آنها در لاتاری برنده شدند – و دوستان و خانواده آنها را تشویق کردند

پس از این پیروزی، شکسپیر به او گفت تامپا تریبون او ممکن است بالاخره کمی آرامش پیدا کند. او گفت: “من می خواهم بتوانم تلفن را به طور کامل خاموش کنم و نگران تماس تلفنی نباشم.” “هدف من این است که بتوانم صبح از خواب بیدار شوم، یک چوب ماهیگیری بگیرم و ماهیگیری کنم. یا به شکار بروید. یا گلف. من قبلاً هرگز گلف بازی نکرده‌ام.»

این گونه اختلافات خانوادگی بر سر حقوق پرمخاطب بسیار زیاد است. در سال 2012، اتا می اورکوهارت از پسر خود شکایت کرد و او را متهم کرد که بلیت 51 میلیون دلاری مگا میلیون دلاری خود را به خود اختصاص داده، میلیون‌ها حساب را از کنترل خود خارج کرده و 10 ماشین و چهار خانه خریداری کرده است. آنها یک سال بعد به یک توافق محرمانه در این مورد دست یافتند.

یکی از پسرعموهایش در نوامبر آن سال از گم شدن او خبر داد، اگرچه آخرین بار در آوریل دیده شد دفتر کل، روزنامه ای در لیکلند که گزارش داد خانه 1 میلیون دلاری شکپیر و سایر املاک و مستغلات یا وام های مسکن او فروخته یا به یک شرکت کادر پزشکی متعلق به زنی به نام دوریس دونگان “دی دی” مور منتقل شده است.

پس از پول نقد، پست با جریانی از بدبختی ها روبرو شد، از جمله شکایت صاحبخانه ای که یک سوم جکپات او را به دست آورد، محکومیت حمله و ورشکستگی. برادر او، جفری پست از ساراسوتا، فلوریدا، در سال 1993 دستگیر شد و بعداً به دلیل تلاش برای جلب یک قاتل برای کشتن باد و همسرش و به نظر رساندن آن مانند یک قتل و خودکشی محکوم شد.

“” بهتر بود شکسته می شدم.” او همیشه این را به من می گفت.»

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty/Reuters

هولمز به خبرنگار WECT، یکی از شعبه های محلی NBC، گفت که “از اینکه می توانم فرزندانم را با چیزی که نداشتم برکت بدهم، سپاسگزارم.”

پست که به عنوان راننده سیرک و کارناوال، آشپز و نقاش کار می کرد، هنگام خرید بلیط برنده خود به ارزش 16.2 میلیون دلار در سال 1988، 2.46 دلار در حساب بانکی خود داشت.

از جمله مشهورترین موارد نفرین لوتو، جک ویتاکر است که در شب کریسمس سال 2002 برنده یک رکورد 315 میلیون دلاری پاوربال شد. سپس تاجر ویرجینیای غربی در 55 سالگی، یک بار پرداخت 113.4 میلیون دلاری را انتخاب کرد و تبدیل به یک پول فوری شد. سلبریتی که با خانواده اش در نور دوربین های تلویزیونی غوطه ور می شود که خیلی زود از هم پاشید. چهار سال و نیم بعد، ویتاکر پر از پشیمانی بود. او به ABC News گفت: «از آنجایی که در لاتاری برنده شدم، فکر می کنم هیچ کنترلی برای طمع وجود ندارد. “من فکر می کنم اگر چیزی دارید، همیشه یک نفر دیگر آن را می خواهد. کاش آن بلیط را پاره می کردم.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در ژانویه 2010، گریدی جاد، کلانتر شهرستان پولک، به رسانه ها گفت که می ترسد شکسپیر مرده باشد و خاطرنشان کرد: “شرایط عجیب و غریب زیادی در این مورد وجود دارد.”

هلمز پاسخ داد: “من برای آن آماده هستم.” “من آماده پذیرش تغییر هستم.”

قبل از رد شدن پرونده، وکیل هلمز یادداشتی را تنظیم کرد که در آن هشدار داد: «این پرونده تجسم عبارت «آنچه مال توست مال من است و آنچه مال من است مال من است. اما مشکل اینجاست که مک داو از خودش چیزی ندارد.»

امروز، یک روح خوش شانس دیگر این شانس را دارد که جایزه 1.02 میلیارد دلاری مگا میلیون دلاری را بگیرد و دنیای خود را برای همیشه یک شبه متحول کند. این سومین بار در تاریخ 20 ساله بازی است که این جایزه ده رقمی می شود.

