آسوشیتدپرس دریافته است که هیچ مشکل عمده ای با صندوق های رای در سال 2020 وجود ندارد

نماینده ایالت ویسکانسین، تیم رامتون، نامزد جمهوری خواه برای فرمانداری، هفته گذشته قطعنامه ای را برای مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان ارائه کرد تا پیروزی بایدن را در آنجا تایید کند و حکم دادگاه عالی ایالت در مورد جعبه های دراپ را به عنوان یکی از دلایل انجام این کار اضافه کرد. ترامپ همچنین با استناد به این حکم، درخواست های خود را برای صدور گواهینامه در ویسکانسین تجدید کرد.

هیچ یک از دفاتر انتخاباتی در ایالت‌هایی که در سال 2020 اجازه استفاده از جعبه‌های دراپ باکس را داده بودند، مواردی را گزارش نکردند که در آن صندوق‌ها به تقلب در رأی‌دهندگان یا برگه‌های رای دزدیده شده مرتبط باشد. به همین ترتیب، هیچ‌یک از حوادثی که در آن صندوق‌ها یا برگه‌های رای به حدی آسیب دیده بود که نتایج انتخابات تحت تأثیر قرار می‌گرفت، گزارش نشد.

جمهوری خواهان جورجیا می گویند تغییرات آنها منجر به این شده است که دراپ باکس گزینه ای دائمی برای رای دهندگان است و همه شهرستان ها باید حداقل یکی را داشته باشند. اما این قانون که شامل فرمول یک صندوق به ازای هر 100000 رای دهنده ثبت نام شده است، به این معنی است که در مقایسه با سال 2020 تعداد کمتری در پرجمعیت ترین جوامع ایالت در دسترس خواهد بود.

ایزاگویر از تالاهاسی، فلوریدا گزارش داد. اسکات بائر، نویسندگان آسوشیتدپرس در مدیسون، ویسکانسین؛ Harm Venhuizen در میلواکی; و جاناتان جی کوپر در فونیکس در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

مقامات ایالت واشنگتن گفتند که مواردی وجود داشت که با وسایل نقلیه برخورد می‌کردند، اما هیچ دستکاری در رای‌گیری گزارش نشده بود. مقامات انتخاباتی ماساچوست گفتند که یک صندوق در اکتبر 2020 بر اثر آتش‌سوزی آسیب دیده است، اما بیشتر برگه‌های رای داخل آن هنوز به اندازه کافی خوانا هستند تا رای‌دهندگان شناسایی شوند، به آنها اطلاع داده شود و جایگزین ارسال شوند.

دراپ باکس ها در دسترس هستند. آنها برابری طلب هستند. احساس می‌کنم برای تماشای رفتن آنها، مردم می‌توانند بگویند سرکوب رأی‌دهندگان نیست. اما آن است.”

همچنین در سال 2020 یک جعبه دراپ در شهرستان لس آنجلس به آتش کشیده شد، اما یک مقام انتخابات محلی گفت که اکثریت قریب به اتفاق برگه هایی که آسیب دیده بودند قابل بازیابی هستند و رای دهندگان برگه های رای جدیدی ارائه کردند. یک جعبه دیگر در کالیفرنیا به دلیل آتش سوزی جنگلی به طور موقت بسته شد.

دیو وانینگر که به همراه همسرش از صندوق رأی در کتابخانه عمومی میلواکی در سال 2020 استفاده کردند، پرسید: «آیا صندوق پست مکانی امن برای گذاشتن نامه نیست؟» چرا یک صندوق پستی متفاوت است؟

یافته‌های هر دو ایالت تحت کنترل جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برخلاف ادعاهای مطرح شده از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و متحدانش است که به شدت از استفاده از آنها انتقاد کرده‌اند و به دروغ ادعا کرده‌اند که هدفی برای تقلب بوده‌اند.

تعدادی از ایالت ها – از جمله آلاباما، آرکانزاس، ایندیانا، می سی سی پی، کارولینای شمالی، اوکلاهاما، تنسی و تگزاس – گفتند که استفاده از جعبه های دراپ باکس را مجاز نمی دانند. برخی از آنها قبل از انتخابات 2020، زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا باعث استفاده گسترده‌تر از برگه‌های رای پستی شد، اجازه نداده بودند. در ایالت‌هایی که از آنها استفاده می‌شود، دبیران امور خارجه یا کمیسیون‌های انتخاباتی ممکن است از هر حادثه‌ای که مربوط به جعبه دراپ باکس است آگاه نباشند، اگر توسط یک شهرستان یا سایر حوزه‌های قضایی محلی به دفترشان گزارش نشده باشد.

