آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال

این رمز عبور علاوه بر اطلاعات ورود به سیستم معمولی کاربران است و برای انجام معاملات یا برداشت دارایی لازم است. این یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می کند و یک ویژگی امنیتی غیر معمول در میان صرافی های رمزنگاری است که امنیت حساب کاربران را چندین برابر می کند. شاید نیاز باشد در مواقعی میخواهید برای دوستان خود که در صرافی کوکوین دارای حساب کاربری می باشند رمز ارز را منتقل کنید. در مواقعی شاید نیاز باشد حساب جدیدی میخواهید در صرافی Kucoin برای خود ایجاد کنید و موجودی خود را از حساب قدیمی به حساب جدید منتقل کنید. گاهی نیز میخواهید مقداری تتر از حساب خود در صرافی کوکوین به حساب دوستتان در همین صرافی منتقل کنید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر در آبان 1401

این نکته هم قابل ذکر است که گرچه در ابتدای کار نیازی به احراز هویت دوعاملی نیست اما محدودیت‌های در برداشت و سایر قابلیت‌ها اعمال می‌شود. به طور مثال بدون تکمیل مراحل تایید هویت کاربر نمی‌تواند روزانه بیش از 5 واحد بیت کوین از حسابش برداشت کند. همان‌طور که اشاره کردیم، صرافی کوکوین خدمات متنوعی به کاربرانش ارائه می‌کند که البته بعضی از آن‌ها به احراز هویت نیاز دارند. شارژ حساب کاربری به‌واسطه درگاه‌های ارز فیات و همچنین خرید رمزارز با استفاده از مسترکارت و ویزا کارت برای ما ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست.

  • قسمت دیگر در آموزش کوکوین، آشنایی با روش ثبت سفارش استاپ لیمیت است.
  • به عنوان مثال اگر یکی از کاربران تصمیم بگیرد که 1000 دلار لایت کوین را خریداری نماید بایست تنها 1 دلار به عنوان کارمزد پرداخت کند.
  • یکی دیگر از فاکتورهای مهم هم برای بررسی صرافی کوکوین و هم برای ارزیابی جایگاه آن در جدول رده بندی صرافی ها، میانگین لیکوئیدیتی آن برای ارزهای دیجیتال مختلف است.
  • در این صفحه می‌توانید گزینه‌های معاملاتی مختلف مانند استیبل‌کوین USD، کوین‌های Bitcoin و KuCoin Shares ، آلت‌کوین‌های Ethereum ، Tron و موارد دیگر را انتخاب کنید.
  • KuCoin برای ارائه بهترین نرخ ارز رمزنگاری شده موجود در بازار جهانی و امکان خرید سریع ارزهای رمزپایه با کارمزد معاملات صفر ، یک مبادله فوری را راه اندازی کرده است.

البته ناگفته نماند که افزایش سود تقسیمی ممکن است موجب افزایش قیمت این نوع ارز دیجیتال نیز شوند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان این پاداش به نسبت تعداد توکن هایی است که کاربر دارد. در واقع کوکوین یک صرافی واسطه ای است که این امکان را به کاربر می دهد تا دارایی های دیجیتال خود را معامله کرده و یا اینکه با دیگر ارزهای دیجیتال تبادل کند. در صفحه باز شده، آدرسی که تحت عنوان Hash مشخص شده است را کپی و در مرحله آخر فروش رمزارز، در سایت بیتستان وارد کنید؛ یا به عنوان رسید پرداخت (کد پیگیری ارسال رمزارز) در اختیار دیگران قرار دهید.

  • در آوریل 2020 ، صرافی همکاری استراتژیک با Onchain Custodian ، ارائه دهنده خدمات نگهداری از رمزنگاری مستقر در سنگاپور ، که از دارایی های رمزنگاری شده KuCoin مراقبت می کند ، اعلام کرد.
  • پس از ارتقا، سیستم دیگر دارایی های موجود در حساب شما را برای Stop Order تا زمانی که راه اندازی نشده باشد، از قبل مسدود نمی کند.
  • در جدول زیر می‌توانید شرایط برداشت صرافی کوکوین را مشاهده کنید.
  • کوکوین پلتفرم Futures خود را در اواسط سال 2019 راه‌اندازی کرد.

صرافی کوکوین یک سرویس مبادله برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های دارایی های دیجیتال را به صورت ایمن و کارآمد انجام دهند. صرافی KUCOIN در ماه می سال 2017 توسط افرادی به اسم های Michael Gan و Eric Don و گروهی شامل متخصصان بازارهای مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال در کشور هنگ کنگ تاسیس و راه اندازی شد. همچنین دفتر مرکزی این صرافی در جزیره سیشل قرار داره و در رزومه کاری این گروه این فععالیت در پروژه های مثل Ant Financial و IBox به چشم می خوره. در این مقاله، تمامی جزئیات آموزش صرافی کوکوین را در اختیار شما کاربران و معامله‌گران دنیای کریپتوکارنسی قراردادیم تا هیچ نکته‌ای از قلم جا نماند.

  • در روش دوم، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های داخلی مانند صرافی نوبیتکس یا صرافی اکسیر، یک ارز دیجیتال با کارمزد کم مانند تتر را خریداری کنید، سپس آن را به کیف پول خود در صرافی کوکوین منتقل کنید.
  • با توجه به اهمیت بسیار زیاد صرافی کوکوین، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به صرافی kucoin، ثبت نام،احراز هویت و پشتیبانی آن به همراه آموزش این صرافی ارائه شده است.
  • پس از نصب برنامه نیاز به ساختن اکانت دارید که مراحل آن بسیار ساده میباشد و با داشتن ایمیل میتوانید حساب خود را بسازید.کافیست وارد سایت صرافی کوکوین به آدرس شوید و بر روی Sign Up کلیک کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال

در آخر این که برای استفاده از این سرویس باید در ابتدا اقدام به ساخت حساب در صرافی کوکوین کنید. تعدیل هوشمند یا اسمارت ریبلنس ، یک استراتژی کلاسیک است که برای چندین دهه در بازارهای سنتی بکار رفته است. هدف اصلی این استراتژی، افزایش مقدار دارایی‌های سرمایه‌گذار، از طریق فروش در قله و خرید در کف است؛ در همین حال، پورتفوی ما تغییری اساسی نمی‌کند. با این حال، اگر لازم باشد که کاربران، روزانه و بر اساس برنامه‌ای دقیق به بازار ورود کنند، عملی کردن این استراتژی می‌تواند گیج کننده باشد. DCA یک استراتژی متناوب و تکراری است که چندان جالب و هیجان‌انگیز نیست، اما می تواند بازدهی مناسبی را در طولانی مدت به شما ارائه دهد.

ارز دیجینال KSC + معرفی رمز ارز صرافی کوکوین (Kucoin)