آشنایی با قطعات تابلو روان

همانطور که مثلا در تعمیر آیفون تصویری آن هم مدل های جدید یا تعمیر جک درب پارکینگ میبینیم، تنها متخصص بودن در کابل کشی یا الکترونیک کافی نیست، بلکه سیستم های جدید دارای شبکه و ارتباط اینترنتی هستند که متخصصین این کار از پس آن اس اس آی لایت برخواهند آمد. به همین دلیل این امکان وجود دارد، با توجه به گستردگی تقاطع و عرض خیابانهای منتهی به آن و همچنین توانایی دکل نگهدارنده تلویزیون، ابعاد متفاوتی را برای آن در نظر گرفت. بیشترین کاربرد این ماژول معمولا در مکان هایی است که نور مستقیم خورشید روی تابلو باشد اما نفوذ آب در کار نباشد؛ مانند پشت شیشه مغازه ها.

هستند و نقش مهمی را برای هر فروشگاه که معرفی خدمات به مشتریان و افراد در حال رفت و آمد هستند، ایفا میکنند. در تمام قطعات برقی و الکترونیکی قطعه ای به نام برد وجود دارد که عملکردی مانند مغز دستگاه را خواهد داشت. تمام تابلوهای روان قابل تعمیر و تعویض قطعات هستند. اگر تصور میکنید خواندن یک متن از روی یک صفحه نمایش بزرگ دشوار است، اطلاعات را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و هر قطعه را روی یک صفحه نمایشگر دیجیتال در نظر بگیرید. استفاده از ویدئو وال در طراحی فروشگاه شما همچنین میتواند با نشان دادن اطلاعات حیاتی، زمان آزاد بیشتری برای کارمندان فراهم کند، به ویژه اگر تبلیغات گسترده ای را با تخفیف فوق العاده انجام دادید. نه تنها تنوع رنگ ها و نمایش های زیبای این تابلو ها اقدام به جذب مشتری نموده است بلکه با کمک فلاشر و دادن رقص زیبای نور به این تابلو ها چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند و زیبایی خیره کننده، این تابلو ها را مورد توجه همگان قرار داده است.

عدد 2.5 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 2.5میلی متر می باشد. این تابلو از یکسری دیودهای نورانی تشکیل شده که در یک صفحه قرار داده شده اند و به وسیله برنامه های کامپیوتری تصاویر و نوشته ها را روی آن نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که در نصب برد ماژول باید قطب مثبت و منفی آن رعایت شود. برای تابلو روان دو نوع قاب وجود دارد که به طور دستی و از جنس آلومینیوم یا به طور لیزری و CNC تولید می شوند. سامسونگ نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های مانیتورهای صنعتی سامسونگ در سراسر دنیا، ویدئو وال هایی را مطابق مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید کرده و در اختیار مجموعه های مختلف قرار می دهد.

اگر ترتیب بصری محتوا معنایی نداشته باشد، بیننده در درک پیام مشکل بیشتری خواهد داشت. پس اگر فقط حالت نوشتاری تابلو برایتان مهم است زیاد دنبال سایز و بزرگی نباشید. این نوع کارت کنترل برای هر استفاده ای مناسب است و نیاز به آپدیت روزانه نمایشگر های LED ندارد. یک ال ای دی وال از بسیاری از پنلهای LED کوچکتر ساخته شدهاست. میزان روشنایی این ویدئو وال تبلیغاتی برابر با 700 کاندولا بر متر مربع است که می تواند تصاویر را در محیط های پر نور به صورت شفاف نمایش دهد. اگر نمی دانید که باید چه نوع نمایشگری را بخرید باید بگوییم که نمایشگر تابلو روان از قطعات مختلف و کوچک تری به نام ماژول ساخته می شوند که با کنار هم گذاشتن آن ها نمایشگر تشکیل می شود. ولی اگر میخواهید در پشت ویترین از تابلو روان استفاده کنید بهتر است سراغ تراکم های بالاتر بروید مثلا ۶۲۵۰۰ که نوع ماژول آن P4 است یعنی فاصله هر ال ای دی از دیگری ۴ میلیمتر است. جنس رزین از کربن فعال می باشد که بر روی برد قرار می گیرد و از ورود آب و رطوبت به پشت برد و پایه های ال ای دی جلوگیری می کند و دیگر در نصب تابلو روان و تلویزیون شهری نیازی به استفاده از طلق و پوشش شیشه ای برای ضد آب نمودن ماژول نیاز نمیباشد.

