‘آرزوی مرگ’؟ کاری که ترامپ و بدخواهانش در یک آخر هفته انجام دادند باید همه ما را بترساند.

گرین یک جمع‌آوری کمک مالی بزرگ برای جمهوری‌خواهان است و فردی که به طور معمول توسط ترامپ تمجید می‌شود و توسط پیروان وفادارش مورد احترام قرار می‌گیرد. هر چقدر که ما دوست داریم او هیچ کس نباشد، او نیست.

نماینده مارجوری تیلور گرین، R-Ga.

لیزو فلوت کریستالی جیمز مدیسون را می نوازد در حالی که نژادپرستان سوت سگ می نوازند

ترامپ سپس به همسر مک‌کانل، الین چائو، که در زمان ریاست‌جمهوری او در کابینه ترامپ خدمت می‌کرد، حمله نژادپرستانه کرد: «باید فوراً از همسر چینی‌اش، کوکو چاو، کمک گرفت و به او مشاوره داد.»

رهبر اکثریت سنا، میچ مک کانل، آر-کی، و همسرش، وزیر حمل و نقل الین چائو، در سال 2020.

این دیوانگی مطلق است. و مانند اظهارات ترامپ خطاب به مک کانل، این به طرز ناخوشایندی خطرناک است. نادرست است.

ترامپ و گرین به صراحت می گویند که هیچ کس بی وفا ایمن نیست

ترامپ، نامزد فعلی نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 در صورتی که تصمیم به کاندیداتوری بگیرد، جمعه شب در Truth Social شرکت کرد و به میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواه سنا حمله کرد، زیرا او به قانونی که توسط دموکرات‌ها حمایت می‌شود رای داد: «او آرزوی مرگ دارد».

ترامپ مک کانل را تهدید کرد و لقب نژادپرستانه را به الین چائو پرتاب کرد

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ترامپ تهدید خشونت آمیز، اظهار نظر نژادپرستانه به همسر میچ مک کانل





منبع

چگونه ممکن است آنهایی از ما که می بینیم این همه به طرز وحشیانه ای به هم ریخته است، نتوانیم به عنوان یکی در محکومیت جمع شویم؟ چگونه ممکن است جمهوری خواهان به حمایت از یک شخصیت بدخیم ادامه دهند که سگ های نفرت انگیز خود را با ضربان قلب بر سر آنها رها می کند؟

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا در سال 2022.

چگونه آمریکایی های با وجدان نمی توانند دور هم جمع شوند تا این را تعطیل کنند؟

آنها برای هر کسی که از آنها سوال کند می آیند. چون آنها یک جنبش سیاسی نیستند..

کلارنس توماس باید به باورهای توطئه آمیز جویانه جینی توماس بپردازد

رئیس جمهور سابق با زباله های نژادپرستانه در مورد همسر یکی از اعضای بلندپایه حزبی که ترامپ ادعا می کند نماینده آن است، برای 10 میلیونمین بار ماهیت واقعی خود را به جهانیان نشان می دهد. و با غلط املایی «نصیحت» به عنوان «توصیه»، ترامپ همچنین برای 10 میلیونمین بار به دنیا نشان می‌دهد که نمی‌تواند با چیزهای کوچکی مانند توجه به جزئیات اذیت شود.

جمهوری خواهان میشیگان برای بوسیدن حلقه ترامپ صف می کشند

و آنها باید توسط همه محکوم شوند، از جمله جمهوری خواهانی که هنوز برای نجابت اولیه انسانی ارزش قائل هستند. سپس آنها باید توسط رای دهندگان، به طور دسته جمعی و با قدرت رعد و برق رد شوند.

گفتن اینکه یک جمهوری خواه “آرزوی مرگ” دارد، زیرا او کارش را انجام داد و به قانون رای داد، هدفی را پشت سر آن جمهوری خواه قرار می دهد. گفتن اینکه دموکرات‌ها «قتل‌ها را شروع کرده‌اند» توجیهی برای خشونت علیه هر کسی که اتفاقاً دموکرات است، فراهم می‌کند. افشای یک نام مستعار نژادپرستانه علیه زنی با اصالت آسیایی به مردم می‌گوید، در دوران افزایش جنایات نفرت‌انگیز ضد آسیایی، بد نیست که نفرت‌انگیز باشیم.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و نماینده مارجوری تیلور گرین در یک مسابقات گلف در بدمینستر، نیوجرسی، در 30 ژوئیه 2022.

رهبر اکثریت سنا، میچ مک کانل، آر-کی، و همسرش، وزیر حمل و نقل الین چائو، در سال 2020.

این بند سرهای کارتونی MAGA قدرت دارند، و اگر آنها را محکوم نکنیم، اگر آنها را به فراموشی نسپاریم، بیشتر به دست خواهند آورد. خطر واقعی ممکن است به دنبال داشته باشد زیرا همانطور که آنها فقط در یک آخر هفته به وضوح اعلام کردند، اگر شما یک جمهوری خواه مرتد باشید، به دنبال شما خواهند آمد. اگر دموکرات باشید، آنها به دنبال شما خواهند آمد، زیرا به آنها گفته می شود که به دنبال آنها می آیید.

