آریزونا با کتی هابز، فرماندار جدید دموکرات، مهاجران را از ایالت اتوبوس و پرواز خواهد کرد.

دولت دوسی مهاجران را با هزینه 82000 دلار برای هر سفر با اتوبوس به واشنگتن دی سی فرستاد. دوسی تاکید کرد که تنها مهاجرانی که برای سفرهای رایگان داوطلب شده بودند با اتوبوس استفاده می کردند.

دوسی و سایر فرمانداران تلاش خود را در ماه مه گذشته آغاز کردند تا جو بایدن را تحت فشار قرار دهند تا اقدامات بیشتری برای رسیدگی به هجوم مردم به مرزها انجام دهد. این عمل توسط کاخ سفید به عنوان یک مانور سیاسی “شرم آور” مورد انتقاد قرار گرفت. آریزونا 15 میلیون دلار در بودجه خود در سال جاری برای پرداخت هزینه حمل و نقل مهاجران کنار گذاشته است و هزینه برنامه اتوبوسرانی ماهیانه 1 میلیون دلار برآورد شده است.

هابز از سؤالات مکرر برای بیان موضع خود در مورد مجازات اعدام امتناع کرد و آن را بی ربط به بازبینی مورد نظر خواند.

با خبرنگار تماس بگیرید [email protected] و او را در توییتر دنبال کنید @maryjpitzl.

کنفرانس خبری هابز در پایان یک هفته برگزار شد که بودجه پیشنهادی او با استقبال سرد قانونگذاران جمهوری خواه مواجه شد. او از پیشنهاد 17.1 میلیارد دلاری به عنوان بازتاب آنچه رای دهندگان به او گفته اند که می خواهند دفاع کرد و افزود که این یک نقطه شروع برای مذاکره با مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان است.

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: کیتی هابز فرماندار آریزونا به تلاش خود برای انتقال مهاجران از ایالت ادامه می دهد.





منبع

کیتی هابز، فرماندار ایالت آریزونا روز جمعه گفت که به انتقال مهاجران به خارج از جوامع مرزی این ایالت و سایر مقاصد در ایالات متحده ادامه می دهد.

هابز به آب و مجازات اعدام می پردازد

هابز در حالی که یک چکمه پیاده روی ارتوپدی روی پای چپ خود داشت به جلسه توجیهی رسید. کارکنان او گفتند که این برای مقابله با تحریک ناشی از آسیب فاسییت کف پا بود که هنگام دویدن او در رویداد 5K در ماراتون راک اند رول آخر هفته قبل شعله ور شد.

فرماندار کیتی هابز در حالی که در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در ساختمان کنگره آریزونا در روز جمعه، 20 ژانویه 2023، در فینیکس به سؤالات پاسخ می‌دهد، یک چکمه پیاده روی می‌پوشد.

فرماندار کیتی هابز در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره آریزونا در روز جمعه، 20 ژانویه 2023، در فینیکس به سوالات پاسخ می دهد.

او با اشاره به محل استقرار فرمانداری گفت: “باید مصالحه وجود داشته باشد.”

فرماندار کیتی هابز در حالی که در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در ساختمان کنگره آریزونا در روز جمعه، 20 ژانویه 2023، در فینیکس به سؤالات پاسخ می‌دهد، یک چکمه پیاده روی می‌پوشد.

هابز همچنین به موضوعاتی از بحران آب گرفته تا مسائل مرزی و زندان و مجازات اعدام اشاره کرد. چنین جلساتی با پایان باز در سال های پایانی دولت جمهوری خواه داگ دوسی بسیار نادر بود.

ادامه برنامه اتوبوس رانی آریزونا تنها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه 15 دقیقه ای پرسش و پاسخ فرماندار با خبرنگاران مطرح شد.

در مورد آب، هابز گفت که دولت موظف است سیاست هایی را که اجازه می دهد تا ساخت “بخش های فرعی گربه های وحشی” بدون تامین آب مطمئن را مورد توجه قرار دهد. منطقه شمال شرقی دره کوهپایه ریوورده نقطه عطف فعلی برای این مشکل است، زیرا فاقد منبع آب مطمئن است.