هر قدر دات پیچ ماژول LED کوچکتر باشد کیفیت تصویر ماژول بهتر است چرا که پیکسل ها در ماژول به هم نزدیک تر بوده و تعداد پیکسل بیشتری در واحد سطح گنجانده می شود . در کشور چین صد ها شرکت ساخت برد مدارچاپی وجود دارد و هر کدام از تولید کنندگان ماژول تابلو روان که تعداد آنها نیز از تعداد شرکت های تولید برد مدارچاپی بیشتر است می توانند برد مدار چاپی مورد نیاز خود را از هر کدام از این شرکت ها تهیه و قطعاتی با کیفیت های مختلف را روی آن مونتاژ کنند . این نوع از برد ها در دو نوع ساده و طیف دار تولید می شوند که انتخاب آن بر اساس نیاز شما خواهد بود. پس بهتر است برای سفارش تابلو روان به نکاتی در مورد تهیه متن آن نیز توجه کنید که در زیر شرح داده شده است. برخی از تولید کنندگان ماژول تابلو روان اخیراً برد هایی سفارش می دهند که برند و یا نام شرکتشان روی آن چاپ شده است . این نمایشگرهای شهری با ابعاد گسترده خود در سه نوع متفاوت تولید میشوند. پس از اینکه به بررسی جوانب مختلف تابلو روان پرداختیم نوبت به این می رسد که گریزی به نحوه ساخت آن نیز بزنیم.

شما یک براکت دیواری باید تهیه کنید که بتواند سایز تلویزیون شما را پشتیبانی کند و بتواند سایز تلویزیون شما را پشتیبانی و سنگینی آن را تحمل کند تا اندازه تلویزیون شهری به صورت مطمئن بر روی دیوار نصب شود. متنی که برای این نوع تابلوها استفاده میشود باید کوتاه بوده و در آن از کلیدی ترین کلمات برای بیان و تعریف شغل تان به کار ببرید. به همین دلیل است که افراد برای پیشرفت در حرفه و کسب و کاری که دارند، به سمت تبلیغات می آیند. با گذر از این پیشرفت ها به نوعی از تابلو های تبلیغاتی می رسیم که به صورت الکترونیکی طراحی و ساخته می شوند و با کمک دیود ساطع کننده نور ( LED) عملکرد تبلیغاتی و فرایند جذب مشتری را به انجام می رسانند.

تابلوهای ال ای دی LED یا به زبان عامیانه تابلو روان را برای فروش و تبلیغات محیطی، به صورت چشمگیر استفاده می کنند. این تابلوها اغلب به صورت عمودی دررپیاده رورها یا خیابانرهای پرتردد نصب می گردند کهرباعث می شوند مشتریان شما به صورت مستقیم مطالب نوشتاری روی تابلو را حتی از فاصله دور, تا زمانی که به فروشگاه شما می رسند، ببینند. همه چیز می تواند به سادگی جابجایی بین تصاویر به صورت دوره ای باشد، به طوری که چندین تبلیغ کننده بتوانند با اشتراک گذاری یک بیلبورد، هزینه ها را کاهش دهند، یا با استفاده از انیمیشن و به روز رسانی های زمان واقعی، پیچیده تر شوند.

بکارگیری شکل ها و نمادهای مختلف. در ساخت این تابلو ها از ماژول های تک رنگ قرمز، سبز، آبی و سفید و همچنین ماژول های فول کالر استفاده می شود. همه ما می دانیم که تبلیغات چه تاثیر شگرفی روی کسب و کارهای مختلف و رونق آن ها دارد. هر فردی که به دنبال تبلیغ برای کسب و کار خود و رونق آن است احتمالا برای معرفی محصولات و خدمات خود، نیاز به تبلیغات تاثیرگذار دارد. پس اگر در آینده ای نزدیک به دنبال خرید تابلو روان رفتید، به نکات ذکر شده در اینجا عمل کنید تا بهترین تبلیغات تاثیرگذار را برای ارائه محصولات و معرفی آنها به مشتریان خود داشته باشید. اگر ابعاد این تلویزیونها بسیار بزرگ است بهتر است از سازه دو پایه که مقاومت بیشتری دارد، استفاده کنید. احتمالا در بازار با تابلوهای رنگارنگ جلوی فروشگاه ها که شبیه به نمایشگر دیجیتالی هستند و اجزا آن لامپ های LED است روبرو شده اید.

