آزمایش کووید بایدن برای دومین روز متوالی مثبت شد

دکتر آلبرت هو، متخصص بیماری‌های عفونی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل، گفت: «این واقعیت که رئیس‌جمهور بیماری خود را برطرف کرده و علائمی ندارد، نشانه خوبی است و احتمال ابتلای طولانی مدت به کووید را کاهش می‌دهد.»



منبع

آزمایش بایدن روز شنبه مثبت شد و از او خواست که سفر و رویدادهای حضوری را لغو کند زیرا حداقل پنج روز در انزوای خود مطابق با دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری است.

تحقیقات نشان می‌دهد که اقلیتی از کسانی که Paxlovid را تجویز کرده‌اند، یک مورد برگشتی از ویروس را تجربه می‌کنند. این واقعیت که احتمالاً یک بازگشت به جای عفونت مجدد رخ داده است، نشانه مثبتی برای سلامتی بایدن پس از رهایی از بیماری است.

پس از مثبت شدن آزمایش اولیه در 21 جولای، بایدن 79 ساله با داروی ضد ویروسی Paxlovid تحت درمان قرار گرفت. او در سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته آزمایش ویروس را منفی اعلام کرد و در حالی که در داخل خانه ماسک زده بود، از انزوا خارج شد.

واشنگتن (AP) – پرزیدنت جو بایدن برای دومین روز متوالی آزمایش کووید-19 مثبت شد، در موردی نادر که به نظر می‌رسد پس از درمان با یک داروی ضد ویروسی «بازگشت» اتفاق افتاده است.

دکتر کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید، در نامه‌ای با اشاره به مثبت بودن آزمایش، روز یکشنبه گفت که رئیس‌جمهور “به احساس خوب خود ادامه می‌دهد” و تا زمانی که در انزوا است از محل اقامت اجرایی به کار خود ادامه خواهد داد.