“آفتاب پرست” کالیفرنیا در انتظار حکم دروغین آدم ربایی در سال 2016 است

اما دادستان ها گفتند که “تروما و مشکلات روانی گذشته او به تنهایی نمی تواند همه اقدامات او را توجیه کند.”

بنابراین «در تعقیب یک فانتزی غیرمعقول»، پورتانووا گفت که مادر متاهل نزد دوست پسر سابقش در جنوب کالیفرنیا، تقریباً 600 مایلی (966 کیلومتری) جنوب خانه اش در ردینگ گریخت. پس از اینکه او گفت می‌خواهد به خانه برود، او را در امتداد بین ایالتی 5 در 150 مایلی (240 کیلومتری) خانه‌اش رها کرد.

پورتانتینو در بحث برای حبس خانگی گفت: «سال‌های اولیه دردناک پاپینی او را به روش‌های بی‌شماری منجمد و منجمد کرد. در حالی که فریب او در نهایت آشکار شد، او گفت: «تصور یک افشای عمومی وحشیانه تر از درون شکسته یک فرد دشوار است. در این مرحله، مجازات از قبل شدید است و مانند یک حبس ابد به نظر می رسد.

شری پاپینی، 40 ساله، بهار گذشته بر اساس توافقی که شامل پرداخت بیش از 300000 دلار به عنوان غرامت می شود، به جرم خود اعتراف کرد. وکیل او می گوید که او مضطرب و آبروریز است و باید بیشتر دوران محکومیت خود را در خانه سپری کند، در حالی که دادستان ها می گویند ضروری است که او دوره کامل خود را در زندان بگذراند.

افسران مشروط و وکیل پاپینی می گویند که او باید یک ماه در بازداشت و هفت ماه در بازداشت خانگی تحت نظارت بگذراند. ویلیام شوب، قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده، پس از آخرین جلسه دادگاه فدرال ساکرامنتو، او را محکوم خواهد کرد.

پس از هرارستین مارس، پاپینی بیش از 30000 دلار مراقبت روانپزشکی برای اضطراب، افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه دریافت کرد. او برای این درمان به صندوق غرامت قربانیان ایالتی صورتحساب پرداخت کرد و اکنون باید آن را به عنوان بخشی از بازپرداخت خود بازپرداخت کند.

ویلیام پورتانوا، وکیل مدافع، در پرونده پاسخ دادگاه خود نوشت: “به ظاهر شیرین و دوست داشتنی، اما قادر به فریبکاری شدید… شخصیت آفتاب پرست خانم پاپینی او را به سوی امنیت خانوادگی و آزادی جوانان سوق داد.”

ورونیکا آلگریا و شلی وگر، دستیاران دادستان ایالات متحده نوشتند: «ملت نظاره گر نتیجه دادگاه پاپینی است. مردم باید بدانند که برای ارتکاب کلاهبرداری مالی و اظهارات نادرست به مجریان قانون، به ویژه زمانی که این اظهارات نادرست منجر به صرف منابع قابل توجهی می شود و افراد بی گناه را درگیر می کند، بیش از یک سیلی بر مچ خواهد بود.

آنها نوشتند: «برنامه‌ریزی پاپینی برای ربودن دروغینش دقیق بود و از ماه‌ها قبل شروع شد – این صرفاً واکنشی به دوران کودکی آسیب‌زا نبود.

ساکرامنتو، کالیفرنیا (AP) – یک مادر دو فرزند در کالیفرنیای شمالی روز دوشنبه به دلیل جعل دقیق آدم ربایی خود برای اینکه بتواند به پیش دوست پسر سابقش برگردد، به هشت ماه زندان محکوم می شود، که باعث شد یک جستجوی فشرده سه هفته ای در چند ایالت قبل از آن انجام شود. او در روز شکرگزاری در سال 2016 دوباره ظاهر شد.

دادستان ها موافقت کردند که در ازای اعتراف پاپینی به گناهکاری، مجازاتی در محدوده پایین مجازات صادر کنند. پیش‌بینی می‌شود که این مدت بین ۸ تا ۱۴ ماه حبس باشد که کمتر از حداکثر ۲۵ سال برای این دو اتهام است.

دادستان ها گفتند که نیرنگ پاپینی بیشتر از خودش و خانواده اش آسیب دیده است. آنها نوشتند: «کل جامعه این حقه را باور کردند و در ترس از اینکه زنان اسپانیایی تبار برای ربودن و فروش زنان در خیابان ها می چرخیدند، زندگی می کردند.

رهگذران او را با بسته‌هایی روی بدنش، بینی متورم، «مارک» تار روی شانه راستش، کبودی‌ها و بثورات در سراسر بدنش، آثار بندکشی روی مچ دست و مچ پا، و سوختگی روی ساعد چپش پیدا کردند. تمام جراحات به خودی خود وارد شده بود، و همه برای حمایت از داستان او طراحی شده بودند که در حین فرار توسط دو زن اسپانیایی تبار با اسلحه ربوده شده بود.

پورتانووا نوشت، زخم‌ها مظهر «مازوخیسم نابسامان» و «توبه‌ای که از خود تحمیل شده بود» بود. و وقتی شروع کرد، “هر دروغی یک دروغ دیگر را می طلبید.”

به عنوان بخشی از توافقنامه، او موافقت کرده است که بیش از 150,000 دلار به سازمان های اجرای قانون برای هزینه های جستجوی او و آدم ربایان ناموجودش بازپرداخت کند و 128,000 دلاری را که از زمان بازگشتش به عنوان پرداخت های ناتوانی دریافت کرده است، بازپرداخت کند.



منبع

او هیچ دلیل منطقی برای اقدامات خود ارائه نداده است، که حتی کارشناسان مستقل بهداشت روانی را که گفتند اقدامات او با هیچ تشخیص معمولی مطابقت ندارد، متعجب کرد.

دادستان ها در پرونده قضایی خود نوشتند: «فریب آدم ربایی پاپینی عمدی، برنامه ریزی شده و پیچیده بود. دادستان ها گفتند که او هنوز به دروغ به مردم می گفت که ربوده شده است، ماه ها پس از اعتراف او به جرمش در ماه آوریل به دلیل صحنه سازی این آدم ربایی و دروغ گفتن به FBI در این باره.