کلی اوکیف بوچر از میلواکی گفت که در سال 2020 به دلیل نگرانی های ایمنی در طول همه گیری همه گیر، رای خود را در صندوق بین المللی انداخت و از این ناراحت است که آنها دیگر گزینه ای برای او یا رای دهندگانی که کمتر قادر به حضور در این صندوق هستند، نخواهند بود. نظرسنجی ها

آریزونا سال‌هاست که رای‌گیری پستی قوی داشته است که شامل استفاده از جعبه‌های دراپ باکس نیز می‌شود، و در نظرسنجی AP، این ایالت هیچ خسارت، برگه‌های رای دزدیده شده یا تقلبی مرتبط با آنها در سال 2020 گزارش نکرده است. برای قانونی که دراپ باکس را ممنوع می کند، اما توسط دموکرات ها و چندین جمهوری خواه که با این استراتژی مخالف بودند مانع شدند.

بسیاری از مقامات انتخاباتی دراپ باکس ها را ایمن و ایمن می دانند و به درجات مختلفی توسط ایالت ها در سراسر طیف سیاسی مورد استفاده قرار گرفته اند. با این حال، تئوری‌های توطئه و تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای حذف یا محدود کردن آنها از زمان انتخابات 2020 همچنان ادامه دارد. در این ماه، اکثریت محافظه کار دادگاه عالی ویسکانسین حکم داد که دراپ باکس بر اساس قوانین ایالتی مجاز نیست و دیگر نمی تواند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

قانونگذاران آیووا در سال گذشته قانونی را برای محدود کردن جعبه های دراپ باکس به یک در هر شهرستان تصویب کردند. قبلاً، قانون ایالتی نمی گفت که شهرستان ها از چه تعداد دراپ باکس می توانند استفاده کنند. طبق گفته آزمایشگاه حقوق رای که در مورد تغییرات قانون انتخابات ایالتی تحقیق می کند، امسال، لوئیزیانا، میسوری و کارولینای جنوبی قوانینی را تصویب کرده اند که به طور موثری دراپ باکس را ممنوع می کند.

تحقیقات قبلی آسوشیتدپرس موارد بسیار کمی از تقلب بالقوه رای دهندگان را در شش ایالت میدان نبرد که ترامپ باخت خود را به جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن مورد مناقشه قرار داد، نشان داد که بر نتیجه آن تاثیر نمی گذارد.

بونز گفت: «نباید بگویم که USPS ایرادی دارد، و فکر می‌کنم آنها نیز کار بزرگی انجام می‌دهند، اما هیستری پیرامون صندوق‌های رای به نظر من فقط یک چیز ساختگی برای ایجاد شک و ترس است.»

همراه با حوادث ثبت شده در گزارش های خبری، نظرسنجی AP موارد انگشت شماری را در سال 2020 نشان داد که در آن جعبه های دراپ باکس آسیب دیده بودند.

همه به جز پنج ایالت به سوالات پاسخ دادند.

آلی بونز، دستیار وزیر امور خارجه آریزونا، گفت که دراپ باکس ها “ایمن و ایمن” هستند و حتی ممکن است از صندوق های پستی خدمات پستی امن تر در نظر گرفته شوند. او گفت که تیم‌های دو حزبی در ایالت با پیروی از پروتکل‌های به اصطلاح زنجیره‌ای از بازداشت، برگه‌های رای را از صندوق‌های جمع‌آوری می‌کنند و مستقیماً به مراکز امن انتخاباتی می‌برند.

یوتا ایالتی است که توسط جمهوریخواهان کنترل می شود و همچنین از برگه های رای پستی استفاده گسترده ای دارد و محدودیتی برای تعداد صندوق هایی که یک شهرستان می تواند مستقر کند وجود ندارد. دفتر ستوان فرماندار دیدر هندرسون، یک جمهوری خواه که بالاترین مقام انتخاباتی ایالت است، در نظرسنجی AP گفت که هندرسون شهرستان ها را تشویق می کند تا جعبه های دراپ باکس ایمن را در دسترس رای دهندگان قرار دهند.

بر اساس تحقیقات آزمایشگاه حقوق رأی، سال گذشته، پنج ایالت محدودیت‌های جدیدی را به صندوق‌های رأی اضافه کردند. این شامل جورجیا نیز می‌شود، جایی که جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن یک پیروزی محدود به دست آورد و در آن جا باکس‌های دراپ باکس تحت یک قانون اضطراری ناشی از همه‌گیری مجاز بودند.

جوسلین بنسون، وزیر امور خارجه میشیگان، یک دموکرات، گفت: “طنز این است که آنها برای پاسخ به مشکل اداره پست و اطمینان از اینکه مردم راهی امن برای بازگرداندن برگه های رای خود دارند، ساخته شده اند.” بنابراین، هیچ نگرانی قانونی واقعی وجود ندارد، به جز تهدیدهای خارجی بالقوه یا افرادی که از طریق اطلاعات نادرست رادیکال شده اند تا سعی کنند با دراپ باکس دستکاری کنند تا نکته ای را بیان کنند.»