شکسپیر سرمایه‌های خود را در طول چند سال آینده هدر داد، وام‌های مسکن دوستان و اقوام را پرداخت یا به‌طور دیگری پول خود را پس داد – تا اینکه در سال 2009 ناپدید شد.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty/Reuters

ویلی سیلی که در سال 2013 پس از تقسیم یک جکپات 450 میلیون دلاری با 15 همکار، حدود 4 میلیون دلار برنده شد، قاطعانه معتقد بود که به چنین سرنوشتی دچار نخواهد شد.

پلیس در اواخر همان ماه جسد شکپیر را که در زیر یک تخته بتنی در حیاط خلوت روستایی ملکی که مور متعلق به مور بود، پیدا کردند. دو گلوله به سینه اش خورده بود.

یک سال پس از برنده شدن میلیون‌ها دلار، او ظاهر شد ایانلا، زندگی من را اصلاح کن در شبکه اپرا وینفری، که جلسه درمان تلویزیونی او را در مزرعه ای که خریداری کرده بود، فیلمبرداری کرد. در این نمایش، هولمز فاش کرد که چگونه عمارت او به هم ریخته است و چگونه میلیون‌ها دلار را برای پرداخت وثیقه مک‌داو و تأمین مالی کسب‌وکارش و کمک‌های مالی برای بستگانش سوخت.

سال گذشته، مک داو از هولمز شکایت کرد و مدعی شد که او تجارت خودرو و وسایل نقلیه او را فروخته و اقلام دیگری را که به گفته او قبل از محکومیت به زندان برای قاچاق مواد مخدر برای او خریده بود، به او هدیه داده است.

در این مدت کوتاه، همسر ویتاکر، جول، او را ترک کرد. نوه او براندی براگ، که قرار بود ثروت او را به ارث ببرد، در 17 سالگی درگذشت. براگ، که با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد، در یک برزنت پلاستیکی در نزدیکی خانه دوست پسرش پیدا شد. ویتاکر که دخترش جینجر در سال 2009 بر اثر سرطان درگذشت، گفت: “نوه من به خاطر پول مرده است.”

مور در فوریه دستگیر شد و بعداً به قتل درجه یک متهم شد. هیئت منصفه او را در ارتباط با مرگ شکپیر در سال 2012 محکوم کرد.

در همین حال، در جزیره ونکوور، دو زن از خواهرشان لیزا ترنبول به دلیل برنده شدن جکپات 3 میلیون دلاری مادر مرحومشان فرانسیس لوید در سال 2021 شکایت کردند. ونکوور سانلوید قصد داشت مقداری پول به خانواده اش بدهد و خانه جدیدی بخرد، اما او در 2 ژانویه در سن 78 سالگی بدون گذاشتن وصیت نامه درگذشت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

گلوریا مکنزی از فلوریدا در سال 2019، زمانی که پسرش 90 ساله بود، به دلیل سوء مدیریت امتیاز 278 میلیون دلاری خود، که ظاهراً منجر به ضرر 10 میلیون دلاری شده بود، شکایت کرد. زمانی که مکنزی در سال 2013 برنده شد، این بزرگترین جکپات در تاریخ پاوربال با 590.5 میلیون دلار بود. او ادعا کرد که پسرش که وکالتنامه مالی او را داشت، از مجری یک برنامه رادیویی گفتگوی مالی دعوت کرده بود تا پول او را سرمایه گذاری کند.

در آن زمان، سیلی به NBC گفت که نه تنها به خاطر عشقش به فضای باز، بلکه برای دوری از تولیدکنندگان تلویزیون های واقعیت، به طور تمام وقت به یک کابین خلوت می رود. او همچنین برای محافظت یک تفنگ ساچمه ای خرید. توصیه او در آن زمان برای دارندگان بلیط جذاب؟ “فقط ناپدید شوید. تا زمانی که هنوز می توانید گم شوید. “درام بی وقفه است.”

“تمام زندگی شما در شرف تغییر است. در مورد آن چه احساسی داری؟» خبرنگار در یکی از اولین مصاحبه های تلویزیونی خود از هولمز پرسید.

رسوایی پس از رسوایی عمومی او را آزار داد. دزدها صدها هزار نفر را از وسایل نقلیه و خانه‌اش دزدیدند، او درگیر درگیری‌های قانونی شد – از جمله با کارمندان زن کازینو که او را متهم به تجاوز کردند – و او به مشروب‌خوری و قمار افتاد.

رابرت براون، برادر شکسپیر، به آسوشیتدپرس گفت که خواهر و برادرش از خرید بلیط طلایی او پشیمان هستند.

