آدریانا چچیک، استریم‌کننده و مجری بزرگسال می‌گوید کمرش را در فوم پیت در TwitchCon شکسته است.

آدریانا چچیک جایزه بهترین صحنه سکس دهانی را در مراسم جوایز اخبار ویدیویی بزرگسالان 2020 در لاس وگاس دریافت کرد.

اتان میلر / گتی ایماژ

«خب، من از دو جا کمرم شکست و امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرم تا یک میله متر را برای حمایت بگذارم. حمایت خود را بفرستید» چچیک نوشت اوایل یکشنبه در حساب توییتر خود “وقتی باران می بارد، باران می بارد و من قطعاً در حال حاضر باران را احساس می کنم.”

ادگار خیمنز، 31 ساله، یکی دیگر از داوطلبان همایش، گفت که شاهد مجروح شدن چچیک بوده است.

استفی کائو از TwitchCon در سن دیگو گزارش داد، در حالی که دیوید مک از شهر نیویورک گزارش داد.

به روز رسانی

پس از سقوط EdyBot به گودال، Chechik با پریدن به هوا از روی یک تریبون کوچک، انجام شکاف ها و فرود آمدن بر روی استخوان دنبالچه او جشن می گیرد. او بلافاصله از درد می پیچد، سعی می کند خارج شود و سپس در کف فرو می رود.

دیگران نیز در شبکه های اجتماعی گفتند که در همان گودال مجروح شده اند.

خیمنز گفت: «او فقط در حال انجام یک بازی معمولی بود، اما متأسفانه، در حین رقص پیروزی، سقوط کرد و فرود آمد، جایی که برای یک دقیقه خوب بود.

امبرتو پرز، 33 ساله، داوطلب کنوانسیون، به BuzzFeed News گفت که روز شنبه نزدیک گودال بوده است. پرز گفت: «من فقط دو بار دیدم که امدادگران آمدند.

استفی کائو / BuzzFeed News

گودال فوم توسط سازنده کامپیوتر Lenovo سازماندهی شد و بخشی از غرفه “Legion by Lenovo” آنها در همایش بود.

زنی خندان با لباس طلایی براق جایزه ای را روی یک تریبون نگه می دارد

گودال فوم Legion توسط Lenovo

Chechik بیش از 3.8 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 801000 دنبال کننده در توییچ دارد، جایی که او در حال پخش بازی، ساخت محتوای ASMR و اجرای شیرین کاری است.

به گفته یکی از تولیدکنندگان بریتانیایی فوم پیت ها، چاله های استاندارد ژیمناستیک باید حداقل 6 فوت عمق داشته باشند و فوم پایه پیت-لاینر برای کمک به جذب ضربه باشد. ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا گفته است که فوم چاله ها از 4 تا 8 فوت در عمق متفاوت است و معمولاً بر روی پایه ترامپولین ساخته می شوند.

لیزا ماری فرل، سخنگوی لنوو، این بیانیه را روز سه شنبه برای BuzzFeed News ارسال کرد:

او بارها نامزد بهترین مجری زن سال در جوایز پورنو Adult Video News Awards بوده است.

سن دیگو – آدریانا چچیک، پخش کننده محبوب توییچ و مجری بزرگسالان، گفت که روز شنبه پس از پریدن به داخل یک گودال فوم در TwitchCon در سن دیگو، کمرش شکست.

11 اکتبر 2022، ساعت 13:06 ب.ظ

TwitchCon





منبع

ما از حوادث بازدیدکنندگان TwitchCon که در گودال فوم نرم بازی گلادیاتور در غرفه لنوو آسیب دیدند، آگاه هستیم. ایمنی اولویت اصلی ما است و ما با سازمان دهندگان رویداد برای بررسی حوادث کار می کنیم.

یکی از سخنگویان توییچ گفت که آنها تا بعدازظهر یکشنبه هیچ اظهارنظری نداشتند زیرا در تلاش بودند اطلاعات بیشتری را جمع آوری کنند.

فردی که گفته بود برای سازنده غرفه کار می‌کرده و همچنین از معرفی خود خودداری کرد، فقط به BuzzFeed News گفت: «در حال حاضر هیچ نظری اضافه نمی‌کنیم.»

ویدیوی لحظه که در یک پخش زنده ضبط شد، سپس در Reddit و رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، پایان مبارزه شمشیر فوم بین چچیک و یک شخص را نشان داد. که بعداً خود را شناسایی کردند به عنوان پخش کننده بازی EdyBot.

وقتی BuzzFeed News روز یکشنبه از فوم پیت بازدید کرد، بسته بود، اما اوایل روز باز بود. تکه‌های فوم تا حدودی خیس به نظر می‌رسیدند، اما همچنان نسبتاً سفت بودند، و BuzzFeed News تخمین زد که عمق گودال در یک نقطه کمتر از 2 فوت بود. به نظر می رسید که نوعی حصیر در زیر فوم قرار دارد که کف بتنی مرکز همایش را پوشانده است.

یکی از داوطلبان غرفه لنوو از معرفی خود خودداری کرد و گفت که مجاز به صحبت با رسانه ها نیستند، اما گفت: “آنها قوانینی دارند. [for the foam pit] و قوانین را توضیح دادند.»