آنها بدون هیچ دلیلی به او آسیب وارد کردند. دختر 3 ساله کانزاس برای زندگی با خانواده جدید فرستاده شد

اما سه ماه پیش، به نظر می رسید که داستان به سمت پایان خوشی برای DeHavens پیش می رود. این زوج در جشن هالووین – سومین سالگرد اولین باری که دختر بچه را به خانه آوردند – متوجه شدند که لورا هاوارد، منشی DCF، مسیر خود را تغییر داده است و به دختر توصیه می کند که پیش آنها بماند.

برای ماه‌ها، خانواده دی هاون در مرکز نبرد عاطفی با دولت قرار داشتند، زیرا به آنها گفته شد که نمی‌توانند دختر خوانده‌شان را به فرزندخواندگی بپذیرند. درعوض، Cornerstones of Car، یکی از چهار پیمانکاری که در کانزاس به سرپرستی رسیدگی می‌کند، برنامه‌ریزی کرد که او را در یک خانه فرزندخوانده با خانواده‌ای که مایل بود هر چهار خواهر و برادر را بپذیرد، قرار دهد.

آنها حکم روز جمعه را پیش بینی نمی کردند.

و، منتقدان خاطرنشان می‌کنند، اگر جمع کردن خواهر و برادرها بسیار مهم بود، چرا سه سال طول کشیده است، در حالی که دختر کوچک با DeHavens و فرزند دیگرشان پیوند برقرار کرده است؟

جان دیهون با پسرخوانده‌شان ریا – که یک ماه از خواهر خوانده‌اش کوچک‌تر است – در آغوشش بود، گفت: «شب سختی خواهد بود».

او در حالی که به پایین نگاه می کند و سرش را تکان می دهد، گفت: “وقتی برای مامان و بابا گریه می کند، این چیزی است که امشب مرا بیدار نگه می دارد.”

تیفانی رید نیکول دی هاون را در سمت راست در آغوش می گیرد، پس از اینکه او و همسرش جان دیهون، فرزند خوانده 3 ساله خود را بعد از ظهر سه شنبه در مرکز خدمات نوجوانان شهرستان ویاندوت در کانزاس سیتی، کانزاس تحویل دادند.

سپس ویلسون موافقت کرد که این دختر توسط خانواده منهتن که سه خواهر و برادر بیولوژیکی او را دارند، به فرزندی پذیرفته شود، اگرچه او هرگز با آنها زندگی نکرده است.

سناتور مولی بامگاردنر، یک جمهوریخواه از لوئیسبورگ، چندین ماه است که از مدافعان این خانواده بوده است. او و دیگر قانون‌گذاران چندین بار به صحبت‌های DeHavens گوش داده‌اند که داستان خود را تعریف می‌کنند، زیرا این زوج در Topeka به دنبال کمک بودند.

ویلسون در تصمیم خود گفت که هاوارد به دنبال “بهترین منافع” فرزند خوانده نبود وقتی که او توصیه کرد که در DeHavens بماند.

تیفانی رید نیکول دی هاون را در سمت راست در آغوش می گیرد، پس از اینکه او و همسرش جان دیهون، فرزند خوانده 3 ساله خود را بعد از ظهر سه شنبه در مرکز خدمات نوجوانان شهرستان ویاندوت در کانزاس سیتی، کانزاس تحویل دادند.

اکنون خانواده می‌گویند که می‌ترسند آن لحظات بعد از ظهر سه‌شنبه در داخل مرکز نوجوانان، با «دختر ما» در لباس پرنسس و یک دایره شکلاتی کم رنگ باقی‌مانده از صبحانه دور دهانش، آخرین باری باشد که او را می‌بینند.

او گفت: “مثل این است که بدانید فرزندتان قرار است ربوده شود، اما شما نمی دانید چه زمانی.”

این دختر هرگز با خواهر و برادرش زندگی نکرده و تنها 10 ساعت را با خانواده منهتن گذرانده است. خانه گاردنر DeHavens تنها خانه ای است که او تا به حال شناخته است.

نیکول دی هاون بعدازظهر سه شنبه از معاون کلانتر مدارکی دریافت کرد که به او هشدار داده بود که کودک باید به مرکز نوجوانان آورده شود. او گفت که این اوراق همچنین شامل دستوری بود که هیچ “طرف دخیل” از جمله او و همسرش نباید با رسانه ها تماس بگیرد یا دیگران از طرف آنها با رسانه ها تماس بگیرند تا “در تحویل کودک حضور داشته باشند یا درگیر شوند.”

نیکول گفت که روزهای پس از حکم جمعه بدبختی بوده است. خواب کم، وحشت زده در حالی که ماشین ها در کنار خانه می چرخند، در این فکر که آیا این کسی است که دختر کوچکش را ببرد.

در تصمیمی که روز جمعه گرفت، ویلسون بر خلاف توصیه اداره کودکان و خانواده کانزاس مبنی بر ماندن این دختر در خانواده DeHavens که از 31 اکتبر 2019 خانواده سرپرست او بودند، حکم داد.

