آزوف آخرین اسیران روسی خود را معرفی می کند

والنتینا روماننکو – جمعه، 5 آگوست 2022، ساعت 3:54 بعد از ظهر

جزئیات: بیلتسکی تاکید کرد که جدای از آن، امکان مبادله آنها با سربازان اوکراینی نیز وجود دارد.

منبع: آندری بیلتسکی، بنیانگذار و اولین فرمانده هنگ آزوف در تلگرام

نیروهای مسلح اوکراین، وزارت دفاع اوکراین، سرویس امنیتی اوکراین و بازرس حقوق بشر از سازمان ملل و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ – که به عنوان ضامن جان و سلامت جنگجویان اوکراینی عمل می‌کردند – می‌خواهند نمایندگانی را به اولنیوکا بفرستند.

اداره اطلاعات اوکراین معتقد است که قتل زندانیان اوکراینی در اولنیوکا در استان دونتسک توسط گروه واگنر سازماندهی شده است. [a Russian private military company – ed.] به دستور شخصی یوگنی پریگوژین، بدون هماهنگی با رهبری وزارت دفاع روسیه.

  • زمینه:

    • این به این دلیل است که ما آزوف هستیم، زیرا ما جنگجو هستیم، نه یک گله سگ مانند دشمن ما.”

      نقل قول: “در اینجا آخرین پنج زندانی اسیر شده توسط هنگ عملیات ویژه آزوف هستند. آنها عبارتند از: یک معتاد به مواد مخدر، یک افسر، یک اوستیایی، “نوادگان قزاق ها” و یک ساکن بسیج شده “DPR” [the self-proclaimed Donetsk People’s Republic].

      توجه: این حیوانات زنده هستند، کتک نخورده اند یا فلج نشده اند. آنها خوب غذا می خورند و خوب می خوابند و در حالی که منتظر تعویض هستند، توسط پزشکان اوکراینی درمان می شوند.

      در صبح روز 29 ژوئیه، رسانه های تبلیغاتی همسو با روسیه از گلوله باران یک اردوگاه زندان در اولنیوکا، استان دونتسک، جایی که زندانیان اوکراینی در آن نگهداری می شدند، خبر دادند. رسانه های روسی می گویند که دست کم 53 اسیر جنگی اوکراینی در این بمباران کشته شدند.

    • روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. حامی ما شوید، از کار ما حمایت کنید!



  • منبع

    این رمز افتخار هر سربازی است که برای هر عضو آزوف اجباری است: مهم نیست که با چه تفاله هایی سر و کار دارید، باز هم باید با زندانیان درست رفتار کنید. ما حتی پس از قتل جمعی سربازان همکارمان در اولنیوکا، این قانون را نقض نمی کنیم.

    هنگ عملیات ویژه آزوف پنج اشغالگر روسی را اسیر کرده است.