بر اساس نظرسنجی AP، کمیسیون انتخابات ویسکانسین اعلام کرد که از هیچ موردی در سال 2020 که در آن صندوق های دراپ باکس آسیب دیده باشد، برگه های رای به سرقت رفته یا تخریب شده باشد یا برای رای گیری های تقلبی استفاده شده باشد، اطلاعی ندارد.

آتلانتا (AP) – بر اساس نظرسنجی آسوشیتدپرس از مقامات انتخابات ایالتی در سراسر ایالات متحده که هیچ موردی از تقلب، خرابکاری یا دزدی را فاش نکرد، استفاده گسترده از صندوق‌های رای برای رای‌های پستی در طول انتخابات 2020 به هیچ مشکل گسترده‌ای منجر نشد. می توانست بر نتایج تاثیر بگذارد.

در ویسکانسین، جمهوری‌خواهان قبل از اینکه ترامپ برگه‌های رای پستی را توقیف کند، به عنوان بخشی از ادعای اثبات نشده‌اش مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از او، از استفاده از جعبه‌های دراپ باکس حمایت کرده بودند. برخی از رای دهندگان گفتند که از حکم اخیر دادگاه عالی ایالتی که می گوید هیچ کس به جز رای دهنده نمی تواند برگه رای پست شده خود را برگرداند و آن برگه های رای فقط می تواند به دفتر کارمند محلی یا سایت جایگزین برود، ناامید شده اند.

کارولینای شمالی نمونه ای از عمق عمیق این اطلاعات غلط ارائه می دهد. ایالت دراپ باکس را اجازه نمی دهد و در انتخابات 2020 از آنها استفاده نکرد.

___

فلوریدا و داکوتای شمالی به رهبری جمهوری خواهان و نیویورک به رهبری دموکرات ها پاسخی ندادند. مونتانا و ویرجینیا این کار را کردند، اما به سوالات نظرسنجی مربوط به انتخابات 2020 پاسخ ندادند.

در پاسخ به قوانین و تئوری‌های توطئه پیرامون صندوق‌ها، AP نظرسنجی را در ماه مه به دفتر عالی انتخابات در هر ایالت ارسال کرد تا اطلاعاتی در مورد اینکه آیا صندوق‌ها به آرای تقلبی یا برگه‌های رای دزدیده شده بسته شده‌اند یا اینکه آیا صندوق‌ها و برگه‌های رای آن‌ها بسته شده‌اند. موجود آسیب دیده بودند.

از ماه‌ها قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، ترامپ و متحدانش یک سری ادعاهای بی‌اساس را مطرح کرده‌اند که نشان می‌دهد صندوق‌ها در را به روی تقلب در رأی‌دهندگان باز می‌کنند. قانونگذاران ایالتی جمهوری خواه، به عنوان بخشی از فشار خود برای افزودن محدودیت های رای گیری جدید، به نوبه خود قوانینی را در مورد زمان و مکان دسترسی به صندوق ها وضع کرده اند.

از میان ایالت‌هایی که به این نظرسنجی پاسخ دادند، 15 ایالت نشان دادند که دراپ باکس‌ها قبل از سال 2020 مورد استفاده قرار می‌گرفتند و 22 ایالت محدودیتی در مورد استفاده از دراپ باکس در انتخابات پاییز امسال ندارند. حداقل پنج ایالت مرحله اضافی را برای تنظیم حداقل تعداد دراپ باکس مورد نیاز انجام می دهند.

دراپ باکس‌ها برای سال‌ها در ایالت‌هایی که رای‌گیری پستی گسترده داشتند، یک ستون اصلی بوده است و هیچ هشداری به صدا در نیامده است. آنها در سال 2020 به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند، زیرا مقامات انتخاباتی به دنبال ارائه راه های جایگزین برای رای دادن با شیوع COVID-19 بودند که نگرانی هایی را در مورد رای گیری حضوری ایجاد کرد. صندوق‌ها همچنین به رای‌دهندگان روشی مستقیم برای ارسال برگه‌های رای خود، به جای ارسال آن‌ها از طریق خدمات پستی ایالات متحده و نگرانی در مورد تأخیر در تحویل، می‌دادند.

صندوق‌های ریخته‌شده همچنین نقطه کانونی فیلم «2000 قاطر» است که از تجزیه و تحلیل ناقص داده‌های موقعیت مکانی تلفن همراه و تصاویر نظارت بر صندوق‌های رأی برای ایجاد تردید در مورد نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 استفاده کرد.

پاتریک گانون، مدیر اطلاعات عمومی هیئت انتخابات ایالتی، گفت: «و علیرغم این واقعیت، مردم همچنان ادعا می‌کنند که تقلب در جعبه‌ای در کارولینای شمالی رخ داده است. صبر کن. بله، تو میتونی.”