آزمایش کووید-۱۹ بایدن مثبت شد، علائم بسیار خفیفی دارد

ژان پیر گفت آخرین آزمایش بایدن روز سه‌شنبه منفی بود و تا زمانی که دوباره آزمایشش منفی شود، در انزوا خواهد ماند. بایدن قصد داشت روز پنجشنبه از پنسیلوانیا بازدید کند تا در مورد برنامه های پیشگیری از جرم خود صحبت کند و در یک گردهمایی دموکرات ها شرکت کند و سپس یک آخر هفته طولانی را در دلاور بگذراند. آن رویدادها لغو می شوند.

بانوی اول جیل بایدن روز پنجشنبه هنگام ورود به مدرسه ای در دیترویت با خبرنگاران صحبت کرد و به آنها گفت که به تازگی با همسرش تماس تلفنی گرفته است.

او گفت: «امشب، می توانم بگویم که با خیال راحت به جلو می رویم و به روال عادی تر برمی گردیم. زمان آن فرا رسیده است که آمریکایی ها به سر کار خود برگردند و دوباره مراکز بزرگ ما را پر کنند.»

__

همه‌گیری ویروس کرونا به حضور بایدن در کاخ سفید کمک کرد، زیرا او متعهد شد بهتر از سلف خود با کووید-19 مقابله کند. پس از ماه‌های اولیه موفقیت، افزایش عرضه و در دسترس بودن واکسن‌ها در کشور، ویروس در اولین سال ریاست‌جمهوری دموکرات به یک باتلاق برای دموکرات تبدیل شد، زیرا او در تلاش برای افزایش نرخ واکسیناسیون کشور و جلوتر ماندن از بیماری غیرقابل پیش‌بینی بود.

او گفت که بایدن “علائم بسیار خفیفی” دارد و “در کاخ سفید منزوی خواهد شد و در عین حال به انجام کامل وظایف خود ادامه خواهد داد.” او گفت بایدن از طریق تلفن با اعضای کارکنان کاخ سفید در تماس بوده و در جلسات او شرکت خواهد کرد. جلسات برنامه ریزی شده در کاخ سفید “از طریق تلفن و زوم از محل اقامت”.

دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی کشور در 12 ژوئیه گفت: «نباید اجازه دهیم که زندگی ما را مختل کند، اما نمی‌توانیم انکار کنیم که این واقعیتی است که باید با آن مقابله کنیم.»

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت، بایدن مصرف داروی ضد ویروسی Paxlovid را آغاز کرده است که برای کاهش شدت بیماری طراحی شده است.

او گفت: «من می‌دانم که سؤالاتی در مورد اینکه آیا ما باید امشب اینجا جمع شویم به دلیل کووید وجود دارد یا خیر. “خب، ما اینجا هستیم تا به کشور نشان دهیم که در حال عبور از این بیماری همه گیر هستیم.”

مقامات ارشد کاخ سفید در ماه‌های اخیر درباره احتمال ابتلای رئیس‌جمهور به کووید، معیاری برای میزان نفوذ ویروس در جامعه – و کاهش تهدید آن برای کسانی که در مورد واکسیناسیون خود به‌روز هستند، صحبت کرده‌اند. و با دسترسی به درمان

بایدن، 79 ساله، پس از دریافت دو دوز واکسن کروناویروس فایزر، کمی قبل از شروع کار، اولین تزریق در سپتامبر و دوز اضافی در 30 مارس، کاملاً واکسینه شده است.

کاخ سفید به دنبال فراتر رفتن از دستورالعمل‌های بهداشت عمومی برای محافظت از رئیس‌جمهور است و همه بازدیدکنندگان و کارکنان باید وضعیت واکسیناسیون خود را تأیید کنند یا آزمایش‌های روزانه را انجام دهند. علاوه بر این، افرادی که انتظار می رود در نزدیکی بایدن باشند روزانه مورد آزمایش قرار می گیرند.

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه تست COVID-19 مثبت شد و “علائم بسیار خفیف” را تجربه کرد، که بر تداوم ویروس بسیار مسری تأکید می کند زیرا انواع جدید تلاش های کشور را برای از سرگیری وضعیت عادی پس از دو سال و نیم اختلالات همه گیر به چالش می کشد.

در مطالعات، واکسن‌هایی که به طور گسترده در ایالات متحده استفاده می‌شوند، برای محافظت در برابر بیماری‌های شدید و بستری شدن در بیمارستان مشخص شده‌اند، اما موارد جدیدی حتی در بین افرادی که به طور کامل واکسینه شده‌اند ظاهر شده است.

بانوی اول که ماسک زده بود، گفت که آزمایشش اوایل روز منفی بود.

مایک هاوسهولدر، نویسنده آسوشیتدپرس از دیترویت کمک کرد.



منبع

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، پس از بیش از دو سال و بیش از یک میلیون مرگ در ایالات متحده، این ویروس همچنان روزانه به طور متوسط ​​353 نفر را در ایالات متحده می کشد. به گفته آژانس بهداشت عمومی، افراد واکسینه نشده در معرض خطر بسیار بیشتری هستند، بیش از دو برابر بیشتر احتمال دارد که آزمایششان مثبت شود و ۹ برابر بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از این ویروس است.

بایدن در سخنرانی 30 آوریل برای بیش از 2600 شرکت کننده در ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید، خطرات حضور در رویدادهای بزرگ را اذعان کرد، اما گفت که حضور در آن ارزشمند است.