ترنبول در سوگندنامه ای می گوید که مادرش به او و همسرش یک میلیون دلار داد تا از همراهی شان تشکر کند، زیرا او مراقب اصلی لوید بود. ترنبول در مورد خواسته های مادرش گفت: “او گفت که “راحت” است که مانده حساب پس از مرگش به من می رسد. آفتاب گزارش شده است.

برای برنده فلوریدا، آبراهام شکسپیر، لاتاری در نهایت به قیمت جان او تمام شد.

او 10 میلیون دلار در لوتو برنده شد. اکنون او در حال گذراندن یک حبس ابد برای قتل است.

برای هولمز، که همچنین نمی‌توان با او اظهار نظر کرد، جنجال پس از دریافت جایزه شامل شکایت‌هایی از نامزد سابقش، لامار آندره مک‌داو، و یک کشیش محلی بود که بنا بر گزارش‌ها ادعا می‌کرد از ارائه 1.5 میلیون دلار برای یک مرکز خلوت‌گاهی صرف نظر کرده است. (دیلی بیست نتوانست مدارک دادگاه کشیش را تایید کند.)

او به سرعت به یکی از علاقه‌مندان ناپدید شدن شکسپیر تبدیل شد. مور به خبرنگاران گفت که شکسپیر مخفی شده بود زیرا آشنایان اغلب از او التماس پول می کردند. او همچنین ادعا کرد که در حال نوشتن کتابی در مورد برنده لوتو است.

ویتاکر در سال 2007 به آسوشیتدپرس گفت: “من هیچ دوستی ندارم.” دیگر دوست نباشیم.»

هولمز به ندرت لوتو بازی می کرد – فقط زمانی که پول نقد وجود داشت. این بار 15 دلار و شش عدد زندگی او را تغییر دادند: 11، 13، 25، 39 و 52، با پاوربال 19.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: “انگیزه ظاهری برای مرگ (تلاش شده) سود مالی بوده است. روزنامه پست پیتسبورگ گزارش. برادر (جفری) پست برنده لاتاری پنسیلوانیا شد و ظاهراً تمایلی به اشتراک گذاری آن نداشت.

او ۱۹ میلیون دلار در لاتاری برنده شد و یک دزد بانک شد

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

برنده لوتوی ایالت پنسیلوانیا، ویلیام “باد” پست سوم نیز با دعوای قضایی و حتی تلاش برای انجام کار توسط برادرش مورد آزار و اذیت قرار گرفت. پست تنها پنج سال پس از بخت آزمایی خود در مصاحبه با AP گفت: “همه رویای برنده شدن پول را در سر می پرورانند، اما هیچ کس متوجه کابوس های ناشی از کارهای چوبی یا مشکلات نمی شود.”

دعواهای دادگاه در پی درآمدهای بادآورده چند میلیون دلاری، یا حتی جوایز کمتر قمار، چیز جدیدی نیست. در ماه مه، یک راننده پیتزای کانادایی از 16 دوستش به دلیل کنار گذاشتن او از استخر لوتوی خود شکایت کرد که یک میلیون دلار برنده شد. “چرا آنها به من نمی گویند که برنده شده اند؟” راننده، فیلیپ تسوتسوس از ویندزور، انتاریو، از CBC پرسید. “این بچه ها برای من مثل خانواده هستند.”

کارمند سرویس بهداشتی لیکلند، که طبق گزارش‌ها بی‌سواد بود و در کلاس هشتم مدرسه را رها کرد، زمانی که در سال 2006 برنده یک جکپات 31 میلیون دلاری ایالتی شد و نزدیک به 17 میلیون دلار را به خانه برد، 41 ساله بود. بلافاصله پس از آن، یکی از همکاران ادعا کرد که شکسپیر بلیط برنده را دزدیده و از او شکایت کرد، اما هیئت منصفه در سال 2007 از شکسپیر حمایت کردند.

ماری هولمز وقتی متوجه شد که برنده یک جکپات 188 میلیون دلاری پاوربال شده است، فکر می کرد که قرار است دچار حمله قلبی شود. فوریه 2015 بود و این مادر مجرد 26 ساله و چهار فرزند اخیراً شغل خود در والمارت و مک دونالد را رها کرده بود تا از یکی از فرزندانش که فلج مغزی دارد مراقبت کند. او و فرزندانش با مادرش در یک خانه متحرک در کارولینای شمالی زندگی می کردند.

اما در حالی که برخی از برندگان مبلغی یکجا می گیرند و به غروب آفتاب می روند، به نظر می رسد برخی دیگر به دلایلی که همیشه خوش شانس نیستند، در سرفصل اخبار باقی می مانند.