آرتور راونل، سیاستمدار قدیمی، همنام پل، درگذشت

راونل شش فرزند داشت، از جمله یک پسر به نام توماس، که در سال 2006 به عنوان خزانه‌دار دولتی انتخاب شد اما سال بعد پس از کیفرخواست او به اتهام مواد مخدر استعفا داد.

___

راونل در سال 1980 به عنوان یک جمهوری خواه به مجلس سنای ایالت انتخاب شد.

بروس اسمیت، روزنامه نگار قدیمی آسوشیتدپرس که در سال 2016 بازنشسته شد، نویسنده اصلی این آگهی ترحیم بود. جفری کالینز، خبرنگار AP در کلمبیا این خبر را تایید کرد.





منبع

اجداد راونل که برای دوستان و دشمنان سیاسی به عنوان پسر عموی آرتور شناخته می‌شوند، برای کنفدراسیون می‌جنگیدند، و در جریان بحث‌های داغ بر سر برداشتن پرچم کنفدراسیون از گنبد ایالتی در سال 2000، او زمانی از NAACP به عنوان «انجمن ملی برای افراد عقب‌مانده» یاد کرد. ” درخواست هایی برای استعفای او را مطرح کرد.

راونل به یاد می آورد: «حزب دموکرات روز به روز لیبرال تر می شد. با لیبرال‌تر شدن، ما توانستیم افراد بیشتری را برای کاندیداتوری جذب کنیم.»

او به یاد می آورد: «شما با افرادی با صدای نرم جنوبی سروکار دارید، و همه بسیار مؤدب هستند. “این کوچک است و با 46 عضو، می توانید کاری را انجام دهید.”

او با کنایه گفت: «شما همین الان در مورد جمهوری خواهان شنیدید. “شرمن یکی بود.”

راونل شش دهه را در خدمات عمومی گذراند و به سنا، مجلس ایالتی و کنگره انتخاب شد. او همچنین برای فرمانداری نامزد شد و در اواخر عمر پس از بازنشستگی از سنا، به عنوان عضوی از هیئت مدرسه شهرستان چارلستون به خدمات عمومی بازگشت.

در سال 1986، راونل از ناحیه ساحلی 1 کنگره به عنوان نماینده کنگره انتخاب شد. هشت سال بعد او را ترک کرد تا به دنبال عمارت فرماندار باشد، اما دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به دیوید بیزلی، که فرماندار شد، باخت.

او بعداً به برداشتن پرچم از گنبد و قرار دادن پرچم مشابه در بنای یادبود سرباز کنفدراسیون در محوطه ایالتی رای داد. راونل با گفتن اینکه استخوانی نژادپرستانه در بدنش وجود ندارد از اقدامات خود دفاع کرد و همکاران آفریقایی آمریکایی گفتند که او در مواقعی مایل است به تصویب لوایح آنها کمک کند.

چارلستون، اس سی (AP) – آرتور راونل، نماینده سابق کنگره و قانونگذار ایالتی که به ساخت حزب جمهوری خواه در کارولینای جنوبی کمک کرد و برای پل زیبایی که بر افق چارلستون تسلط دارد و نام او را یدک می‌کشد، پول دریافت کرد، درگذشت. او 95 بود.

دو سال بعد، راونل با ایجاد یک بانک زیرساخت برای پرداخت پروژه های پرهزینه بزرگراه، به سنای ایالت بازگشت. این بانک در کمک به ساخت پل چارلستون، که ده ها سال در مورد آن بحث می شد، کمک کرد، اما پولی برای آن یافت نشد.

ده سال بعد، راونل در حزب جمهوری خواه نوپای ایالت درگیر شد و در سال 1964 زمانی که بری گلدواتر برای ریاست جمهوری نامزد شد، نماینده کنگره ملی بود.

راونل، یک تاجر و سرمایه گذار خصوصی، سنا را بالاتر از سایر پست های خود دوست داشت.

راونل جوان بعداً به یک فقره توطئه برای توزیع کوکائین اعتراف کرد و به 10 ماه زندان فدرال محکوم شد. او سال‌های اخیر خود را به‌عنوان یک ستاره به مدت پنج فصل در برنامه تلویزیونی واقعیت‌بخش “Southern Charm” گذرانده است که به شرح حال افراد اجتماعی چارلستون می‌پردازد.

خانواده اش اعلام کرد در بیانیه ای کوتاه که روز دوشنبه درگذشت. این بیانیه دلیلی ارائه نکرد.

راونل در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در سال 2004 به یاد آورد که برای اولین بار در سال 1952 به عنوان یک دموکرات به مجلس نمایندگان انتخاب شد، در حالی که عملاً هیچ جمهوری خواه در ایالت وجود نداشت.

پل 632 میلیون دلاری بر روی رودخانه کوپر که چارلستون را به مانت پلیزنت متصل می کند به افتخار او نامگذاری شده است، برای تشکر از سالهایی که در واشنگتن صرف تلاش برای به دست آوردن پول برای یک دوره نمادین که مناسب شهر جذابی باشد که بیشتر عمر خود را در آن گذرانده است. .