بیایید از رقصیدن در اطراف آن دست برداریم و جنبش MAGA را آنچه هست بنامیم

از آنجایی که ترامپ و بدخواهان رقت انگیزی مانند گرین خشم پشت سر هم خشم را مرتکب شده اند، هر بار که به اعماق جدیدی فرو می روند، یک سخن مشترک وجود دارد: آنها را نادیده بگیرید. توجهی را که می خواهند به آنها ندهید.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​ترامپ و گرین قدرت دارند و می خواهند بیشتر به دست آورند

آیا پاسخ جدی از سوی رهبران به اصطلاح معقول منتخب جمهوری خواه؟ جواب منفی. ریک اسکات، سناتور جمهوری خواه، که چندین بار در مورد سخنان ترامپ پرسیده شد، به سی ان ان گفت که او “خشونت را نمی پذیرد” و اظهار نظر بیهوده و بددهنی را اضافه کرد: “امیدوارم هیچ کس نژادپرست نباشد.”

گرین از جورجیا نیز آنجا بود و انگار می خواهد ترامپ را با لفاظی های خشونت آمیز خودش تحت تاثیر قرار دهد. به جمعیت گفت: “من قصد ندارم با همه شما حرف‌های کوچکی بزنم. دموکرات‌ها خواهان مرگ جمهوری‌خواهان هستند و قتل‌ها را از قبل آغاز کرده‌اند.»

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در توییتر دنبال کنید @RexHuppke و فیس بوک: facebook.com/RexIsAJerk

اگر در حال دفع یک ترول اینترنتی بی معنی هستید، خوب است، اما همانطور که قبلاً گفتم، ترامپ احتمالاً نامزد بعدی جمهوریخواهان برای ریاست جمهوری خواهد بود. و او البته رئیس جمهور سابق است. اون کسی نیست

ما از 6 ژانویه 2021 می دانیم که ترامپ پیروان بالقوه خشونت آمیزی دارد که از او سرنخ می گیرند، بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که اظهارنظر “آرزوی مرگ” را چیزی بیش از یک تهدید پنهان بدانیم.

ستون های بیشتر از رکس هاپکه:

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و نماینده مارجوری تیلور گرین در یک مسابقات گلف در بدمینستر، نیوجرسی، در 30 ژوئیه 2022.

و این همه در طول دو روز اتفاق افتاد!

جمهوری خواهان در برابر نفرت ترامپ دهان خود را بسته اند

نماینده مارجوری تیلور گرین، R-Ga.

کن پکستون قهرمانانه از احضاریه فرار می کند. در اینجا یک تبلیغ سیاسی جدید در مورد شجاعت او است.

در حزب جمهوری خواه دونالد ترامپ و نماینده مارجوری تیلور گرین، تنها کسانی که به جنبش MAGA فرقه مانند ترامپ وفادار هستند، در امان هستند.

چقدر شجاع رهبران جمهوری خواه حتی برای دفاع از خود چیزی نمی گویند، حتی وقتی واضح است که ترامپ و یارانش در MAGA فقط به خودشان وفادار هستند.

این لفاظی خطرناکی است، اما بسیاری از جمهوری خواهان به جای ایستادگی در برابر آن، در آخر هفته سکوت کردند. در واقع، چندین جمهوری خواه در راهپیمایی شنبه در میشیگان به ترامپ پیوستند، از جمله نامزدهای حزب جمهوری خواه برای سه مقام عالی ایالت: تودور دیکسون، کاندیدای فرمانداری. متیو دی پرنو، کاندیدای دادستان کل؛ و کریستینا کارامو، نامزد وزارت امور خارجه.

برای تعداد قابل توجهی از رای دهندگان و سیاستمدارانی که علیرغم کاهش تعداد موافقان ترامپ به او وفادار می مانند، این رفتار یک حزب سیاسی نیست. این رفتار یک فرقه است: وفاداری به یک فرد. تحمل صفر برای کسانی که از باورهای اصلی دور می شوند. تهدید به خشونت علیه کسانی که از خط خارج می شوند. توصیف کسانی که مخالف هستند به عنوان تهدیدهای وجودی.

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.

دموکرات ها را دشمن می نامند که به آنها برچسب قاتل می گویند. و حتی جمهوری خواهانی که جزم ماگا را قبول ندارند – هر انتخابات شکست خورده ای دزدیده شد، ترامپ همیشه حق دارد. – آرزوی مرگ داشته باشید

آنها فرقه ای خطرناک هستند و به سرعت در حال بدتر شدن هستند.

پیروان MAGA فکر می کنند شما یک دموکرات نیستید. شما عضو حزبی هستید که اکنون به طور فعال جمهوری خواهان را می کشد. شما یک جریان اصلی محافظه کار نیستید. شما فردی هستید که آرزوی مرگ دارید.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا در سال 2022.