بعد از نصب پاور باید از آن به سمت ماژول سیم کشی کنید. این نکته را هم به خاطر بسپارید که نصب این تابلوها بر خلاف تابلوهای ثابت ال ای دی باید توسط نصاب این کار صورت گیرد. زندگی آنلاین یکی از تفریحات من در زمانیست که از ترافیک و شلوغی و هیاهو در فرار هستم. این موضوع بسیار اهمیت دارد و یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است که انواع مختلفی داشته و از پرکاربردترین آنها تابلو روان است. زمانی که وقتی ماژول ها را در کنار یکدیگر قرار دادید کار مونتاژ نمایشگر به اتمام می رسد. می توانیم به طور مثال بگوییم در شرایطی که عرض یک تابلوی روان برابر 4 متر می باشدو همچنین ارتفاع آن 3 متر باید این دو را در هم ضرب کرده و در انتها ضرب در قیمتی که برای هر متر مربع آن در نظر گرفته شده کنیم. برای تهیه نوع اول قاب می توانید به سراغ آلومینیوم سازان شهرتان بروید و مدل آن را سفارش دهید تا برای شما بسازند. 1. از موارد مهم برای تکمیل هر خرید و سفارش هر محصول و کالایی، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

معمولا این تابلوها را میتوان در رنگهای مختلفی از جمله آبی، سبز، قرمز، بنفش، تابلو روان فول کالر یا تمام رنگی سفارش داد. در ادامه مطلب نحوه ساخت تابلو روان را در 5 مرحله توضیح خواهیم داد. به طور مثال در این مطلب سایز ماژول16 در 32 سانتی متر را در نظر می گیریم. این در حالی است که تابلوهای روان چند رنگ می توانند تصاویر و متون مختلف را با رنگ های متفاوت نمایش دهد. این مهم است که مشتریان را با به حداکثر رساندن محصولات با کیفیت، منحصر به فرد و نوآورانه که می توانند از تولیدات مشابه بازار پیشی بگیرند، تجارت شما را به سایرین ترجیح دهند. چون با استفاده از این تابلوها می توانید محصولات و یا خدمات و … اما امروزه با پیشرفتهای تکنولوژی، تلویزیونهای شهری توانستهاند جای تبلیغات قدیمی را گرفته و نقش مؤثری در معرفی بهتر محصولات و خدمات داشته باشند.

برای جلوگیری این ویژگی منفی و اسیب رسیدن به تابلو طلق های محکم و شیشه ای پشت این منافذ قرار می گیرد که نه تنها از ورود عوامل خارجی ممانعت می کند بلکه نور را از خود عبور می نماید. امروزه انواع تابلو مغازه که در بازار وجود دارند از نوع چینی , ارزان و بی کیفیت هستند. چون در مقایسه با تمام انواع مانیتورهای صنعتی فاصلهی بین پنلهای آن کمتر است. این مدل تابلوها همان تابلو روان یا ال ای دی بوده که جايگزين بسيار مناسبي برای انواع تابلوهای قدیمی چون فلکس، بنر، نئون و … پیامی که نمایش میدهید به همان اندازه نحوه نمایش تصویر، مهم است.

آموزش PLC ، آموزش پی ال سی S7 1200، آموزش برق صنعتی، آموزش مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از دوره های پرطرفدار برق صنعتی در آموزشگاه فنی برق است. از شاخصه های مهم برای این تابلوها سایز و ابعاد آنها است که مسلماً هر چه بزرگتر باشند بهتر قابل مشاهده هستند و اگر شما توانایی خرید سایز بزرگ ندارید میتوانید سایز بهتری را با توجه به بودجه خودتان انتخاب نمایید. برای استعلام قیمت تابلو متحرک کافی است فرم پیش فاکتور را پر نمایید. در دستورالعملی درباره مکان یابی تابلوهای پیام متغیر، آمده است: پیام ثبت شده بر روی تابلو روان می بایست از وضوح کافی جهت مشاهده توسط رانندگان در شرایط مختلف روشنایی محیط و نیز در برابر نور مستقیم خورشید برخوردار باشد.