آدام کینزینگر هشدار می دهد که برخی از مسیحیان اکنون “دونالد ترامپ را با شخص عیسی مسیح یکی می دانند” و کشیش هایی را که از ترامپیسم حمایت می کنند فرا می خواند.

کینزینگر، یکی از دو جمهوری‌خواه کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد شورش کنگره تحقیق می‌کنند، یکی از صریح‌ترین قانون‌گذاران علیه ترامپ بوده و به استیضاح رئیس‌جمهور سابق در سال 2021 رأی داده است.

در این نامه آمده است: “ما زمانی به دستاوردهای شما افتخار می کردیم. در عوض، شما بر خلاف اصول مسیحی خود می روید و به ارتش شیطان (دموکرات ها و رسانه های خبری جعلی) می پیوندید.”

نماینده جمهوری خواه کنگره همچنین نسبت به قبیله گرایی سیاسی که مرزهای اخلاقی رای دهندگان را محو کرده است، هشدار داد.

او به واگنر گفت: «من را از قبیله ام بیرون کرده اند، و این اشکالی ندارد.

آدام کینزینگر، نماینده جمهوری‌خواه از ایلینویز روز سه‌شنبه گفت برخی از محافل مسیحی در ایالات متحده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را با عیسی مسیح یکی می‌دانند و نسبت به رفتارهای قبیله‌گرایانه هشدار می‌دهند که رای‌دهندگان را وادار کرده است که هر چیزی را برای ماندن در جوامع خود بپذیرند.

آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت که برخی از مسیحیان در ایالات متحده دونالد ترامپ را با عیسی مسیح یکی می دانند.

  • آدام کینزینگر

    کینزینگر روز سه‌شنبه در مورد این نامه گفت که آمریکایی‌ها آنقدر «قبیله‌گرا» شده‌اند که «بیش از ترس از مرگ» نگران طرد شدن از جوامع خود هستند.

    در ماه فوریه، کینزینگر نامه‌ای از 11 عضو خانواده‌اش دریافت کرد که در آن او را به دلیل حمایت از برکناری ترامپ از قدرت، “ناامیدی” خواندند.

    نماینده کنگره ایلینوی به نوبه خود توسط کمیته ملی جمهوری خواه مورد انتقاد قرار گرفته است و اغلب از طرفداران ترامپ در داخل و خارج از کنگره انتقاد می کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    کینزینگر در طی مصاحبه ای با الکس واگنر از ام اس ان بی سی گفت که بسیاری از کشیش ها در آمریکا یا با موعظه ترامپیسم «از منبر» یا با امتناع از صحبت در مورد اینکه چقدر این ایدئولوژی «فرساینده» است، «جمعیت خود را شکست می دهند».

    کینزینگر که خود را مسیحی می‌داند، افزود: «امروز افرادی را دارید که به معنای واقعی کلمه، در قلبشان فکر می‌کنم – ممکن است نگویند – اما دونالد ترامپ را با شخصیت عیسی مسیح یکی می‌دانند.» و به آنها، اگر شما حتی علیه این «مرد شگفت‌انگیز دونالد ترامپ» که آشکارا کاملاً ناقص است، مخالفت می‌کنید، علیه عیسی علیه ارزش‌های مسیحی آنها ظاهر می‌شوید.»

    او همچنین در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی از کشیشانی که ترامپیسم را از منبر پخش می کنند انتقاد کرد.

  • او گفت: “و بنابراین شما هر چیزی را می پذیرید زیرا اکنون جمهوری خواهی یا محافظه کاری یا ترامپیسم به هویت شما تبدیل شده است.”

    آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا از کشیش‌ها به دلیل کوتاهی در صحبت علیه ترامپیسم انتقاد کرده است.الکس وانگ/گتی ایماژ