در حالی که بسیاری از نقاط جهان پس از قرنطینه های اولیه برای کنترل افزایش موارد و مرگ و میر، ریتم عادی خود را از سر گرفته اند، ویروس همچنان به عنوان یک اختلال در زندگی روزمره عمل می کند زیرا مردم مجبور به تغییر برنامه ها، منزوی شدن و محاسبه خطرات شرکت در فعالیت های مختلف هستند. .

او گفت: “او کارش خوب است.” “او احساس خوبی دارد.”

ساکی در 8 آوریل گفت: «پزشکان او راحت هستند که او می تواند به انجام وظایف خود به دلیل تمام این اقدامات و اقدامات احتیاطی و محافظتی که انجام داده است، ادامه دهد.

از آنجایی که موارد در اوایل سال جاری به شدت کاهش یافت، بایدن بار دیگر بر تلاش‌های دولتش برای پایان دادن به همه‌گیری و کمک به ملت برای بازیابی حس عادی بودن تاکید کرد.

بایدن از اولین رهبر جهان – و نه اولین رئیس جمهور ایالات متحده – که به ویروس کرونا مبتلا شده است، فاصله زیادی دارد، ویروسی که بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و بیش از ده ها رهبر و مقامات بلندپایه دیگر در سطح جهان را مبتلا کرده است.

تا این مرحله، به نظر می‌رسید توانایی بایدن برای جلوگیری از ابتلا به ویروس، حتی با وجود روش‌های آزمایشی برای افرادی که انتظار می‌رود با او در تماس نزدیک باشند، مخالفت می‌کرد. امواج قبلی این ویروس طبقه سیاسی واشنگتن را درنوردید و معاون رئیس جمهور کامالا هریس، اعضای کابینه، کارکنان کاخ سفید و قانونگذاران را آلوده کرد. بایدن به طور فزاینده ای برنامه سفر خود را افزایش داده و برگزاری رویدادهای بزرگ داخلی را که در آن همه آزمایش نمی شوند، از سر گرفته است.

با این حال، بایدن به طور فزاینده‌ای تمایل خود را برای شرکت در رویدادهای بزرگ‌تر و داخلی در ماه‌های اخیر نشان داده است – فعالیت‌های خطرناک‌تر برای ابتلا به ویروس – و بسیاری از مردم ماسک نمی‌پوشند. مقامات کاخ سفید می گویند بایدن نشان دهد که می تواند مسئولیت های ریاست جمهوری خود را بدون ترس از ویروس انجام دهد و معتقد است که او به خوبی در برابر پیامدهای شدید محافظت شده است.

او درباره بایدن افزود: «درست مانند بسیاری از آمریکایی‌ها، او نیز ارزیابی ریسک انجام می‌دهد.»

ثابت شده است که Paxlovid که توسط داروساز فایزر تولید می‌شود، ظرف پنج روز پس از ظهور علائم تجویز می‌شود که باعث کاهش 90 درصدی بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در میان بیمارانی می‌شود که به احتمال زیاد به بیماری‌های شدید مبتلا می‌شوند.

زمانی که سلف بایدن، رئیس جمهور دونالد ترامپ، در اکتبر 2020 به این بیماری مبتلا شد، زمان بسیار متفاوتی بود. واکسن ها در دسترس نبودند و گزینه های درمانی محدود و کمتر پیشرفته بودند. ترامپ پس از تشخیص ابتلا به کووید-19 در کاخ سفید، پس از کاهش خطرناک سطح اکسیژن خون، تحت درمان آزمایشی آنتی‌بادی و استروئید قرار گرفت. او سه روز در مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید بستری بود

با نزدیک‌تر شدن ویروس به بایدن، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، گفت که بایدن معتقد است که سفر و ادامه میزبانی رویدادهای بزرگ «برای او، ریاست‌جمهوری‌اش، برای مردم آمریکا بسیار مهم است».

نوع بسیار قابل انتقال omicron سویه غالب در ایالات متحده است، اما دانشمندان می گویند که خطر کمتری برای بیماری شدید برای افرادی که به روز در مورد واکسیناسیون خود هستند، ایجاد می کند. سویه فرعی BA.5 که تصور می‌شود حتی مسری‌تر است، اکنون بیش از 65 درصد موارد ایالات متحده را تشکیل می‌دهد.

با این حال، در هفته‌های اخیر، مقامات ایالات متحده از مردم خواسته‌اند که یک بار دیگر نسبت به نوع BA.5 احتیاط کنند و از مردم خواسته‌اند در صورت واجد شرایط بودن، به دنبال تزریق‌های تقویت‌کننده باشند و بیشتر آمریکایی‌ها در نظر بگیرند که آیا باید از ماسک استفاده کنند یا خیر. تنظیمات عمومی داخلی

کاخ سفید با انبوهی از سوالات در مورد پروتکل های COVID-19 پیرامون رئیس جمهور مواجه شده است. شیوع بهاری واشنگتن هفته‌ها پس از آن رخ داد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها دستورالعمل‌های پوشاندن صورت را در بیشتر ایالات متحده کاهش دادند.

بایدن در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه در اول مارس گفت که برای اکثر آمریکایی‌ها از سرگیری فعالیت‌های عادی قبل از همه‌گیری بی‌خطر است و به کاهش نرخ ابتلا، واکسیناسیون‌ها و درمان‌های تازه توسعه‌یافته اشاره کرد.

دکتر Ashish Jha، هماهنگ‌کننده کووید-19 کاخ سفید در 18 مه گفت: “عفونت‌های زیادی در سراسر آمریکا وجود دارد.”