بری گفت: «ما مهاجران را به شهرهایی می فرستیم که واقعاً باید به آنجا بروند و با حامیان مالی خود در ارتباط باشند، و این کار را با بررسی همه گزینه‌های سفر، نه فقط اتوبوس، به روشی مقرون به صرفه‌تر انجام می‌دهیم.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

با این حال، او گفت که رهبران جامعه “که لزوماً استقبال زیادی در این ساختمان نداشته اند” برای ملاقات با او آمده اند.

هابز با اشاره به جوامع مرزی که به دلیل هجوم مهاجران تحت فشار هستند، به خبرنگاران گفت: «این چیزی است که از آن جوامع محلی حمایت می کند. “اگر ما برای اتوبوس مردم هزینه می کنیم، چرا آنها را به مقصد نهایی نمی رسانیم؟”

به طور کلی، مقامات مهاجرت و مرزی، مهاجرانی را که در پناهگاه های یوما، توسان و فینیکس درخواست پناهندگی کرده اند، آزاد می کنند. از آنجا، مهاجران به تنهایی به مقصد نهایی خود در ایالات متحده می رسند، جایی که اقوام یا حامیان مالی دیگری دارند که معمولاً هزینه بلیط اتوبوس یا هواپیما را پرداخت می کنند.

او جزئیاتی در مورد تعداد مهاجرانی که تحت قرارداد جدید سفر کرده اند، ارائه نکرد. هزینه های این تلاش بلافاصله مشخص نشد.

هابز گفت: «مایه تاسف است که قوه مقننه همان‌طور که نشان داده‌اند، رک و پوست کنده، ناپخته و تمایلی به همکاری با ما ندارد.»

فرماندار جدید دموکرات در یک کنفرانس خبری گسترده در کاپیتول ایالت گفت که این رویه بحث برانگیز که توسط سلف جمهوری خواه او آغاز شده است، نیازمند بازنگری است تا از موثر بودن آن اطمینان حاصل شود. اما او نشان داد که شایستگی دارد.

در اوایل این ماه، اسکاتسدیل به هشدار طولانی مدت خود مبنی بر قطع آب برای جامعه در ابتدای ژانویه ادامه داد.

هابز: قانونگذار “نابالغ” عمل می کند

اوایل روز جمعه، او فرمان اجرایی برای ایجاد یک کمیسر مستقل برای بررسی پروتکل های مجازات اعدام، و همچنین مسائل مربوط به کارکنان در وزارت اصلاحات، توانبخشی و بازگشت به کشور را امضا کرد.

فرماندار کیتی هابز در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره آریزونا در روز جمعه، 20 ژانویه 2023، در فینیکس به سوالات پاسخ می دهد.

در ادامه این بیانیه، جوسلین بری، سخنگوی مطبوعاتی، گفت که دولت جدید روشی متفاوت از آنچه فرماندار سابق داگ دوسی انجام داد در پیش گرفته است.

طبق قرارداد ایالتی که در 14 ژانویه به امضا رسید، این برنامه از اتوبوس ها به گزینه سفر هوایی چارتر از طریق هواپیمای 737 گسترش یافته است.

او دعوت خود را تکرار کرد که درهای او به روی همه باز است، اما گفت به غیر از رهبران قانونگذاری جمهوری خواه، هیچ جمهوری خواه رتبه و پرونده ای به دنبال دسترسی نبوده است.

فرماندار همچنین خاطرنشان کرد که او دارای مهر وتو است و عملاً حرف آخر را در مورد قوانین و بودجه دولتی می‌زند. اگرچه قانون‌گذاران می‌توانند حق وتو را نادیده بگیرند، اما با توجه به اینکه حمایت دموکرات‌ها و همه آرای جمهوری‌خواهان را به همراه داشته باشد، بعید است.