراندازی در طبقه دوم را شنیدند.

___

چند نفر کشته شدند؟

به گفته پلیس، دو نفر از افسران در پاسخ به آتش گشودند و حدود ساعت 10:27 صبح به هیل ضربه زدند.

از زمان قتل عام دبیرستان کلمباین در سال 1999، 15 تیراندازی جمعی در مدارس یا دانشگاه‌ها در ایالات متحده رخ داده است. بر اساس پایگاه داده‌ای که توسط آسوشیتدپرس، یو‌اس‌ای تودی گردآوری شده است، تیراندازی‌های دسته‌جمعی به عنوان کشته شدن بیش از چهار نفر، بدون احتساب عامل، تعریف می‌شود. و دانشگاه نورث ایسترن، علاوه بر سایر گزارش های AP:

از زمان کلمبین چند تیراندازی در مدرسه رخ داده است؟

وب سایت The Covenant School که در سال 2001 تأسیس شد، یک کاترین کونسه را به عنوان رئیس مدرسه فهرست می کند. پروفایل لینکدین او می گوید که او از جولای 2016 مدرسه را رهبری کرده است. به گفته بازرسان، پیک یک معلم جایگزین بود و هیل یک نگهبان بود.

پلیس گفت که بلافاصله پس از کشته شدن هیل، بازرسان به خانه عامل تیراندازی فرستاده شدند. پلیس گفت که هیل نقشه ای از مدرسه با مسیر برنامه ریزی شده برای تیراندازی داشت و افسران نوشته هایی را پیدا کردند.

___