«تصمیم وزیر هاوارد در این مورد، برای لغو تصمیمی که توسط کارکنان آژانس گرفته شده بود، و به جای اجازه دادن به فرزندخواندگی با خواهر و برادرش، (دختر کوچک) را مستقیماً در خانه ای جدا از خواهر و برادرش و در خانه ای قرار داد ویلسون حکم داد، طبق هر حساب، تمام روابط خود را با خواهر و برادرهای بیولوژیکی (او) قطع کرد، به نفع (او) نبود.

خانواده DeHavens – که بیش از دو سال پیش زمانی که حقوق والدین مادر بیولوژیکی خاتمه یافت، برای فرزندخواندگی این دختر کوچک قدم برداشتند – گفته بودند که مایلند رابطه بین دختر و خواهر و برادرش را حفظ کنند.

باومگاردنر گفت که مقامات و قانونگذاران “در 24 ساعت گذشته روی این بدون توقف کار کرده اند.”

در این اسناد آمده است: “در صورت نقض این دستور، هر فرد مشمول جریمه ای تا سقف 1000 دلار توسط این دادگاه خواهد شد.”

DCF به این حکم دادگاه اعتراض کرده است.

این زوج می‌دانستند که پرونده همچنان باید از طریق دادگاه طی شود و یک قاضی باید قبل از نهایی شدن فرزندخواندگی آن را امضا کند. با این حال، در آن مرحله، به نظر می رسید که این یک امر رسمی بود، زیرا هوارد گفته بود که دختر باید در گاردنر بماند.

این پرونده توجه مردم، مدافعان کودکان و قانونگذاران کانزاس را به خود جلب کرده است. بسیاری می گویند که، در حالی که روی کاغذ، اتحاد مجدد خواهر و برادر اغلب بهترین است، در مواردی مانند این باید عوامل دیگری را در نظر گرفت.

دختر 3 ساله ای که می خواست به خانه اش برود، بعد از ظهر سه شنبه برای زندگی با خانواده جدیدی فرستاده شد و خانواده ای را که تمام زندگی اش را با آن زندگی کرده بود ویران کرد.

نیکول دیهون گفت: «می‌توانی صدای گریه‌اش را در سالن بشنوی. «آنها مجبور بودند جلوی او را بگیرند. او مدام می گفت: “من می خواهم به خانه بروم. می خواهم به خانه بروم.”

جان دی هاون یک مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز است و در گذشته در بخش رفاه کودکان کار کرده است. او گفت که از آموزش و تجربه‌اش می‌داند که بیرون آوردن کودک از خانه‌شان «همواره قرار است آخرین راه حل باشد، مانند قطع کردن پا. شما این کار را انجام نمی دهید مگر اینکه کاملا ضروری باشد.

نیکول گفت: «احساس می‌کنم امروز مراسم خاکسپاری دخترم را برنامه‌ریزی کرده‌ام. «… ما می ترسیم که او فکر کند که ما او را دوست نداشتیم. و اینکه او کار اشتباهی انجام داده است. و به همین دلیل او را واگذار کردیم.»



منبع

در حالی که نیکول دیهون در بعد از ظهر سه‌شنبه سرد بیرون از مرکز نوجوانان ایستاده بود، در حالی که به دختر بچه‌ای فکر می‌کرد که هرگز یک شب را دور از خانه سپری نکرده بود، گریه کرد.

باومگاردنر به The Star Tuesday گفت: «فکر می‌کنم خیلی جالب است که ما در مورد یک دستور تهوع صحبت می‌کنیم، یک دستور تهوع خصوصی در مدارک ارائه شده توسط مجری قانون». «… همه اینها پنهان شده است و قوه قضاییه نباید اینگونه عمل کند.»

باومگاردنر گفت: «جمهوری خواهان و دموکرات ها در مجلس نمایندگان و سنا از این تصمیم دادگاه ها و نادیده گرفتن مطلق اختیارات دبیر DCF مات و مبهوت هستند.

او گفت: «آنها روال او را نمی دانند. یا اینکه او دوست دارد برای صبحانه چه بخورد، یا اینکه «قبل از رفتن به رختخواب یک لیوان شیر دوست دارد». یا اینکه شیر در فنجان مینی موس خود را دوست دارد.

این زوج گفتند که جین آ. ویلسون، قاضی شهرستان ویاندوت، به DeHavens دستور داد تا دختر را تا ساعت 4 بعدازظهر سه‌شنبه به اداره نوجوانان شهرستان تحویل دهند. از آنجا، دختری با لباس صورتی شاهزاده آرورا به خانواده‌ای در منهتن، کانزاس که می‌خواهند او را به فرزندی قبول کنند، برده می‌شود.

مرکز خدمات نوجوانان شهرستان ویاندوت

آنها بدون هیچ دلیلی به او ضربه روحی وارد کردند.

مرکز خدمات نوجوانان شهرستان ویاندوت